super motard velgen

chronic

Rookie
1 mrt 2006
9
0
kaatsheuvel
ik wil super motard velgen kopen , ik heb een ktm 450 exc 2004 kan iemand mij advies geven wat voor velgen ik het beste kan kopen
 
Zijn nette velgen, zullen nog wel weg gaan voor +450 euro...
Als het goedkoop wilt aanpakken kun je ook gewoon 2 losse velgrandjes en 2 losse naven zoeken, misschien heb je het niet 1,2,3 gevonden, maar het loont vaak wel.. :P
 
Zijn nette velgen, zullen nog wel weg gaan voor +450 euro...
Als het goedkoop wilt aanpakken kun je ook gewoon 2 losse velgrandjes en 2 losse naven zoeken, misschien heb je het niet 1,2,3 gevonden, maar het loont vaak wel.. :P
hier ben ik nu mee bezig aangezien ik al een setje crosswielen over heb
waar ik de naven van kan gebruiken
hoef ik ook geen vulbussen te gebruiken enzovoort

weet allleen nog niet wat het kost
dacht iets van 120 euro voor een velgring
en 65 euro voor rvs spaken
 
wat is de beste velgenmaat voor het achterwiel voor straatgebruik ????
hoor ik ook verschillende verhaalen over
 
wat is de beste velgenmaat voor het achterwiel voor straatgebruik ????
hoor ik ook verschillende verhaalen over

Ik zou voor een 4,5 of 5 inch achtervelg gaan. Op allebei past een 160 band netjes op :)

Ik zou wel eerst kijken hoeveel ruimte je hebt tussen je achterbrug...
 
Velgrandje 120 euro? |(
Waaaaaar?
Ik betaal verdomme 192,50 voor enkel een los blank velgrandje bij haanwheels :(

Maargoed tis nie anders :+
 
Ik heb een setje Behr compleet met naven, banden, spaken voor 400e op ebay gescoord. Geduld is een schone zaak.
 
Aktuelles Gebot: EUR 356,00
met nog 5 dagen te gaan...
Zoepermotaar in die Heimat ist ja auch ganz populair aan het worden. *D
 
PSies!!!! Gewoon een 5,5, zou ik ook doen als ik jou was....... :Y
 
Ik ga meestal naar Poelma verstuurd ook wel onder rembours als ik mij niet vergis. Zijn in ieder geval wel scherp met de prijs. Deze website zie ik ook wel eens. Maar dan zit er al weer iemand bij tussen, en zal wel duurder zijn. Maar dat moet je zelf maar ff uit zoeken.
 
mooie site en mooie prijzen

heb net bij jst gevraag wat een setje excels kosten
maar daar wordt je toch niet vrolijk van

183 ex btw voor een voorvelg
en 237 voor een 4,5 x 17 achtervelg
spaken rvs 65 euro


ik weet toch wel zeker dat er morad wiene in gaan komen
 
Heb hier nog wel ergens een rechte 17 inch achtervelg van Bear liggen. De breetemaat moet ik morgen ff naar kijken. €100.- voor de liefhebber.
 
Deze website zie ik ook wel eens. Maar dan zit er al weer iemand bij tussen, en zal wel duurder zijn. Maar dat moet je zelf maar ff uit zoeken.

Hoe bedoel je iemand ertussen, Jan doet zelf al t werk toch. Ik weet niet wat die samenwerking inhoudt, misschien (alleen) apparatuur.
Ik was iig voor omspaken (naven en velgen aanleveren) 200€ kwijt incl verzendkosten en rembours dus 60€ per spaakset (op maat gemaakt want die vindt je niet in standaard maten voor een XT350, achterwiel heeft bv 4 verschillende spaken) en 30€ per wiel omspaken, gewone gangbare prijzen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan