suomy spec 1R

ZX-6Erie

Die hard MF'er
4 mrt 2004
957
0
Leerdam
kan iemand mij vertellen wat een iridium blauw vizier kost voor een suomy helm???
ik heb namelijk een spec 1R neil hodgson op de motorbeurs besteld.

motorbeurs was weer toppie!!!!! :}
 
Kweet niet of de spec en gunwind exact hetzelfde zijn maar ik heb voor mijn gunwind op de beurs een irridium gekocht voor € 50. Termaat in Nijmegen heeft ze ook en daar kosten ze € 65. Heb je ( mocht het toch anders zijn ) enige richtprijzen
 
he bedankt flugeltje, ik zal wel bij goedhart vragen wat de prijzen zijn voor de vizieren.maar wat voor kleur vizier heb ju????
 
Deze heb ik, is een beetje onduidelijk maar zijn dus meerdere kleuren ( olie achtig )

suomi%20vizier.jpg


Zal morgen bij daglicht nog wel een piccie schieten
 
Vorig jaar een iridium vizier gekocht voor mijn Spec1R vd Goorbergh replica,maar die dingen zijn helaas anders (en dus duureder) dan van een gunwind.

Kosten Vizier......€85,-

Er is trouwens nog een ander topic over dit type helm/vizier.

Suomy topic
 
Tjee, wat zijn die viziertjes duur. :o

Wat is het voordeel van zo'n iridium t.o.v. andere getinte viziertjes, die enkele ettelijke eurotientjes goedkoper zijn?
 
Tjee, wat zijn die viziertjes duur. :o

Wat is het voordeel van zo'n iridium t.o.v. andere getinte viziertjes, die enkele ettelijke eurotientjes goedkoper zijn?

euhhh poser gedrag :?

Kheb geen idee, werkt in elk geval als een soort zonnebril, maar echt een voordeel... :?
 
he fugeltje das ook een vette suomy en da vizier is echt top :9~
ik dacht dat ze op de beurs 39 euro waren.

wachte wachte wachte op mijn suomy ik kan bijna nie slapen :Z

Greets Erie
 
he jurgenfan wat doet jurgen ut weer goed echt top man *D

ja dat is ook een mooi vizier maar ik denk da ik een iridium blauw wil maar da zie ik nog wel, had vandaag gebeld of mijn helm eral was en nee hoor ze hebben niet eens op de fax gedaan :(

greets Erie
 
Kweet niet of de spec en gunwind exact hetzelfde zijn maar ik heb voor mijn gunwind op de beurs een irridium gekocht voor € 50. Termaat in Nijmegen heeft ze ook en daar kosten ze € 65. Heb je ( mocht het toch anders zijn ) enige richtprijzen


Zijn andere vizieren, heb ze duidelijk op de beurs naast elkaar gezien met een verschil in het bevestigingsgedeelte
 
Maar die helmis volgens mij wel een gunwind en geen spec...mischien dat daar verschil op zit :?

Ja oke maar dan nog. In NL bij Termaat in Nijmegen € 65 en op de beurs voor € 50 en in België voor € 20 ? Dan kan het opsturen er nog wel bij, ben je nog steeds veel goedkoper uit, bedoel voor € 30 kun je heel wat op laten sturen....
 
even een oude oma uit de sloot halen!

ik heb dus precies dezelfde helm als op de foto hierboven gekocht van een vriend van me die hem een tijd geleden had gekocht en nooit is gaan rijden...

past in principe perfect alleen 1 ding! ik krijg enorme hamsterwangetjes in die botsmuts! je kan dat schuim er wel uithalen bij de wang maar hoe kom ik aan een dunner stukje? of kan je die gewoon zelf knippen ofzo??

voor de rest zit het ding erg fijn (M) en de ventilatie is vergeleken met mn oude helm echt top...
 
Terug
Bovenaan Onderaan