Super mooie boutjes

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
security_bolt_onbike_large


Maar die prijs is ronduit belachelijk! Kunnen we deze zooi niet ergens goedkoper krijgen hier? Of is er een user die er aan kan komen?

NNP1 Stainless steel 8mm x 45mm with key £14.95

NNP1T Stainless steel 8mm x 45mm with 2 bolts & key £19.95

NNP2 Stainless steel 8mm x 35mm with key £14.95

NNP2T Stainless steel 8mm x 35mm with 2 bolts & key £19.95

NNP3 Stainless steel 10mm x 45mm with key £14.95

NNP4 Stainless steel 10mm x 60mm with key £14.95

NNP5 Stainless steel 10mm with key £14.95


prijzen = '( doe maar eens delen door 0.6 dan heb je een ongeveer euro prijs...
 
En dan breng je em een keer naar d edealer, rekening 3x zo hoog omdat ze speciaal voor jou nieuw gereedschap moesten kopen.

Of ze verneuken je dure bouten :P
 
En dan breng je em een keer naar d edealer, rekening 3x zo hoog omdat ze speciaal voor jou nieuw gereedschap moesten kopen.

Of ze verneuken je dure bouten :P

Mijn motor hoeft niet naar een dealer om mijn uitlaten er af te halen. Meestal halen mijn uitlaten dat niet i.v.m. mijn crash gedrag.... ;)

Op dinsdag 08 oktober 2002 10:48 schreef GuZ het volgende:
ik zie een hoop prijzen met Key....

zonder key zal wel schelen....

en ralfie... dan breng je toch je motor MET je key's?

:^
 
Zucht...al koffie gehad? ;)

Als je meerdere boutjes van het zelfde type hebt....hoef je toch maar 1 "sleutel" |(

:+


Dat snap ik wel maar er staan geen losse bout prijsjes op die site. Ik heb ook geen zin om ze te bellen of mailen....vriend ;)
 
Het lijkt meer op het principe welke ook gebruikt wordt bij wielsloten, is ter voorkoming van diefstal van je dure sportuitlaat.

Dus elke set heeft zijn eigen key nodig, vandaar dat ze ook over key spreken, en niet iets als adapter of zo.
Bij elke moer zijn de drie pasgaten waarschijnlijk dus ook anders gesitueerd, vandaar dus ook elke keer een nieuwe key.

en ook vandaar dat die bouten maar in een paar maten verkrijgbaar zijn.
 
Het lijkt meer op het principe welke ook gebruikt wordt bij wielsloten, is ter voorkoming van diefstal van je dure sportuitlaat.

Dus elke set heeft zijn eigen key nodig, vandaar dat ze ook over key spreken, en niet iets als adapter of zo.
Bij elke moer zijn de drie pasgaten waarschijnlijk dus ook anders gesitueerd, vandaar dus ook elke keer een nieuwe key.

en ook vandaar dat die bouten maar in een paar maten verkrijgbaar zijn.
klinkt logisch, maar ik kan me ook voorstellen dat je een hele set met 1 key kunt krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan