SUPER MOTARDS

wordt voor de rest meestal de orginele achterbrug gebruikt dan?
 
Yep, orginele achterbrug.

Als je wat verder wilt gaan zou je de t-stukken/ kroonplaten kunnen vervangen door exemplaren die een iets kleinere hoek hebben.
Dit zal zorgen voor nog directer stuurgedrag.
De meeste endureo/ allroad kroonplaten staan in verhouding iets meer onderuit dan de ideale SuperMotard hoek.

Laatst een setje fantastische alu kroonplaten gezien die in te stellen zijn.
Duur maar o zo mooi en overbodig zolang je er niet mee op verschillende circuits gaat rijden.
 
dus het duurste is eigenlijk de voorvork/vering en de velgen?
 
ja alleen een stuk duurder en je kan er geen wheelies/stoppies mee maken.

misc.php
 
ik had dit topic geopend om meer te weten te komen over SM's en waar eindigt het op op het geen wat ik het meeste HAAT


Koekblikken



ZUCHT
 
Laatst bewerkt:
zeg wel.
Heb dit weekend de mijne naar de k****n gereden.
Een beetje te hard geremd. Nu kunnen we eindelijk nen 320 erop steken. In het begin een gewone met mijn klauwen, maar later komt daar misschien wel een floteren met brembo klauwen op.
Ik kijk er al naar uit :)
 
Ik ben op zoek naar een Honda CR 500 cc Bj. 1989/1990 Supermotard op kenteken met werkend licht. Kan alleen nergens iets vinden op internet, zijn die dingen echt zoe moeilijk te vinden of hoe zit dat! :(

Kan iemand hieraan helpen of heeft er iemand suggesties.

Mail me ff.
TrekkerBommel@Hotmail.com

P.s. Ik zelf ook nog een Hond CR 250cc crosser van 1989 staan! Met nieuwe banden, zadel-overtrek, ketting en tandwielen.
Misschien dat iemand daar nog in geinteresseerd is? Hij mag we voor 950 Euro. :)
 
ik heb nog steeds alles wat je nodig hebt en heb ook wel interresse in die 250.

Meel me maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan