Sukkel

Zoals ik op fok ook vertelde is dat ik niet als een halve zool met 100+ door de bebouwde kom ga knallen...maar relaxed touren...


Ik heb nog niet veel topics hier gezien van mensen met choppers die verongelukken....tzijn allemaal R1, firebladers of streetfighters die zo'n pak echt wel nodig hebben...(zou kunnen zijn omdat er meer buikschuivers op het forum zijn dan chopper rijders...maar dan nog behaal ik procentueel gezien m'n gelijk wel)

ik blijf erbij dat rijstijl er veel meer mee heeft te maken dan de schuld van het andere verkeer..

Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen
 
Zoals ik op fok ook vertelde is dat ik niet als een halve zool met 100+ door de bebouwde kom ga knallen...maar relaxed touren...


Ik heb nog niet veel topics hier gezien van mensen met choppers die verongelukken....tzijn allemaal R1, firebladers of streetfighters die zo'n pak echt wel nodig hebben...(zou kunnen zijn omdat er meer buikschuivers op het forum zijn dan chopper rijders...maar dan nog behaal ik procentueel gezien m'n gelijk wel)

ik blijf erbij dat rijstijl er veel meer mee heeft te maken dan de schuld van het andere verkeer..

Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen

Pfff, we krijgen "rijlessen" van iemand die in ze korte broek rijdt :r
 
Zoals ik op fok ook vertelde is dat ik niet als een halve zool met 100+ door de bebouwde kom ga knallen...maar relaxed touren...


Ik heb nog niet veel topics hier gezien van mensen met choppers die verongelukken....tzijn allemaal R1, firebladers of streetfighters die zo'n pak echt wel nodig hebben...(zou kunnen zijn omdat er meer buikschuivers op het forum zijn dan chopper rijders...maar dan nog behaal ik procentueel gezien m'n gelijk wel)

ik blijf erbij dat rijstijl er veel meer mee heeft te maken dan de schuld van het andere verkeer..

Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen
Tsja.. ik denk dat het net zoveel zin heeft om tegen een muur aan te lullen als tegen jou. Je hebt helemaal gelijk, je bent een verstandige motor rijder en tevens een stoere vent. Hebben we het topic over korte broek en t-shirt weer gehad *grijns*

Nog ff een vraagje.. Heb je wel een helm op? 't is welliswaar verplicht, maar daar trekt een stoere vent als jij zich toch niks van aan?
 
Zoals ik op fok ook vertelde is dat ik niet als een halve zool met 100+ door de bebouwde kom ga knallen...maar relaxed touren...


Ik heb nog niet veel topics hier gezien van mensen met choppers die verongelukken....tzijn allemaal R1, firebladers of streetfighters die zo'n pak echt wel nodig hebben...(zou kunnen zijn omdat er meer buikschuivers op het forum zijn dan chopper rijders...maar dan nog behaal ik procentueel gezien m'n gelijk wel)

ik blijf erbij dat rijstijl er veel meer mee heeft te maken dan de schuld van het andere verkeer..

Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen




halve zool of niet met 50 km/h lig je ook open....en idd zoals al eerder gezegd
we kunnen lullen wat we willen, jij bent toch verschrikkelijk eigenwijs :X Jij moet een kro gaan geven...(kortebroek rij opleiding... :X :X :X )

mocht ik jouw ooit tegen komen als je op je smoel bent gegaan dan laat ik je mooi
liggen...dan hou ik nog mn plezier in motorrijden. Ik vind het een behoorlijk arrogant om te zeggen dat je dit soort dingen zelf moet weten, er worden als er iets mis gaat ALTIJD mensen geconfronteerd met jouw keuze om geen pak aan te doen :( Dus kom alsjeblieft niet aan met dat gelul van "dat moet ik zelf weten.."

greetz RRRamon


:] mét pak...
 
ik blijf erbij dat rijstijl er veel meer mee heeft te maken dan de schuld van het andere verkeer..

Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen

Ach, als je al amper wat aan heb, zal het met die kleerscheuren wel meevallen :X

En je gaat toch niet op je gaggie, want jij ben toch wel 1 van de betere rijders en nog op een sjopper ook :}

Lekker doen wat jij denkt dat goed is. De rest komt vanzelf O-)
 
Laat iedereen lekker ff zelf weten wat die op de motor aantrekt.

Vraag?
Hoe herken je een nederlandse of een duitse motorrijder in Italië?

Antwoord.
Die rijden in compleet motor tenu met 35°C.

Ik bedoel hier maar mee te zeggen dat in de zuidelijke landen niemand met een pak aan motor rijdt,zelfs de politie,die toch enigzins een voorbeeldfunctie hebben rijden met de welbekende blauwe blousejes.
Dus zoals de meesten hier denken zijn die mensen uit de zuidelijke landen die veel meer motorminded zijn als wij hier in nederland allemaal sukkels!

In mijn ogen zijn de grootste sukkels de mensen die motorkleding verplicht willen stellen,dat is in de praktijk gewoon niet haalbaar.

En de allergrootste sukkels zijn wel die mensen die hun hele leven nog nooit op een motor hebben gezeten en bij een tankstation tegen mij zeggen dat ik een motorpak aan moet trekken.

En ja ik ben ook wel eens van mijn motor afgedonderd en heb mijn hele arm afgeschaafd,maar dat groeit wel weer aan,een nieuwe motorjas is duurder.

Zo,dat wilde ik ff kwijt. En nu weer genoeg over die kleding topics,straks begint er ook nog iemand een zwaaitopic.
 
*HUIL* Ach.. op Top Gear was vorige week te horen dat als je in (ik dacht) Florida een ziektekosten verzekering had die meer dan $10000 dekte, je zonder helm mocht rijden, waarop die kleine (Richard?) zich afvroeg of er wel iets te beschermen viel bij die leeghoofdige Amerikanen.

Ik heb mijn motor wel eens bij een benzine station 10m verreden zonder helm. Ben ik nou ook stoer? :)

Zo,dat wilde ik ff kwijt. En nu weer genoeg over die kleding topics,straks begint er ook nog iemand een zwaaitopic.

Ik groet ook Harleys :]
 
Laat iedereen lekker ff zelf weten wat die op de motor aantrekt.

Vraag?
Hoe herken je een nederlandse of een duitse motorrijder in Italië?

Antwoord.
Die rijden in compleet motor tenu met 35°C.

Ik bedoel hier maar mee te zeggen dat in de zuidelijke landen niemand met een pak aan motor rijdt,zelfs de politie,die toch enigzins een voorbeeldfunctie hebben rijden met de welbekende blauwe blousejes.
Dus zoals de meesten hier denken zijn die mensen uit de zuidelijke landen die veel meer motorminded zijn als wij hier in nederland allemaal sukkels!

In mijn ogen zijn de grootste sukkels de mensen die motorkleding verplicht willen stellen,dat is in de praktijk gewoon niet haalbaar.

En de allergrootste sukkels zijn wel die mensen die hun hele leven nog nooit op een motor hebben gezeten en bij een tankstation tegen mij zeggen dat ik een motorpak aan moet trekken.

En ja ik ben ook wel eens van mijn motor afgedonderd en heb mijn hele arm afgeschaafd,maar dat groeit wel weer aan,een nieuwe motorjas is duurder.

Zo,dat wilde ik ff kwijt. En nu weer genoeg over die kleding topics,straks begint er ook nog iemand een zwaaitopic.


kijk met jou kan ik praten :)


Tsja.. ik denk dat het net zoveel zin heeft om tegen een muur aan te lullen als tegen jou. Je hebt helemaal gelijk, je bent een verstandige motor rijder en tevens een stoere vent. Hebben we het topic over korte broek en t-shirt weer gehad *grijns*

Nog ff een vraagje.. Heb je wel een helm op? 't is welliswaar verplicht, maar daar trekt een stoere vent als jij zich toch niks van aan?

als jij de boete betaald, rij ik zonder helm...heerlijk....

maar ik ga m'n geld niet zomaar afstaan aan de wouten...dus doe ik dat onding maar op tot het niet meer verplicht is
 
Laatst bewerkt:
Rijdt defensief, houdt ruim afstand...houdt zoveel mogelijk rechts...ga niet telkens van baan liggen wisselen...dan kom je wel op je bestemming zonder kleerscheuren op te lopen
Sinds wanneer moet een motorrijder zoveel mogelijk rechts houden :?
Volgens mij ben jij gewoon een simpel fietsertje die wat woordjes van een gesprek van papa heeft opgevangen.
Nee hoor knul, jij hoeft nog geen pak aan hoor. Wil je nog een lolly?
 
Sinds wanneer moet een motorrijder zoveel mogelijk rechts houden :?
Volgens mij ben jij gewoon een simpel fietsertje die wat woordjes van een gesprek van papa heeft opgevangen.
Nee hoor knul, jij hoeft nog geen pak aan hoor. Wil je nog een lolly?


dude...met zoveel mogelijk rechts houden bedoel ik:


bij meerbaans wegen gewoon de meest rechtse baan aanhouden....en op die baan...netjes links van het midden rijden..zodat je breed genoeg overkomt voor het andere verkeer....


je moet een beetje nadenken :P
 
Sinds wanneer moet een motorrijder zoveel mogelijk rechts houden :?
Volgens mij ben jij gewoon een simpel fietsertje die wat woordjes van een gesprek van papa heeft opgevangen.
Nee hoor knul, jij hoeft nog geen pak aan hoor. Wil je nog een lolly?


hahaha, een echte wannabee :} Hoe ging dat gezegde ook al
weer, met die klepel ????
 
Je moet gewoon doen wat je zelf lekker vind.
Persoonlijk intreseert het me helemaal geen zak of iemand een pak aan heeft of niet. (niet dat ik het niet verstandig vind als je geen pak draagt)

maar hou dan wel op met zeiken als de ziekenfondspremie weer omhoog gaat.
 
Je moet gewoon doen wat je zelf lekker vind.
Persoonlijk intreseert het me helemaal geen zak of iemand een pak aan heeft of niet. (niet dat ik het niet verstandig vind als je geen pak draagt)

maar hou dan wel op met zeiken als de ziekenfondspremie weer omhoog gaat.


die ziekenfonds premie gaat omhoog door alle R1'ers en firebladers die niet normaal kunnen rijden....

kijk maar naar "blik op de weg"...door al die klaverblad posers moet de politie daar gaan controleren zodat ze geen boeven kunnen vangen...van mijn belastingcenten...dus zeik niet als de belasting weer omhoog moet om meer politie te kunnen betalen om in de gaten te houden dat julie geen kinderachtige spelletjes spelen in plaats van gewoon te touren


je redenering slaat nergens op
 
dude...met zoveel mogelijk rechts houden bedoel ik:


bij meerbaans wegen gewoon de meest rechtse baan aanhouden....en op die baan...netjes links van het midden rijden..zodat je breed genoeg overkomt voor het andere verkeer....


je moet een beetje nadenken :P
Ik moet nadenken??? Ik heb in ieder geval echte motorkleding aan. Bij een eventuele crash ben ik zo goed mogelijk beschermd...
Ik denk toch dat jij eens na moet denken :)
 
Kan er niet ergens een lijst opgezet worden wie wie is. Krijg toch langzaam het idee dat er een aardig aantal mensen op M-F ook op Fok! zitten en vice versa ;)
 
die ziekenfonds premie gaat omhoog door alle R1'ers en firebladers die niet normaal kunnen rijden....

kijk maar naar "blik op de weg"...door al die klaverblad posers moet de politie daar gaan controleren zodat ze geen boeven kunnen vangen...van mijn belastingcenten...dus zeik niet als de belasting weer omhoog moet om meer politie te kunnen betalen om in de gaten te houden dat julie geen kinderachtige spelletjes spelen in plaats van gewoon te touren


je redenering slaat nergens op

Ik zie op het werk anders toch wel eens wat motorrijders een sta-orthese passen. En er heeft tot nu toe nog geen een buikschuiver tussen gezeten. :X

blik op de weg :X :X ja dat geeft een reel beeld over het verkeer.
 
kijk met jou kan ik praten :)als jij de boete betaald, rij ik zonder helm...heerlijk....

maar ik ga m'n geld niet zomaar afstaan aan de wouten...dus doe ik dat onding maar op tot het niet meer verplicht is
Goed man.. stoer :) Heerlijk, met 120 over de snelweg zonder helm. Zonder bril dan ook natuurlijk, want elke bescherming is een stap dichter bij het watjes-schap.

Ik ben blij dat het verkeer voor jou 100% voorspelbaar is. Je hoeft je dan idd geen zorgen te maken. Ik ben nog niet zo goed als jij, ik word nog wel eens verrast door iemand die TOCH voor me langsschiet of een persoon op een rotonde die met zijn knipperlicht zit te spelen.

Ik heb een keer een glijer gemaakt en was blij dat ik mijn pak aan had. Ik reed 30 en het was nat, ideale omstandigheden om door te glijden zonder teveel te scheuren, toch was mijn pak aardig geschaafd. Ik rijd geen R1, geen fireblade, maar een uiterst tam Divje.
 
Gezellig hier :z ! Pak er nog een biertje bij.


tssss pak en helm is voor mietjes... met 200+ en je naakie rijden ben je vet cool man :Z


Ach ga lekker zonder pak rijden, jij hoeft het slechte nieuws niet aan familie/kennisen/kinderen te vertellen,jij hoeft niet aan je eigen ziekenbed te staan.. Egoist!
 
Terug
Bovenaan Onderaan