Suomy Combi mt 54

RuudRuud

MF veteraan
13 mei 2007
10.745
3
Tilburg
Wegens overcompleet aangeboden

Suomy Combi maat 54 (~190cm / 90 KG) in de kleuren zwart/wit/zilver. Pak is 1 seizoen gedragen door me en dus in erg goede staat. Zelfs weinig tot geen gebruikssporen!

Nieuwprijs toentertijd 900+ euro, vraagprijs 450 400 euro. Kneesliders zo goed als nieuw!

Bezichtigen en passen in Tilburg!

full

full


Zo ziet dat er in het wild uit!
full
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je zo'n mooi pak weg dan??? Het kleurenschema past perfect bij de fiets en je hebt hem net een jaar. Zonde hoor.
Maar kickie.
 
Bij een witte Ducati 848 past het echt niet en aangezien de Suzuki de deur uit is ;) zodoende...
 
Ik kon de jas aan met een echt dikke trui eronder. Dus het is zeker de moeite waard om m te passen. Ik durf te stellen dat ie erg goed zal zitten bij je.

Lengte zat bij mij overigens wel echt aan de max! Aangezien jij iets minder lang bent is dat alleen maar een voordeel!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een motorfiets (grijs/zwarte DL650 :] ), en een gloedje nieuw Macna tour-outfit. Deze outfit bleek wel echter ZEER warm de afgelopen dagen :+
Hoe zit zo'n leren pak met warm weer eigenlijk? :?
[me="Savages"]is nog motornoob, en onervaren met leer[/me] ;)
 
Ook warm als je stilstaat. Tijdens het rijden echter stukken comfortabeler vind ik.
 
nou,ik had em vanmorgen aan van Utrecht naar Eindhoven (voor het eerst op de motor naar werk, whoeei! *D).. en vanmorgen zat het heerlijk. Maar gisteren en zaterdag was het veels te warm :(

Maar toevallig thuis vanavond? Ik rijd rond 18u van de HTC Eindhoven richting Utrecht... En een ommetje via Tilburg is niet heel vervelend... :]


update: mhmm geen reactie meer gehad vanmiddag.. Nou, ik heb een pak nu.. :z binnenkort anders nog maar eens kijken eventueel voor deze....
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben vanavond thuis maar ik denk dat je al wel onderweg naar Utrecht bent ;)

Stuur mij even een mail op da _ rewd apending hot mail punt com mail ik je mijn 06nummer..
 
whehehe, we hebben elkaar net misgelopen hier op het forum gisteren... ik had het berichtje al getikt om 18.10, even wat afgemaakt op werk, en toen op versturen gedrukt... niet meer gezien dat jij ook al gereageerd had... ;)
En nee, was dus nog niet weg... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan