Super Koopje maar wel met kluswerk eraan!

27 jun 2005
213
0
hellevoetsluis
Ik heb een Suzuki RF-900 uit 1996 te koop met 26500 km op de teller.

Hij is altijd goed onderhouden en zitten div. nieuwe dingen onder:

* nieuwe banden
* nieuwe tandwielen
* nieuwe ketting
* begin dit jaar een beurt gehad.

1 maand na de beurt ben ik onderuitgegaan. Ik moest uitwijken voor een auto en ben met 30 km per uur op een stoep rand gereden en onderuit gegaan.

Schade:

* Topkuip gescheurd
* zijkap geschaafd
* uitlaat deukje erin (niet gescheurd en doet het nog goed)
* velg in gedeukt
* pedaal met voetrem afgebroken.

Nieuw gekocht:

* Topkuip alleen in andere kleur
* Velg ook in ander kleur.
* nieuwe knippperlicht

De nieuwe topkuip heb ik los liggen en de velg zit er al onder.

Wat moet je nog doen om hem perfect te krijgen:

* Topkuip en zijkap spuiten.
* rem kopen en eronder zetten.

Motor rijd nog steeds perfect alleen heeft ie schade en nog geen eens erge schade maar ik heb me buikje vol van motor rijden en doe hem daarom weg.

Prijs: 1800,-

Mail naar Remennades@orange.nl of remennades@wanadoo.nl
 
Laatst bewerkt:
Al 2 reacties, maar niemand die even vraagt om een foto van de motor (en de schade). Wat een nalatigheid op MF :P

Bij deze dan *O* piccie *O*
 
Waarom 1000? Ik bepaal niet jij... Koopjesjager !!


Dan moet je eerst maar eens een fatsoenlijke foto plaatsen.
Hoe kun je nu bieden op iets wat je niet kunt zien... |(

Plaats eerst maar eens een foto met de zichtbare schade, en er staat geen vaste prijs bij, dus bieden staat immers vrij! :W
 
Dan moet je eerst maar eens een fatsoenlijke foto plaatsen.
Hoe kun je nu bieden op iets wat je niet kunt zien... |(

Plaats eerst maar eens een foto met de zichtbare schade, en er staat geen vaste prijs bij, dus bieden staat immers vrij! :W
8-)
 
Dan moet je eerst maar eens een fatsoenlijke foto plaatsen.
Hoe kun je nu bieden op iets wat je niet kunt zien... |(

Plaats eerst maar eens een foto met de zichtbare schade, en er staat geen vaste prijs bij, dus bieden staat immers vrij! :W


Wie zegt dat ik wil dat erop geboden word?

Als je interesse heb en je wilt een koopje kopen kom je maar kijken en dan kan je gelijk goed kijken of je niet iets ziet waar je later spijt van krijgt want ik zeg dit en dat is dat het een leuk koopje is als je van een beetje sleutelen, scheuren en spuiten houdt.

Elke keer dat stomme bieden! De prijs is gewoon 1800,-
 
full


leuk ding voor een leuke prijs, succes :)
 
Wie zegt dat ik wil dat erop geboden word?

Als je interesse heb en je wilt een koopje kopen kom je maar kijken en dan kan je gelijk goed kijken of je niet iets ziet waar je later spijt van krijgt want ik zeg dit en dat is dat het een leuk koopje is als je van een beetje sleutelen, scheuren en spuiten houdt.

Elke keer dat stomme bieden! De prijs is gewoon 1800,-
Je begrijpt het niet hè :N
 
Wilde ik net bieden (2000 euro) blijkt dat de prijs vast is.... :X :X

Je snapt het, only joking _O-

Even zonder gekheid nu, foto's van de schade zou wel zo handig zijn voor een mogelijke koper denk je niet :?
 
En trouwens waarom moet je foto's zien?

Heb je nog nooit een afgebroken pedaal gezien? En de kappen heb ik ervanaf gehaald...

Als je een motor goed wil bekijken moet je gewoon komen kijken en zelf oordelen wil je het niet kopen of ben je niet geinteresseeerd dan maakt het naar mijn mening geen fluit uit als er geen foto's zijn.

Ik heb goed omschreven wat er is gebeurd wat nieuw is en wat beschedigd is en dat is goed zo en mensen moeten gewoon niet zo zeuren...

EN NU ONTOPIC PLEASE!
 
En trouwens waarom moet je foto's zien?

Heb je nog nooit een afgebroken pedaal gezien? En de kappen heb ik ervanaf gehaald...

Als je een motor goed wil bekijken moet je gewoon komen kijken en zelf oordelen wil je het niet kopen of ben je niet geinteresseeerd dan maakt het naar mijn mening geen fluit uit als er geen foto's zijn.

Ik heb goed omschreven wat er is gebeurd wat nieuw is en wat beschedigd is en dat is goed zo en mensen moeten gewoon niet zo zeuren...

EN NU ONTOPIC PLEASE!

Der zijn misschien ook wel geintresseerden die aan de andere kant van t land wonen.
Logisch dat die eerst om een paar fotoo's vragen?
Ik zou ook eerst een beetje een indruk willen hebben van iets voor ik t ga bekijken.
Je hebt t misschien wel goed omschreven maar een fotoo zegt meer als duizend woorden.

Je had ook een paar fotoos uit een ander topic van je kunnen halen.... :X

Super bike Suzuki RF-900 in top-conditie
 
Laatst bewerkt:
Ik 'wil ook altijd graag foto's zien...zeker als het een schade motor betreft.
Maarja het lijkt wel of je m niet wilt verkopen gezien je "opgefokte" reacties
 
Hij mag dat ding mooi in z'n h*l steken, ik haak al af... :X

Bod was gewoon bedoelt als openingsbod, ongeziens.Ik woon in Z-O brabant, en wil eerst wat zien alvorens ik in de auto stap.
Normalerwijs als ik bied ben ik ook serieus, en "drink m'n glaasje melk" leeg als de hamer valt, bij zo iemand zakt m'n broek op m'n enkels, een halve advertentie, en een nog mindere reaktie!

TS, succes met je verkoop! -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan