sukkel weet niet waar zijn trekveer gebleven is

racefitgixxer

Rookie
15 sep 2018
25
3
de titel zegt het al mijn koppelingskabel was kapot gegaan dus voor de eerste keer ben ik deze gaan vervangen nou is dat niet zo moeilijk alleen waren dat een paar onderdelen waar ik op moest letten bij het er af halen van de deksel. ik heb de trekveer los gemaakt maar ik weet niet meer of hij er toen van door is gegaan en ik me op het onderdeel op de foto heb geconcentreerd of dat ik het veertje eruit heb gehaald en ergens neer heb gelegd. ik heb in ieder geval alles afgezocht nu zoek ik een alternative oplossing ik ben ten einde raad en het is zo frustrerend dat ik daar door niet met mijn motor kan rijden. ik heb al een doosje met trekveren gekocht en op maat gemaakt alleen deze zijn niet sterk genoeg ik heb ook geen idee waar ik ze vandaan krijg misschien heeft van jullie nog een creative oplossing of een plaats waar je specified trekveren voor de motor kunt krijgen

mvg
jean pierre


20190226_180015.jpg
 
Een beetje motorzaak heeft wel een glazen pot met restonderdelen op de werkbank staan
Vooral de kleinere zaken
Daar maar eens proberen
 
het betreft een suzuki gsx-r 750 uit 2000


@orangektm nou die hebben er eigenlijk niks mee te maken heb een blaar op elke duim die heb ik open geknipt :) daar naast ben ik geen handschoendrager maar bedankt voor het advies

@Blackbandit4@ klinkt idd naar een zinvol idee zal meteen maar eens voor een paar adressen kijken!
 
nou het gaat me niet om het geld al zou die 50 euro kosten heb daar niet aan gedacht dat zoiets universeel is en hem gewoon bij een suzuki dealer halen kan want ik heb alleen onder mijn motor naam gezocht :) bedankt voor de hulp mannen zal morgen eens kijken wat ik kan regelen :)
 
Je hebt er niet aan gedacht dat de Suzuki dealer zoiets kan bestellen? Lijkt mij toch de eerste plek om aan te denken als je specifiek originele onderdelen nodig hebt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan