Sukkels van Moto 73

Stoef

MF'er
14 okt 2001
230
1
Zaanstad
full
 
Achja, ieder zijn vak he :)
Toegegeven, ik moest ook ff geholpen worden dat de tank in dit geval niet de tank is zoals zij denken :+
 
Nou, wat een rekels he, die jongens van motor 73 :? ?

Overigens is alleen de tankcover doorzichtig, de tank zelf niet.

Ik vind het wel een cool ding trouwens!
 
Doorschijnend aluminium frame zodat je kan zien hoeveel benzine je nog hebt :+

Ik heb nog een ouderwets aluminium frame :(

En dat noemt zich een motorblad B| Sukkels !!

Voor de onwetenden: het doorschijnende gedeelte is de airboxcover en niet een benzinetank. Benzine zit namelijk in het frame.

Aan Moto 73: jullie maken jezelf hier echt belachelijk mee.
 
Doorschijnend aluminium frame zodat je kan zien hoeveel benzine je nog hebt :+

Ik heb nog een ouderwets aluminium frame :(

En dat noemt zich een motorblad B| Sukkels !!

Voor de onwetenden: het doorschijnende gedeelte is de airboxcover en niet een benzinetank. Benzine zit namelijk in het frame.

Aan Moto 73: jullie maken jezelf hier echt belachelijk mee.

Ah, Airboxcover... Ik vond het al zo raar dat er onder de "tankcover" maar zo'n klein tankje zat. :)

Doorschijnend plastic frame! LMAO. Nog vol met benzine ook, daar zou ik echt wel op durven rijden... O-)
 
Nou, wat een rekels he, die jongens van motor 73 :? ?

Overigens is alleen de tankcover doorzichtig, de tank zelf niet.

Ik vind het wel een cool ding trouwens!

Jij zou zo bij moto'73 kunnen gaan werken.
 
Dat gaat lelijk worden zodra je krasjes krijgt of doffe plekken in de niet-de-tank waar je knietjes er tegen aan komen. Daar helpt dan geen poetsen meer aan |(
 
Dat gaat lelijk worden zodra je krasjes krijgt of doffe plekken in de niet-de-tank waar je knietjes er tegen aan komen. Daar helpt dan geen poetsen meer aan |(
pssst, je knietjes zitten tegen het frame en niet tegen de airboxcover. O-)
Maar moet je gelijk geven over krasjes op de doorzichtige cover, die wordt er niet mooier op.
 
Uhm..soms is een beetje auto kennis niet zo gek ;) Ze hebben 't over een 'carrosserie' het 'omhulsel' zeg maar..een frame is een chassis, dus wat is er mis mee :? Dat de tank niet echt de tank is... :Z
Vrijdagavond, zeikavond :?












:+
 
Het gaat meer om de uitspraak "je kunt zo zien hoeveel benzine er nog in de tank zit." :0

Hoe dan ook, ik vraag me af: Hoeveel liter gaat er nou in zo'n frame?
 
Terug
Bovenaan Onderaan