Super mooie GSX600F 1992 met weinig KM's

Erik1805

Die hard MF'er
28 jun 2004
380
113
Oosterwolde
Te koop:

Suzuki GSX600F bouwjaar 1992, kleur rood
Kilometerstand +/- 22000

Super goed onderhouden. Heeft net een grote beurt gehad en ook een nieuwe (iets grotere) achterband. Is voorzien van een 4-1 lasersportuitlaat. Tevens kleine knippers(carbon look) achter.

Grote beurt bestaande uit:

Remvloeistof vervangen
Olie vervangen
Kleppen gesteld
Carburateurs schoongemaakt en gesteld
en verder alles nagekeken

Prijs 1700,00

Of in te ruilen tegen een Kawasaki ZXR750

full
 
Laatst bewerkt:
Morgenavond zet ik ze erop. Kom anders een keer kijken, in het echt ziet ie er perfect uit.

erik.1805@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
misschien een hele stomme vraag maar woon je in Friesland of Gelderland? Oosterwolde ligt namelijk in beide... En in Gelderland is nog wel te doen om 'even' te komen kijken maar naar Friesland duurt wat langer om ernaartoe te rijden (2,5 uur)

gr

P_cia
 
Uiterste prijs is 1600,-. Motor heeft 2 weken geleden een grote beurt gehad van 500,00. (aantoonbaar)Motor kun je jaren plezier van hebben.
 
Ik zal even overleggen. Kijk mocht je interesse hebben in de motor, hoe kom ik dan weer thuis? Anders moet je weer een stuk rijden om hem een keer op te halen. Ik weet niet hoe je dat had gedacht?

gr
 
ik heb zelf mijn rijbewijs nog niet, bij mij rijd er iemand mee die dat wel heeft, misschien is het een idee voor je om ook iemand mee te nemen met een auto of motor?

gr
 
Oke dat is op zich geen probleem, maar het is zeker ook 1 1/2 uur rijden voor mij en straks zeg je na 5min, nee laat maar. Snap je? Ik bedoel te zeggen, hoe serieus ben je? Rijden vind ik op zich niet erg , maar moet wel zin hebben.
 
Helaas de vorige laat het afweten. Bij deze is deze super motor weer beschikbaar. Ook eventueel in te ruilen met bijbetaling van mijn kant voor een OER Fireblade. Zoek iets met meer vermogen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan