Super blij met mijn motor een ZX7R NINJA

marteun

Rookie
7 apr 2022
17
32
Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een Kawasaki Ninja ZX7R!! En dan niet de Std kleurstelling groen met paars nee maar een rood met paars exemplaar. Maar wat een fijne machine ja oke is misschien niet de aller snelste en de lichtste motor vandaag de dag maar voor mij als 2de motor ( mijn eerste was een Suzuki GS 450L uit 85) is dit een fijn ding haha
 

Bijlagen

  • PSX_20221120_130738.jpg
    PSX_20221120_130738.jpg
    484 KB · Weergaven: 129
  • PSX_20221120_130818.jpg
    PSX_20221120_130818.jpg
    235,1 KB · Weergaven: 127
  • PSX_20221117_102639.jpg
    PSX_20221117_102639.jpg
    287,9 KB · Weergaven: 128
Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een Kawasaki Ninja ZX7R!! En dan niet de Std kleurstelling groen met paars nee maar een rood met paars exemplaar. Maar wat een fijne machine ja oke is misschien niet de aller snelste en de lichtste motor vandaag de dag maar voor mij als 2de motor ( mijn eerste was een Suzuki GS 450L uit 85) is dit een fijn ding haha
Van die GS genoeg gelezen ;) Goed dat je dat chopper hok hebt weggedaan voor een supersport :t

Hoor je wel een keer door Malden knallen 🤟
 
Man man… als die niet herspoten is, dan heb je zo te zien een prachtexemplaar gescoord:}
 
Man man… als die niet herspoten is, dan heb je zo te zien een prachtexemplaar gescoord:}
Er is aan gespoten zo te zien. Kleurverschil tussen de bovenkuip en zijpaneel rechts, nu is dat bij een motorfiets van deze leeftijd niet heel bijzonder natuurlijk.

Maar, wel een leuke fiets! En als het je stoort kunje de rode delen altijd nog een keer opnieuw laten spuiten, Ben je gegarandeerd van het kleurverschil af, rood is wat dat aangaat gewoon een k#tkleur....
 
Er is aan gespoten zo te zien. Kleurverschil tussen de bovenkuip en zijpaneel rechts, nu is dat bij een motorfiets van deze leeftijd niet heel bijzonder natuurlijk.

Maar, wel een leuke fiets! En als het je stoort kunje de rode delen altijd nog een keer opnieuw laten spuiten, Ben je gegarandeerd van het kleurverschil af, rood is wat dat aangaat gewoon een k#tkleur....
Blanke lak eroverheen.
 
Kleurverschil klopt idd boven kuip is een andere op gezet omdat deze een flinke scheur had. Heb deze ook er bij gekregen trouwens maar kleur stoort mij niet zo heel erg als het motorische gedeelte maar goed is en dat is ie hahah
 
Van die GS genoeg gelezen ;) Goed dat je dat chopper hok hebt weggedaan voor een supersport :t

Hoor je wel een keer door Malden knallen 🤟
Hey Malden, daar kom ik ook vandaan!

Supermooi model Kawa!
En inderdaad, ze rijden erg fijn!
 
Voor 'haha' bestaan er smilies. :+

Concrats met de dikke fiets. ;)
 
Leuke fiets! Zelf jaren op een groene 7 gereden. PK's heeft hij niet teveel, maar de weglegging maakt heel veel goed :]
 
Ze blijven mooi, zelfs in het rood;)
Ik heb 'm in het groen/wit. Als je'm boven de 6000 rpm houdt kom je eigenlijk nooit echt vermogen te kort.

Je mist nog een paar stickers, "kawasaki" op de zijkuip en "zx7r" op het kontje.

Succes met je aanwinst!
 
Blijft voor mij ook één der mooisten!

Zou zelf ook nog wel graag een exemplaar op de kop willen tikken.
 
Gewoon heel hard rijden, dan ziet niemand het kleur verschil.

Anders beide kappen beetje laten overblenden. Zou niet weer een hele kap spuiten. Ga je het toch weer zien op de naad.
 
Blijft voor mij ook één der mooisten!

Zou zelf ook nog wel graag een exemplaar op de kop willen tikken.
Ja idd , ik heb ooit een prachtige zx7r gereden en daar zelf 82000 km mee gereden , het voelde als me maat ( mijn zx7r en ik ) iedere dag de garage inlopen en ff kijken hoe mooi dat hij was .
Alhoewel ik dit met al me zx10r en ook nog steeds heb 😃.
Dat gevoel had ik al met al me snelle kreidlers op 16 jarige leeftijd
Zou ook weer wel zoon zx7r willen en daar dan ook weer 25 jaar jonger mee willen worden .
Damm wat was dat een mooie tijd .
 
Terug
Bovenaan Onderaan