Suomy dark smoke, light smoke of of spiegel vizier

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
Hallo allemaal.

Ik ben in twijfel een light smoke of dark smoke vizier voor mijn Suomy helm te kopen. ik heb zelf een spiegelvizier en daar zie ik snachts echt helemaal geen reet mee. Terwijl met mijn shark spiegelvizier prima 's avonds te rijden is.

Iemand ervaringen met de dark smoke en irridium/ spiegelvizieren van Suomy?
Als het niets uit maakt ga ik namelijk voor de light smoke.

Gr.
Rick
 
Viziertasje? :Y
Kan je beiden meezeulen. :]

20008051_420_ANW_05.jpg


Voor nog geen drie euries de keuze.
 
Hallo allemaal.

Ik ben in twijfel een light smoke of dark smoke vizier voor mijn Suomy helm te kopen. ik heb zelf een spiegelvizier en daar zie ik snachts echt helemaal geen reet mee. Terwijl met mijn shark spiegelvizier prima 's avonds te rijden is.

Iemand ervaringen met de dark smoke en irridium/ spiegelvizieren van Suomy?
Als het niets uit maakt ga ik namelijk voor de light smoke.

Gr.
Rick

ik heb de light smoke en 's nachts is die toch al serieus donker, dus donkerder zou ik echt niet doen
 
Gewoon onder je jas ... kromming van het vizier past bij de meeste mensen wel in de zij :+
 
Dan zal dark smoke net zo donker zijn als mijn spiegelvizier. toch nog even in dubio.
 
Iemand een piccie van een light smoke op zijn suomy helm?
 
Ik heb een iridium blue vizier maar daar zie je in de avond echt bijna geen ruk mee. Ik neem naar mij werk altjid mijn normale vizier mee en het donkere op mijn helm. Ik doe dit ivm regen. Met een donker vizier zie je ook slechter als het regent.
 
Dark-smoke, spiegel, irridium bla bla bla. Dat soort vizieren zijn 's nachts meestal een hel. Puur omdat ze écht donker zijn.

Light smoke zal veel minder problemen opleveren, echter heb je hier met een felle zon weer minder profijt van dan van een donkerder variant. Wanneer ik weet dat ik nog in het donker moet rijden doe ik óf vast mijn transparante vizier op m'n helm of ik neem dat vizier mee in een klein tasje.

Daarbij speelt smaak ook een rol natuurlijk. Ik ga persoonlijk voor dark / spiegel (nu spiegel) of gewoon helder. Light smoke vind ik zo'n nét niet vizier. Maar... Da's persoonlijk.

Nu moet ik eerlijk zeggen, mijn vriendin heeft een Suomy met een Dark Smoke vizier maar vind dat wisselsysteem van Suomy maar k*t. Shark is heel simpel knopje indrukken aan beide kanten en het vizier is los van de helm. Suomy moet je eerst kapjes verwijderen en dan je vizier eraf halen terwijl er tijdens dat proces ook nog eens kleine ringetjes mee vallen en bla bla bla bla bla. Heel vervelend en duurt me te lang.
Mijn Shark vizier verwisselen kost me nog geen 15 seconden.
 
Laatst bewerkt:
Dark-smoke, spiegel, irridium bla bla bla. Dat soort vizieren zijn 's nachts meestal een hel. Puur omdat ze écht donker zijn.

Light smoke zal veel minder problemen opleveren, echter heb je hier met een felle zon weer minder profijt van dan van een donkerder variant. Wanneer ik weet dat ik nog in het donker moet rijden doe ik óf vast mijn transparante vizier op m'n helm of ik neem dat vizier mee in een klein tasje.

Daarbij speelt smaak ook een rol natuurlijk. Ik ga persoonlijk voor dark / spiegel (nu spiegel) of gewoon helder. Light smoke vind ik zo'n nét niet vizier. Maar... Da's persoonlijk.

Nu moet ik eerlijk zeggen, mijn vriendin heeft een Suomy met een Dark Smoke vizier maar vind dat wisselsysteem van Suomy maar k*t. Shark is heel simpel knopje indrukken aan beide kanten en het vizier is los van de helm. Suomy moet je eerst kapjes verwijderen en dan je vizier eraf halen terwijl er tijdens dat proces ook nog eens kleine ringetjes mee vallen en bla bla bla bla bla. Heel vervelend en duurt me te lang.
Mijn Shark vizier verwisselen kost me nog geen 15 seconden.

dat valt wel mee met die felle zon, normaal moet ik deze periode van het jaar men zonnebril opzetten onder men gewone vizier en sinds de light smoke hoeft dat niet meer
 
Waarvoor wil je er een? Want je hebt van Suomy ook een oranje vizier, dat werkt overdag en 's nachts goed! Maar 't is naturlich niet zo stoer...

Heb nog een dark smoke liggen voor een Suomy met van die kapjes, maar weet niet of 't ie op alle modellen past (ik had een Gunwind, geloof dat 'ie zo heette) doe er niks mee.
Gewoon onder je jas ... kromming van het vizier past bij de meeste mensen wel in de zij :+
Heb ik 's eerder gehoord, maar vraag me dan altijd af wat er gebeurt als je onderuit gaat... breekt 'ie en heb jij de scherpe stukken in je lijf... ouch!
 
Waarvoor wil je er een? Want je hebt van Suomy ook een oranje vizier, dat werkt overdag en 's nachts goed! Maar 't is naturlich niet zo stoer...

Heb nog een dark smoke liggen voor een Suomy met van die kapjes, maar weet niet of 't ie op alle modellen past (ik had een Gunwind, geloof dat 'ie zo heette) doe er niks mee.Heb ik 's eerder gehoord, maar vraag me dan altijd af wat er gebeurt als je onderuit gaat... breekt 'ie en heb jij de scherpe stukken in je lijf... ouch!


Dan wil ik 'm wel van je overnemen, heb namelijk ook een gunwind

Enig idee wat je er voor wilt hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan