Sukkel ...

hahahah strakke actie van die gast...

Hoe reageerde de rest?

leuk filmpje ook btw... Ruimte zat om die boom heen en er toch tegenaan sturen.. (hoewel sturen..)
 
|(
full
 
Gelukkig dat het bij een motor winkel voor de deur gebeurde, kunnen ze de motor gelijk naar binnen schuiven voor een hoop euro kostende reperatie :)

Maar sukkels zijn het idd wel ;)
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ... Echt he wat een domper.

Maar uuh neen had geen apparaat bij voor een foto !! Shit.

Hihih wel lache om te zien.




Laterzzz
 
rijd vol gas weg vol in de toeren en natuurlijk niet schakelen
was zeker scooter gewend. flink aan dat gas jengelen want dat klinkt stoer.

ik had zo'n mannetje die scooter was gewent toen die voor mijn schakelbrommer kwam kijken. Ze'n buurman die hij had meegevraagd stond met hem zachtjes te praten todat hij ineens hard zegt "JA DIT IS EEN SCHAKELBROMMER JA DAN MOET JE ZELF SCHAKELEN!"
ik moet zeggen dat hij het wel snel heeft geleerd dat wegrijden zonder of stil te vallen of op het achterwiel er vandoor en schakelen. of die het ook heelhuids naar huis heeft gehaald weet ik niet.
 
iedereen hier kent natuurlijk ook dat filmpje van die gozer die een gloednieuwe duc naar buiten rijdt en al vloekend voor de deur van de dealer op z'n smoel gaat 8-)
 
Zal je dit zien, heeft ie toevallig un "safe lease plan" met een gegarandeerde terug koop garantie !!! Hahahahahahaha Dan ga je er flink op achter uit.

Het zal je maar gebeuren, Hij zag zeker zwart voor ogen hihihi (niks persoonlijk)...
 
Het zal je maar gebeuren, Hij zag zeker zwart voor ogen hihihi (niks persoonlijk)...
Pas maar op met die grapjes tegenwoordig, sommigen kunnen daar niet om lachen ;)
 
iedereen hier kent natuurlijk ook dat filmpje van die gozer die een gloednieuwe duc naar buiten rijdt en al vloekend voor de deur van de dealer op z'n smoel gaat 8-)


Nope, link please :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan