Super plat gaan

misc
 
Kan iemand deze fijne nieuwe user '( alsjeblieft wijzen op het feit dat zijn post compleet niet past in dit gedeelte van het forum, en daarnaast zijn postgedrag hoogst iritant is.

//offtopic (zover as dat gaat bij zon topic)
En NEE ik heb geen ochtendhumeur
//ontopic

Slotje op dit topic lijkt me handig.
 
Kijk als je wat dingen uit wilt proberen, om bijvoorbeeld dingen te leren over hoe je plaatjes post en dergelijken, kun je dat mischien het beste hier proberen: Test topic
 
Sparky, als jij nou eerst een zelf probeert uit te zoeken hoe iets werkt voordat je allemaal vragen gaat stellen. En vooral niet gaat schelden op anderen.
 
Ik vraag me ook af wat je wil bereiken met dit topic. Je verteld dat je zo plat bent gegaan dat je uitlaat is beschadigd. Wil je nu dat we allemaal voor je gaan klappen ofzo?
 
Ik zit momenteel lekker te werken op een helpdesk en als er iets irritant is dan zijn dat mensen die vragen, hoe doe je dit? en dan hoe dat? en dan? en dan? en dan? Zonder zelf ook maar enig initiatief te nemen of zelf maar een beetje proberen logisch na te denken. En iemand die ze dan daarop wijst even uitschelden is natuurlijk helemaal bevorderlijk voor de hulpvaardigheid van de persoon die je de goede richting in probeert te sturen.
 
:^

[me]CrashBR vinnut ook geen goed begin om gelijk in ut eerstuh topic dat je op ut forum zet gelijk te gaan pochen dat je zo ontzetten vet plat ken |( [/me]

Edit: Johan was me voor, maar goed blijkt toch dak nie de enige ben ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan