Sukkel

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
dit wil ik jullie gewoon niet onthouden.
zal ie serieus zijn?

klik!

en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker

denk je dat als iemand me niet teruggroet dat ik dan miraculeus een pak ga dragen?

Stiekem hoop ik dat ie valt...
 
Moet je ook de diepgaande gesprekken op Fok volgen... :Z

Laat hem nu maar grootsprakerig doen. Voor mij hoeft hij niet eens te vallen.
 
Lol die Dvdk ben ik dus... :}

Wist dat op m-f.nl moraalridders zaten maar op fok is het net zo erg


Ik sta trouwens achter alles wat ik zei....het is zeker niet om te jennen, wellicht ben ik niet altijd even genuanceerd of zelfs ronduit bot,..maar ben best bereid tot een normale discussie, mocht hier behoefte aan zijn
 
Laatst bewerkt:
sukkels... vallen doet geen pijn, ook niet als je naakt rijdt!












(over neerkomen zullen we het maar niet hebben, dat is pijnlijker)
 
dvdk zit gewoon te stangen.
Persoonlijk weet ik trouwens niet trouwens wat erger is: het vallen of de behandeling die je vervolgens krijgt in het ziekenhuis.
Ik ken een paar mensen die er werken en die zitten echt niet te wachten op een gevalletje wezeloos.
 
Lol die Dvdk ben ik dus... :}

Wist dat op m-f.nl moraalridders zaten maar op fok is het net zo erg


Ik sta trouwens achter alles wat ik zei....het is zeker niet om te jennen, wellicht ben ik niet altijd even genuanceerd of zelfs ronduit bot,..maar ben best bereid tot een normale discussie, mocht hier behoefte aan zijn

ff een vraagje tussendoor:

hou je van rosbief? ;)
 
Lol die Dvdk ben ik dus... :}
Wat mij betreft kun je beter gewoon op FOK! blijven bij de rest van het gepeupel B|

m'n vader rijdt 25 jaar motor...nog nooit gevallen.

en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Ik weet niet of ik nou moet lachen of moet huilen |(
 
Lol die Dvdk ben ik dus... :}

Wist dat op m-f.nl moraalridders zaten maar op fok is het net zo erg


Ik sta trouwens achter alles wat ik zei....het is zeker niet om te jennen, wellicht ben ik niet altijd even genuanceerd of zelfs ronduit bot,..maar ben best bereid tot een normale discussie, mocht hier behoefte aan zijn
Er is wel een verschil tussen mensen met verstand of moraalridders :X

EDIT
Na het lezen van onderstaande post begrijp ik dat je niet over het vermogen beschikt hier onderscheid tussen te maken
 
Laatst bewerkt:
Lol die Dvdk ben ik dus... :}

Wist dat op m-f.nl moraalridders zaten maar op fok is het net zo erg


Ik sta trouwens achter alles wat ik zei....het is zeker niet om te jennen, wellicht ben ik niet altijd even genuanceerd of zelfs ronduit bot,..maar ben best bereid tot een normale discussie, mocht hier behoefte aan zijn

Meen je dit nou echt:

Op vrijdag 11 juni 2004 15:49 schreef dvdk het volgende:

[..]

tzijn meestal de chickens die met pak aan rijden

echte mannen kunnen zonder :7
 
Ik heb altijd mijn jack aan met handschoenen, maar wel een spijkerbroek. Ik wil wel een leren broek kopen, maar ik ben aan het sparen voor een one piece suit en degene die ik wil is nogal duur dus helpt het niet als ik tussendoor een leren broek koop. :(
 
vroeger wilde ik nog wel eens héél effies zonder broek
aan rijden (nee, niet in mn onderbroek... :X ) maar ik heb
begin dit jaar een crash gehad. Ik ga n u echt alleen nog
maar in volledig pak de weg op. K'heb een nóg duurdere helm
gekocht betere handschoenen en dr staat een leren pak op mn
verlangenlijstje :9 Tis me een hoop geld waard mn gezondheid.

Volgens mij kunnen we lullen tot we een ons wegen, die Dvd-nogwat
is gewoon een achterlijke debiel die echt niet weet waar hij het
over heeft :( Hij moet idd eerst flinkop z'n smoel gaan om van inzicht
te veranderen..... :X



(owja, ik kan me nog dat topic herinneren van het vw-forum....komen
nu ook al die gastjes van fok hieroo :? )


 
Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef stardust op Fok! het volgende:
Tja dat je zelf een sukkel bent die het risico niet inziet oke.
Maar denk dan even aan de mensen die jou van het asfalt moeten krabben.


dan hadden ze die baan maar NIET MOETEN NEMEN

Ik moet heel eerlijk zeggen dat vanaf nu, als iemand onderuit gaat terwijl hij met shorts en t-shirt op de motor zat, ik niet eens ga helpen waarschijnlijk. Ik hoef dat helemaal niet te zien hoor, hoe dat er uit ziet. Laat maar lekker creperen, ik wil gewoon lekker kunnen slapen 's avonds. En dat kan ik beter door zo'n klojo aan zijn lot over te laten dan nachten lang van ontvelde zombies te dromen.

Het verandert natuurlijk als er andere betrokkenen zijn, men kiest tenslotte niet voor een ongeluk. Maar wel voor de eigen veiligheid...
 
Laatst bewerkt:
deze is ook "mooi". Volgens mij was ie niet eens cynisch bedoeld...

Teeeering wat een stelletje moraalridders hier
Hoeveel van jullie doen braaf een gordeltje om in de auto? Volgens mij bar weinig
In een t shirtje en korte broek op de motor rijden, je neemt een risico, en ja als je op je bek gaat lig je pittig in de kreukels. Maar zonder altijd dat zweet wat je krijgt door een motorpak kan je je wel weer beter concentreren op de weg

en ik maar 750 euro uitgeven aan een pak. Zonde! Nu ben ik helemaal niet geconcentreerd meer op de weg... :?
 
deze is ook "mooi". Volgens mij was ie niet eens cynisch bedoeld...en ik maar 750 euro uitgeven aan een pak. Zonde! Nu ben ik helemaal niet geconcentreerd meer op de weg... :?


stomstomstom..... B| Ik ga ook mn spullen maar eens verkopen, ben alleen bang
dat niemand ze meer wil kopen nu bekend is geworden dat een pak je concentratie
verminderd :X :X :X
 
Zodra het warmer wordt zie je ze her en der op de weg. Korte broek en T-shirt, soms zonder shirtje om de tattoo's goed te laten zien. Gek genoeg past het rijgedrag bijna altijd bij de geringe hersen-inhoud.....Neanderthalers op de motor.
Maar de meesten onder ons weten wat er met de Neanderthalers is gebeurd.....de evolutie ruimt meestal zélf z'n vergissingen op.....
 
Zodra het warmer wordt zie je ze her en der op de weg. Korte broek en T-shirt, soms zonder shirtje om de tattoo's goed te laten zien. Gek genoeg past het rijgedrag bijna altijd bij de geringe hersen-inhoud.....Neanderthalers op de motor.
Maar de meesten onder ons weten wat er met de Neanderthalers is gebeurd.....de evolutie ruimt meestal zélf z'n vergissingen op.....


:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan