Sukkel ...

Sommige mensen hebben nu eenmaal het talent om binnen een paar meter van poser naar loser te gaan! Mr. Ducati, Mr. Waar staat die boom dan, Mr. Fireblade-shredder bewijzen dat maar weer.
 
Quote: Damn sta ik net bij safe-motors, staan daar drie donkere jongens !!

Quote: die kunnen beter terug op hunne kameel kruipen

|( ;(
 
[moralounsisch]
als je hier post dat je gevallen ben, dan leeft iedereen met je mee....
als je hier post dat je iemand zag vallen, dan is dat heel grappig en moet er duidelijk bij vermeld worden dat het negers zijn en ook nog sukkels.....
[/moralounsisch]

had die jongen niets :?
 
[moralounsisch]
als je hier post dat je gevallen ben, dan leeft iedereen met je mee....
als je hier post dat je iemand zag vallen, dan is dat heel grappig en moet er duidelijk bij vermeld worden dat het negers zijn en ook nog sukkels.....
[/moralounsisch]

had die jongen niets :?

Je bent me een half uurtje voor. 'k Wil niet heilig klinken ofzo hoor en 't is best een domme / grappige actie, maar had 't nou meerwaarde om te vermelden dat ze donker waren ? Topic Starter zal 't vast niet zo bedoeld hebben.. komt alleen beetje raar over..
 
ik heb ook zulke acties hoor, na 4 pogingen weg rijden zonder afslaan, dan 15 meter rijden ,remmen, stilstaan en omvallen :+ alleen met een honda cb 250 uit 83, hoezo poser })
 
Het is voor mij nog steeds vaag waarom die vent met die duc plat ging. Schijfremslot :? Dat verklaart wellicht ook dat er iemand begint te roepen voordat echt het fout gaat.
 
Jullie hebben gelijk, is misschien een beetje stom van mij |( !! (om donkere jongens te schrijven).

En neen het is niet racisties bedoeld. :(

Respect :} :} to all people and nations !!

langs de weg, die gozer had nix.




Het gaat er om dat het eigenlijk best grappig was om te zien *D , wie de bestuurder dan ook is !!

Hoop dat ik bij deze mijn woorden weer heb recht gezet.. :? :?

X
 
Jullie hebben gelijk, is misschien een beetje stom van mij |( !! (om donkere jongens te schrijven).

En neen het is niet racisties bedoeld. :(

Respect :} :} to all people and nations !!

langs de weg, die gozer had nix.




Het gaat er om dat het eigenlijk best grappig was om te zien *D , wie de bestuurder dan ook is !!

Hoop dat ik bij deze mijn woorden weer heb recht gezet.. :? :?

X


Het is toch een observatie, geen beschuldiging? Waar slaat het op dat dat racistisch zou zijn?
 
Wederom ook dit filmpje is echt weer te hilarisch.
Trouwens gister waren BikerM en ik bij Boonstra in grunn, staat er een duc 748?? zoiets iig, dus wij dachten nou daar zal wel een mooi geluidje uitkomen. Die kerel start het kreng, echt tjonge wat een rammelbak, alsof de nokkenas vrolijk los lag te draaien en de zuigers bij elke slag uit de buis schoten. Die duc rammelde aan alle kanten, trok die kerel nog ff flink op, het leek net alsof iemand een bak met oudijzer van 3 hoog op straat gooide. Vond het wel jammer want die motor was echt :9~
 
Je bent zowieso al een kneus als je iemand anders (die geen RBW heeft) op je motor laat rijden.
 
Wederom ook dit filmpje is echt weer te hilarisch.
Trouwens gister waren BikerM en ik bij Boonstra in grunn, staat er een duc 748?? zoiets iig, dus wij dachten nou daar zal wel een mooi geluidje uitkomen. Die kerel start het kreng, echt tjonge wat een rammelbak, alsof de nokkenas vrolijk los lag te draaien en de zuigers bij elke slag uit de buis schoten. Die duc rammelde aan alle kanten, trok die kerel nog ff flink op, het leek net alsof iemand een bak met oudijzer van 3 hoog op straat gooide. Vond het wel jammer want die motor was echt :9~

welkom in de wereld van de droge koppeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan