Sukkel

Ik zal er niet wakker van liggen als je morgen je egoistische teringsmoel kapotvalt en je armen en benen in een straal van 100 meter liggen verspreid.

Maar je hebt misschien nog familie ?
Of zijn dat ook allemaal van die kortzichtige hufters. :r

Dit is de 1e keer dat ik het leuk zou vinden dat een motorrijder (als je het zo zou kunnen noemen)op zijn smoel valt.

Oh ja, als er mensen zijn die mijn pak e.d. over willen kopen, bel even.
Zonder pak ben je vet koel man en je kan je veel beter concentreren |(

je bent een egoistische hufter !
Ik zie je wel op 112 weekend als ze je met de HogeDruk reiniger "afvoeren".
 
Het feit dat je je profiel zo lekker duidelijk
en volledig hebt ingevuld zegt mij al genoeg.

Je zult wel niet veel motorvrienden hebben.
Mijn vriend zal je iig nooit worden.

SHIT: Nu ben ik er toch ingetrapt om jou met deze relpy aandacht te geven.
SORRY.

Voor mij mag dit topic een slotje krijgen.
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat vanaf nu, als iemand onderuit gaat terwijl hij met shorts en t-shirt op de motor zat, ik niet eens ga helpen waarschijnlijk. Ik hoef dat helemaal niet te zien hoor, hoe dat er uit ziet. Laat maar lekker creperen, ik wil gewoon lekker kunnen slapen 's avonds. En dat kan ik beter door zo'n klojo aan zijn lot over te laten dan nachten lang van ontvelde zombies te dromen.
Ik denk er eerlijk gezegd ook zo over.

Alleen weet ik nu al dat als de situatie zich voordoet ik zal gaan helpen.
 
Ff dimmen vrienden.....

Hoe je er ook over denkt, iedereen heeft het recht om er een mening op na te houden en die te ventileren, hoe afwijkend of misschien wel dom die ook mag zijn naar jouw idee. Da's geen reden om mensen te gaan beledigen. Laten we het vriendelijk houden.
 
:Z

Weer één van de vele topics...

Als is het leuk dat we het hier niet allemaal met elkaar eens zijn over het dragen van kleding :P
 
die ziekenfonds premie gaat omhoog door alle R1'ers en firebladers die niet normaal kunnen rijden....

Helaas ben ik één van die R1 rijders die zo dom zijn om wel in een leren motorpak bij 30 graden te rijden :+ . Heb het ook ooit eens in mijn hoofd gehaald om zonder pak te rijden en ben door een olievlek op de weg onderuit gegaan. Gelukkig was ik aan het afremmen en vielen de schaafwonden wel mee.

Maar als jij zonder pakkie wil rijden, ga je gang ik zal er geen traan om laten.

En oh ja ik betaal ook ziekenfondspremie voor al die klote koekblikkers die ook jou onderuit kunnen rijden.
 
Ik heb altijd mijn pak aan, dit heeft er dan ook voor gezorgd dat ik nog leef!!
Op een mooie zomer-avond rijd ik mooi tegen 90km/h (in België) over een gewestweg. Een kleine 5 à (max) 10 mtr voor menne neus draait er een gepensioneerde, die van de andere kant komt, over mijn baanvak op zijn oprit.
Ik dus tegen 90 km/h recht in de zijkant van die wagen. Motor en bestuurder (ik dus) over de wagen, wagen werd in een tuin geslingerd. Toen ik terug op het asfalt kwakte en +/- 50 mtr verder schoof werd mijn glijpartij bruut tot een einde gebracht door een tegenligger die gelukkig net kon stoppen, maar waar ik wel tot mijn middel onder was geschoven!!
Auto, motor, helm, pak, handschoenen en laarzen waren allemaal Total Loss!!
Ikzelf had enkel schaafwonden aan handen, benen en hoofd, verschillende inwendige bloedingen en een verbrijzelde hand.
Had ik mijn pak niet aangehad en dit toch overleefd had ik zeker geen benen meer gehad. (huiver nog steeds bij de gedachte)
Ik heb tijdens mijn ongeval niet buiten bewust zijn geweest en alles héél bewust meegemaakt zodat ik zelfs de kleinste details nog herinner.
Na 3 jaar (verleden jaar) terug voor't eerst op moto gestapt, met pak!!! En rijd momenteel nog steeds.
 
Voor de heer Staelens (en andere nieuwsgierigen) een geinig verhaaltje (wel wat lang maarja) over een zekere meneer die enigszins werd verrast tijdens een ritje. Kan jou nooit gebeuren uiteraard, maar toch :X
Verhaaltje...

Pffff leer, nergens goed voor B|
 
Trek lekker zelf aan wat je prettig vind op de motor.

Ik heb vandaag ook mun pak niet aangetrokken...... leek mij een beetje onzinnig op mun snor scooter :P :P
Ik trek mun pak ook alleen aan als ik op de motor stap....... beter het te warm hebben, dan bij een val of ongeluk de hele bende los te hebben hangen.

Ach ja stoere praat totdat ze een keer goed op hum bek gaan zonder pak, en nee dan bedoel ik niet een lullig schuiverje.
 
pfff moraalridders, laat iedereen zelf bepalen wat ie aantrekt.
Als iemand hier toegeeft dat ie weleens geen pak draagt wordt ie meteen dood, het ziekenhuis en de tering toegewenst. Vroeger op jullie opgefokte brommers zeker ook strak in het pak?
 
Dat ie zegt dat ie geen pak aandoet, das zeijn keuze.
Ik stoor me aan de motivatie die hij erbij geeft om geen pak aan te doen.

Maar ik denk dat ie gewoon de boel zit te stangen en zo niet, doe wat je niet laten kunt en eindig als pulp !
 
Voor de heer Staelens (en andere nieuwsgierigen) een geinig verhaaltje (wel wat lang maarja) over een zekere meneer die enigszins werd verrast tijdens een ritje. Kan jou nooit gebeuren uiteraard, maar toch :X
Verhaaltje...

Pffff leer, nergens goed voor B|

Is een zeer triest verhaal... vooral het einde ;(

Maar goed... gelukkig kan Staelens dit allemaal niet overkomen... want pappa is in 25 jaar nog nooit onderuit gegaan en dus is hij onverwoestbaar and if so dan is hij toch verzekerd bij VGZ :X
 
Hmm, toevallig heb ik in de familie iemand aan de koude kant iemand die idd met een motorpak op zijn brommer rijdt.
Is dat een probleem lulletje?
 
Hmm, toevallig heb ik in de familie iemand aan de koude kant iemand die idd met een motorpak op zijn brommer rijdt.
Is dat een probleem lulletje?
Volgens mij heeft die persoon meer hersenen als de gemiddelde mens op die leeftijd :P

Ik reed ook gewoon met mijn spijkerbroekie en zomerjack op mijn opgevoerde Zundapp :X maar achteraf was dat misschien niet echt slim geweest. Gelukkig nooit wat gebeurd.
 
Volgens mij heeft die persoon meer hersenen als de gemiddelde mens op die leeftijd :P

Ik reed ook gewoon met mijn spijkerbroekie en zomerjack op mijn opgevoerde Zundapp :X maar achteraf was dat misschien niet echt slim geweest. Gelukkig nooit wat gebeurd.
In mijn korte broek en t-shirt pizza's bezorgt... wist ik veel |( (ik kon natuurlijk wel heel goed rijden en ben nog nooit op mijn plaat gegaan :X )
 
Volgens mij moeten een aantal heethoofden hier eens lekker gaan uitwaaien.
 
pfff moraalridders, laat iedereen zelf bepalen wat ie aantrekt.
Als iemand hier toegeeft dat ie weleens geen pak draagt wordt ie meteen dood, het ziekenhuis en de tering toegewenst. Vroeger op jullie opgefokte brommers zeker ook strak in het pak?

Ik heb vroeger niet eens brommert gehad, domme dingen :X En het is niet zo dat je meteen dood wordt gewenst, maar die gene kiest ervoor om zonder pak te rijden en moet dan als het fout gaat ook maar de consequenties ervan aanvaarden. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand zie liggen met z'n vel op de stoel en z'n darmen om een boompie geslingerd :( Je confronteerd iemand anders met jouw stomme gedrag (moet je toch zelf weten, flikker op) en wie weet staat dat wel de komende jaren op z'n netvlies gebrand en kan hij er niet van slapen. Ik ben dan nog wel zo vriendelijk om 112 te bellen, maar meer ook niet.

Als iemand goed in het pak zit en er gebeurt dan iets ben ik echt de eerste die stop op hem te helpen. Maar je moet zelf, vind ik, ook goede maatregelen nemen tegen zo min mogelijk letsel.
 
pak of geen pak, ik stop i.i.g. altijd als ik een ongeluk zie.. :)
Met pak ben je ook dood (of bijna) als je met 100+ lekker glijdend een obstakel tegen komt.
Een pak beschermd vooral je behang (jaja je hebt ook protectoren)
Sommige mensen vinden dat dit weer aangroeid... :P
Ik heb trouwens liever wel een pak aan, maar stoor me er niet aan als andere mensen dat niet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan