Super-cop (ze bestaan)

Firstreverse

Die hard MF'er
2 dec 2002
282
0
Castricum
Vrijdag te horen gekregen dat ik aangenomen was op een nieuwe baan 8-) .
Je begrijpt dat ik terug naar huis geen zin had om me in te houden en ff lekker te :] :] :] .
Kreeg ik op de A8 richting Alkmaar nog een mooie kans ook (dacht ik). De brug over de Zaan was open en ik stond samen met nog 5 man vooraan. Sluit er achter ons een motoragent aan. Iedereen balen ;( .

Dus de brug gaat dicht en we trekken allemaal lekker op tot 100. Komt oom agent ons voorbij, kijkt achterom en zwaait van "waar blijven jullie nou" :+ .
Wij met z'n allen het gas er op en over de 200 naar het eind. De bocht aan het eind neem ik met maximaal 130, komt oom agent nog even voorbij racen.

Onderaan de stoplichten doet hij zijn vizier open en zegt: "Dat was lekker, daar moet je toch even van genieten..." O-) .

Na het stoplicht groette hij nog en we waren weer weg }) :] .
 
Als zelfs agenten zich al niet meer aan de snelheid houden, waar gaan we dan naartoe met dit land B|












;)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan :)
 
Geweldig, hij keek achterom en zwaaide met z'n hele arm van "Kom op nou, de weg is leeg hoor".

Wat ik me afvraag: Stel jullie waren met zijn allen een andere agent voorbij gescheurd en de oorspronkelijke motoragent denkt (vanwege zijn toekomst) laat ik ze toch maar even aan de kant zetten. Was dat toegestaan geweest of is er dan sprake van uitlokking :?
 
Wat ik me afvraag: Stel jullie waren met zijn allen een andere agent voorbij gescheurd en de oorspronkelijke motoragent denkt (vanwege zijn toekomst) laat ik ze toch maar even aan de kant zetten. Was dat toegestaan geweest of is er dan sprake van uitlokking :?

als hij dan zogenaamt alleen even een preekje zou houden why not
 
Te hard rijden is nog steeds een overtreding. Uitlokken is bij overtreding niet mogelijk. Moet wel een lollig gezicht zijn geweest, zo een motordiender voorop en een stel van die snelle brommers in de achtervolging. Niet echt alledaags lijkt mij, meestal is het andersom....

Enne....gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het valt mij wel op dat niemand vraagt wat je dan gat doen, dusseh.....watwatwatwat?????
 
Was dat die zelfde super-cop die op dat zelfde stuk even daarvoor die multinova in de berm had gezet :?
 
Haha, meesterlijk.

Kheb nog eens een verhaal gehoord van een motor rijder, was nogal een zwetser dus ik weet niet of het waar was. Maar het kwam erop neer, hij reed op zijn fjr 1300 op de enkhuizerdijk en er reed niemand, dus hij lekker tot 200 km/u. En ziet ie een politiewagen achter zich even later, dus hij aan de kant met de gedacht "ik ben nu toch al de lul". Dus die agent zegt, nou meneer, u reed wel een beetje hard he? Zegt die man, ja, ik reed wel ff te hard ja. Zei die agent, "MOOI HE?!Maarehh, voor me werk moet ik je toch ff erop wijzen dat je aan de snelheid moet houden dus niet meer doen he ;) ". Toen reed die agent weer weg.
 
Wat ik me afvraag: Stel jullie waren met zijn allen een andere agent voorbij gescheurd en de oorspronkelijke motoragent denkt (vanwege zijn toekomst) laat ik ze toch maar even aan de kant zetten. Was dat toegestaan geweest of is er dan sprake van uitlokking :?

Dit is gewoon een aanwijzing van een agent en die dien je conform het RVV op te volgen. Ze worden alleen uiterst zelden gegeven en als er wat gebeurt is de agent zeer zwaar de pisang.
 
Slim van die agent...die had natuurlijk bij de brug alvast jullie kentekens opgeschreven en kan straks mooi vijf bekeuringen tegelijk op de post doen. Die hoeft niet bang te zijn dat ie ontslagen wordt omdat ie niet aan z'n quotum komt. *D

En uiteraard gefeliciteerd met je nieuwe baan! (Weet je gelijk waar je je eerste salaris aan kan gaan besteden --> CJIB)
 
is dat geen leuk idee voor de volgende MF MM? baksteen in z'n werk-kloffie en bijbehorende fiets. en dan met z'n 800-en achter hem aan half nederland door :+
 
Hmmm....ik sta zo af en toe ook bij de brug op de A8 (ik woon in Zaandam)
Maar als er iets van 6 motoren voor de slagbomen staan en deze gaan open valt het me toch altijd op hoe weinig mensen even lekker doortrekken.

De agent wilde jullie zeker even "her-opvoeden" :+



(A8 richting Zaandam ~235 en dan de afslag rotonde pakken :9~ )
 
Vrijdag te horen gekregen dat ik aangenomen was op een nieuwe baan 8-) .
Je begrijpt dat ik terug naar huis geen zin had om me in te houden en ff lekker te :] :] :] .
Kreeg ik op de A8 richting Alkmaar nog een mooie kans ook (dacht ik). De brug over de Zaan was open en ik stond samen met nog 5 man vooraan. Sluit er achter ons een motoragent aan. Iedereen balen ;( .

Dus de brug gaat dicht en we trekken allemaal lekker op tot 100. Komt oom agent ons voorbij, kijkt achterom en zwaait van "waar blijven jullie nou" :+ .
Wij met z'n allen het gas er op en over de 200 naar het eind. De bocht aan het eind neem ik met maximaal 130, komt oom agent nog even voorbij racen.
Onderaan de stoplichten doet hij zijn vizier open en zegt: "Dat was lekker, daar moet je toch even van genieten..." O-) .

Na het stoplicht groette hij nog en we waren weer weg }) :] .
heb je zijn nummerbord?
 
Terug
Bovenaan Onderaan