Super mooie Yamaha FZR600R - FZR 600 R

Wolverine1

Die hard MF'er
20 nov 2004
647
3
Perfekt onderhouden Yamaha FZR600R. Bouwjaar 1994, km stand 46093.
Zowel technisch als uiterlijk in prima staat.

Nooit in de winter of met slecht weer buiten geweest.
Duidelijk te zien, dat dit ook voor de vorige eigenaar een echte hobby-machine was.

Er is niets aan veranderd of versleuteld.

full


Als je een nieuwe motor zoekt, voor de prijs van een gebruikte, dan is dit je kans.

Het is de motor van mijn zus sinds 2004 en dat is geen race-ster.
Daarom is deze motor voor haar ook net te ruig.
(Voor de rest van de familie niet, dus het is niet zo dat hij weg moet.)

Prijs 3000 euro

Laat uw bod maar komen, maar houdt er rekening mee,
dat hij echt NIET VOOR EEN PRIKKIE weg gaat.
Op belachelijke biedingen wordt niet gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor de positieve reactie's.
De motor is zeker wel in goede staat.

De motor is op vol vermogen, maar is wel naar 25kw te brengen.
Ik heb alleen geen idee wat daar precies de kosten van zijn, volgens mij valt dat ook wel mee.
 
Ik wil me nergens mee bemoeien, het staat je volledig vrij om te vragen wat je wilt, maar ik zou toch eens kijken naar het topic van beunhaas.. die biedt eenzelfde type met zelfde bouwjaar en zelfde km's aan, voor zo'n beetje de helft van t geld. enige nadeel bij die zijn de banden, maar zou je die vervangen zit je toch nog een flink stuk onder jouw prijs...

Ik ben me aan het orienteren om iets aan te schaffen na het behalen van mijn AVD, en wilde je dit toch even melden. Dus ondanks geen directe interesse, misschien toch handig om eens te kijken naar je prijs..

Gr Tom
 
Ik wil me nergens mee bemoeien, het staat je volledig vrij om te vragen wat je wilt, maar ik zou toch eens kijken naar het topic van beunhaas.. die biedt eenzelfde type met zelfde bouwjaar en zelfde km's aan, voor zo'n beetje de helft van t geld. enige nadeel bij die zijn de banden, maar zou je die vervangen zit je toch nog een flink stuk onder jouw prijs...

Ik ben me aan het orienteren om iets aan te schaffen na het behalen van mijn AVD, en wilde je dit toch even melden. Dus ondanks geen directe interesse, misschien toch handig om eens te kijken naar je prijs..

Gr Tom

Ik heb natuurlijk ook wel rond gekeken naar andere prijzen van soortgelijke motoren.
Iedereen is vrij in het vragen van een bepaalde prijs voor dat wat hij / zij verkoopt. Maar als iemand interesse heeft kan die persoon altijd roepen / bieden / komen kijken. Praten kan altijd en persoonlijk 'onderhandelen' werkt beter dan via internet.
 
Je hoeft em dan ook niet te kopen.
Je mag je altijd laten horen en bieden mag, maar als je geen interesse hebt is het makkelijker om verder zoeken.
 
Perfect onderhouden vertel je, de kleppen moeten gesteld worden bij ongeveer 42000km.
Aangezien dit best een duur grapje is lijkt het mij wel belangrijk dat dit dan ook netjes gedaan is (liefst aan te tonen natuurlijk)

Verder hele mooie en erg sportieve stuur motor :Y succes met de verkoop....



ps, toch zou ik iets met de prijs doen.............
 
Perfect onderhouden vertel je, de kleppen moeten gesteld worden bij ongeveer 42000km.
Aangezien dit best een duur grapje is lijkt het mij wel belangrijk dat dit dan ook netjes gedaan is (liefst aan te tonen natuurlijk)

Verder hele mooie en erg sportieve stuur motor :Y succes met de verkoop....



ps, toch zou ik iets met de prijs doen.............

Als ik zeg dat de motor perfect onderhouden is dan mag je daar vanuit gaan.
De kleppen zijn bij de laatste beurt gesteld, maar kan altijd (beetje nutteloos) nog een keer als je zo zeker wilt zijn.

Wat betreft de prijs heb ik al eens aangegeven dat als je de prijs niet goed vind je óf iets aan moet geven óf gewoon verder moet zoeken.
Dit blijft hoe dan ook een leuke machine om op te rijden.
 
Wanneer deze netjes onderhouden is zal deze best het geld waard zijn.

Zo heb ik een maand geleden mijn FZR600R (zelfde type, zelfde kleur, bwj 1995 en 41k km) ingeruild op mijn huidige R6. Bij de garage er toch nog 2650 voor gekregen.

Wens je daarom suc6 met verkoop van die o zo fijne FZR600R. :P
 
Muskito, garage's geven 99 % van hun verkopen vaak weinig geld terug voor de motor welke ingeruild wordt. Deze wordt later dan vaak weer voor een veel hoger bedrag te koop gezet.

Iedereen geeft hier wel zijn / haar 'verstandige' mening altijd over de prijs zoals bij iedereen die een motor wil verkopen.

Maar zoals al eerder gemeld, bieden mag!
 
Zoals je in mijn ondertitel kunt lezen heb ik ooit in een grijs verleden
een fzr gehad. Deze heb ik toendertijd ( 4 a 5 jaar geleden) verkocht
voor 2750e (vergelijkbare km stand).
Prima motor in goede staat zoals ik op de foto's zie maar niet deze prijs waard.
Daarom zit je er nog mee. Haal er 1000 af en je bent hem wat sneller kwijt, meer issie niet waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan