superbike 2001 game vraag

petervandamned

MF veteraan
8 jun 2001
1.614
0
Dordrecht
Aan gezien er veel gebruikers van computers op dit forum zitten deze vraag.

sb 2001 doet het bij mij niet meer ?? slaat weg als de game echt begint het racen dus.
Ik gebruik een kt7a raid bord duron 800@920 256 mb geheugen en een mx gf,je alles vet gecoold
driver zijn : de laatste nvidia 12.42 en directx 8.1
heb alle vorige detonators gebruikt en zelfs terug gegaan naar dx7
windows ME .....

toevallig iemand het zelfde probleem? en daar misschien een oplossing of url voor gevonden

want op mijn andere systeems werkt het namelijk wel ???

alles wat ik probeer lukt niet grrrrrrrrrrrr


 
ik heb ook zo,n probleem maar dan met alian versus predator
bleek later ergen iets met geluidskaart te weezen software werd niet ondersteund

suc6
 
heb het ook gehad je moet ff broberen, je sherm resolutie lager te zetten en je kleuren pallet, toe werkte het weer *D , bij mij teminste.
 
zal eens wat lagers proberen dan 1600 * 1200 :) lol
gp3 werkt b.v. perfect
gp500 ook
alleen dit rare spel niet terwijl het ontzettend gaaf is
over 2 weken naar duitsland obsleben heet dat geloof ik voor de cup races wilde ik een beetje het circuit verkennen :(
vandaar ...................
 
Aan gezien er veel gebruikers van computers op dit forum zitten deze vraag.

sb 2001 doet het bij mij niet meer ?? slaat weg als de game echt begint het racen dus.
Ik gebruik een kt7a raid bord duron 800@920 256 mb geheugen en een mx gf,je alles vet gecoold
driver zijn : de laatste nvidia 12.42 en directx 8.1
heb alle vorige detonators gebruikt en zelfs terug gegaan naar dx7
windows ME .....

toevallig iemand het zelfde probleem? en daar misschien een oplossing of url voor gevonden

want op mijn andere systeems werkt het namelijk wel ???

alles wat ik probeer lukt niet grrrrrrrrrrrr

Voor vette koeling check mijn waterkoeling foto album BYM's watersetup .... (driver versies staan er ook bij vermeld)

Maar eeh, ik heb hetzelfde bord en een SBlive 5.1, en ik heb nergens last van, het beste kun je ff naar creative.com toegaan en de juiste driver installeren, en ook alleen de driver en niet al die meuk eromheen, dat werkt bij mij het beste.....

[edit] Ik bedoel een Gforce 2 MX, en dit zegt de readme.txt van mijn driver: NVIDIA Display version 4.12.01.0650, 12/04/2000 [/edit]


_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-11 21:07 ]
 
ook de versie 6.50 heb ik geprobeerd:(
nada noppus
ik heb zelfs me h.d geformateerd en alles origineel gehouden :(
kan niet aan soundkaart liggen ben ik echter en ook niet aan me usb force feadback ferrari stuur :(

 
Ik ken het probleem...

Probeer VEEL verschillende resoluties van het spel, bij mij was dat het probleem! (KT7+TB750@1050).

Spel draait bij mij alleen in 1024x768 op 32bits geloof ik... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan