Sukkel op rode Pan-European

Overigens zag ik hem gisteren weer rijden en het was inderdaad een Pacific Coast. Ik met mijn grote b*k. Moet eerst maar eens mijn Honda's gaan leren :) voor ik valselijk Pan European bestuurders beschuldig ;)

Sorry, jij met je rode Pan European en je rode helm.

Maar jij, JIJ, JIJ met je rode Pacific Coast en je rode helm, ja JIJ, nou pfff ;)

_O- _O- _O- _O-
100 *O*
 
deze persoon werd HARD ingehaald door een hele hoop collegarijders bij het eerste het beste grote gat.... waar deze wel inreed.... Waarom zou je zeggen? -> hij moest de afslag hebben B|

volgens mij heeft ie t geweten, kwam aardig wat herrie uit die pijpen die we hadden :+

zucht -O-

Tja vervelend al die opstakels als ik aan het rijden ben.
Toch maar eens proberen rekening te houden met mede weg gebruikers en mijn bloeddruk.
:]
 
\
[afbeelding]

quote]

Als begeleider van verstandelijk beperkte mensen neem ik aanstoot aan dit plaatje. Denk even na voordat je dit soort onzin post.

Geloof me; Als jij een verstandelijk beperkt kind krijgt piep je wel anders.

Ik weet dat er een zijspanner met een down syndroom kind op het forum zit.

Ik stel voor dat je het plaatje verwijderd, en in het vervolg beter na denkt.

ach man stel je niet zo aan, wat een onzinopmerking dat je geen foto's van een verstandelijk gehandicapte mag plaatsen.
Als begeleider weet je zelf ook wel dat gehandicapten zichzelf over het algemeen helemaal niet zielig vinden, maar dat de "gewone"mens zich er meer druk om kan maken.
Zolang je ze niet pest of ze na roept oid is er niks aan de hand, maar om meteen beledigt te zijn vanwege een foto zal jou eerder overkomen dan iemand met een handicap(en ja heb zelf een aantal jaar vrijwilligerwerk gedaan met verstandelijk gehandicapten, en als er iets gebeurde stonden hun zelf harder te lachen als ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan