SUPER GOED NIEUWSSSSSS!!!!!!!!!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Oke, vandaag kwam het over de fax binnen. Het staat nu zwart op wit, UNIGARANT gaat betalen! Dat was al oud nieuws maar zonder bevestiging bestel je niets. Dus kon Mariska vandaag haar nieuwe bestellen en volgende week kunnen we haar ophalen! :} :}

[spammode]
Natuurlijk staan er foto's van de proefrit motor en de daadwerkelijk gekochte motor op mijn site })
[/spammode]

Echtwaar, ik kan niet uitdrukken hoe blij we zijn!

ohwja, het is een Kawafski ZX 6 Rrrrrrr :9~
 
Spammert! :( ;)

Goed nieuws dus. Have fun en ik hoop dat ze hiermee langer plezier zal hebben dan van haar VFR. :)

edit: ff op je site gezien, MOOIE fiets hoor :9
 
Zo is het altijd met verzekeringsmaatschappijen. Verzekeren willen ze je maar al te graag, maar als het op uitbetalen aankomt, verzinnen ze altijd heeeeel graag argumenten om eronder uit te komen :( :( :(

Moge het recht van jullie zegevieren.... JOEPIE!!!

Heel binnenkort weer lekker rijden!!
 
Gefeliciteerd! Erg goede keuze ook, al zou ik persoonlijk de blauwe hebben genomen. (Sterker nog, dat heb ik ook gedaan. ;) )

En mocht je nog een keer wat geld overhebben, leg er dan een Hotcam op, dat geluid is echt :9~

Maarreh, veel goede kilometers ermee!!


edit: lees nu pas dat er al direct een Hotcam op wordt gelegd. Nu is het verschil tussen jullie zx6r en de mijne de kleur en die soloseat, maar die is bij mij nog voor vóór de zomer gepland :)
 
Laatst bewerkt:
Beterrrrrrr! Gefeliciteerd!

Alleen jammer dat jij site gelijk uit de lucht is }) :?
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel mooi Saint en vriendin......

Hoop gezeik mee gehad, maar wel lekker winkelen geweest... })
 
Bij mij heeft Orion direct (nouja direct) na een half jaar eindelijk mijn helm en handschoen betaald
Ze hebben wel 200E teveel betaald want ik was het bonnetje kwijt en ze hebben dus de advies prijs afgerekend
Dat verschil beschouw ik maar als rente vergoeding
Trouwens erg leuke motor zo´n Kawa mijn neefje heeft er ook een
 
Saint, door al die aandacht voor je nieuwe brommer ligt je site al plat.

Sorry. })

Oeps... krijg je met die gratis providers... :( Krijg ik weer een paar }) extra hits door een beetje te spammen knalt mijn site er uit ;)
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeeeee, hij doet het weer :) De site is weer in de lucht. Ik kan weer kijken en hoeveel mensen zijn er geweest voor hij vast liep? 35 stuks.... :(

Maar gelukkig werk het weer
 
Heeeeeeeee, hij doet het weer :) De site is weer in de lucht. Ik kan weer kijken en hoeveel mensen zijn er geweest voor hij vast liep? 35 stuks.... :(

Maar gelukkig werk het weer
Kan je niet de pics ergens anders hosten? Op de webspace van je provider ofzo, dan heb je daar niet zo snel last van :)
 
Eindelijk, lang gewacht en toch verkregen, dus gefelicispamd dan maar :) ;) en veel veilige kilometers met de nieuwe aanwinst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan