Super Motard wedstrijd alphen a/d rijn 26/27 okt

Ben net terug uit Alphen tussen wegversperringen van omgwaaide bomen door.
Wel op de motor maar er stonden daar niet veel motoren.
Drie mooie wedstrijden gezien toen ging het nog harder waaien en regenen waardoor de rest werd af gelast.
Jammer maar het kon niet anders omdat de dakbedekking over de baan vloog volgens de speaker.
Was voor mij de eerste keer maar ik ga de volgende keer weer :)
 
Nog ff dit

Motorwedstrijden zijn gevaarlijk en hebben een bepaald risicofactor...........maarrrrrrrrr.
Wat mij direct opviel was dat er met veilighiedsvoorzieningen weinig rekening werd gehouden,zowel voor toeschouwers als voor de baanpostmannen/vrouwen.
Een groot aantal plaatsen waar je als toeschouwer kon staan was gevaarlijk..ook de baanpostmannen stonden zo opgesteld dat als er een rijder rechtdoor zou gaan valpartij of wat dan hierdoor getorperdeerd word.(komt hard aan hoor ;) )
Ik zag zelf kleine kinderen met hun pappie/mammie langs de dranghekken staan in het schotgebied van de coureurs......dom....dom.....dom.
Niet echt zo als het hoort dus,waarschijnlijk moet er eerst wat gebeuren voor men gaat ingrijpen.....
 
Nog ff dit

Motorwedstrijden zijn gevaarlijk en hebben een bepaald risicofactor...........maarrrrrrrrr.
Wat mij direct opviel was dat er met veilighiedsvoorzieningen weinig rekening werd gehouden,zowel voor toeschouwers als voor de baanpostmannen/vrouwen.
Een groot aantal plaatsen waar je als toeschouwer kon staan was gevaarlijk..ook de baanpostmannen stonden zo opgesteld dat als er een rijder rechtdoor zou gaan valpartij of wat dan hierdoor getorperdeerd word.(komt hard aan hoor ;) )
Ik zag zelf kleine kinderen met hun pappie/mammie langs de dranghekken staan in het schotgebied van de coureurs......dom....dom.....dom.
Niet echt zo als het hoort dus,waarschijnlijk moet er eerst wat gebeuren voor men gaat ingrijpen.....
Ben ik het mee eens,
De beveiliging stond ongeveer op het niveau van wielrennen.
Ik weet echter niet hoe dat op de andere wedstrijden was en of het daar ook midden in een industrie park gehouden werd. :?
 
Ben niet gegaan.. waaide mij te hard ;)
Heb andere dingen gedaan vandaag..... maaruh vorig jaar was het ook in Alphen aan de Rijn ook in het industriegebied.. en ja, er zaten zat linke plekken tussen.

Maar sm-coureurs maken toch geen fouten? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan