Super SOCO TC MAX € 4.499,00

Maar goed, laten we weer terug gaan naar de nieuwe SOCO motorfiets in plaats van scooters en auto's. :9
Ik wilde het niet zeggen. :+ *O*

Super  Soco rear.jpg
 
Dit is de lichtere '50cc' variant.
 
Super Soco TC Max 3kw Electric Motorcycle - 1st UK Dealer Test Ride -

 
Best een leuk ding voor woon-werk.
Iemand vroeg pas advies over een leuke A2 motor, 99.99% gebruik in de stad.
Dat is zelfs een A2 motor eigenlijk killing. 8)7 :Y

Al geniet ik zelf nog van mijn 310cc motor met open uitlaat. O-)
Maar kom dan wel iedere rit op de snelweg. :9
 
Heb afgelopen ochtend flink mijn best gedaan op zoek naar een dealer in Holland.
Ze benne er wel, maar alleen met de oudere Super Soco modellen die veelal onder de brommercategorie vallen.
Voor die TC Max moet je hedentendage helaas nog in België zijn.
Zal vast een kwestie van tijd zijn voordat ze ook in ons land worden verkocht.
Beetje geduld dan maar.
 
Heb afgelopen ochtend flink mijn best gedaan op zoek naar een dealer in Holland.
Ze benne er wel, maar alleen met de oudere Super Soco modellen die veelal onder de brommercategorie vallen.
Voor die TC Max moet je hedentendage helaas nog in België zijn.
Zal vast een kwestie van tijd zijn voordat ze ook in ons land worden verkocht.
Beetje geduld dan maar.
Ik vraag me af waarom dat zo is.
Het gaat toch om Europese goedkeur?
Wat in Belgenland mag rijden mag dat hier ook.....toch?
Laat het ding hier €5000,- kosten dan zal er nog genoeg interesse voor zijn.
 
Heb afgelopen ochtend flink mijn best gedaan op zoek naar een dealer in Holland.
Ze benne er wel, maar alleen met de oudere Super Soco modellen die veelal onder de brommercategorie vallen.
Voor die TC Max moet je hedentendage helaas nog in België zijn.
Zal vast een kwestie van tijd zijn voordat ze ook in ons land worden verkocht.
Beetje geduld dan maar.
Misschien dat een brommerdealer er meer over kan vertellen?
Ik heb er wel zin in om zelf met een dealerschap te beginnen.
Maar voor die winkels is de drempel veel lager. 8-)
 
Als je dan doorklikt blijkt hij niet te koop alleen de 45 km en motorscooters van Soco
 
Overal lees ik dat je nieet verder dan een kilometer of 60 komt met een volle accu. Over secundaire wegen. Dat is niet echt bruikbaar.
 
Overal lees ik dat je nieet verder dan een kilometer of 60 komt met een volle accu. Over secundaire wegen. Dat is niet echt bruikbaar.
Zoiets had ik wel een beetje verwacht voor op de snelweg (wat ook al weinig is).
Maar als je al zuinig probeerd te rijden en dan haal je nog maar zestig kilometer..

Wat is overal trouwens? ;)
 
Overal lees ik dat je nieet verder dan een kilometer of 60 komt met een volle accu. Over secundaire wegen. Dat is niet echt bruikbaar.
Ach, als je tot 30 km woon werk verkeer hebt of met een beetje geluk op kantoor kunt laden denk ik toch dat het nog wel eens bruikbaar zou kunnen zijn.
 
Ach, als je tot 30 km woon werk verkeer hebt of met een beetje geluk op kantoor kunt laden denk ik toch dat het nog wel eens bruikbaar zou kunnen zijn.
Dan kun je ook op de fiets en heb je niet echt een motor nodig vind ik.
 
Dan kun je ook op de fiets en heb je niet echt een motor nodig vind ik.

Ben ik het deels mee eens. Ik woon 32 km van het werk maar als ik dat elke dag met de fiets moet doen wordt het toch een lange reistijd, net te lang eigenlijk.

Ik denk dat het vooral voor forenzen wel iets zou zijn via de binnenwegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan