Superbike 4 sept > vertrek Barendrecht

Bert-Bicylindrica

Die hard MF'er
22 mei 2005
911
0
Wie rijdt er mee zondag naar de SBK, vertrek rond 07.00 bij Ikea Barendrecht....

:]

Zou eerst met maatje gaan, maar die is op vakantie *O*

Heb weinig zin om alleen te rijden ;( ;)

 
Laatst bewerkt:
Hoop niet dat we dit teveel tegenkomen onderweg _O-

full
 
ik ga wel, maar niet vanuit/langs barendrecht, vertrek vanuit nunspeet, samen met een maatje met een blauwe cbr
 
ik wil best wel mee (althans misschien ) ik woon in barendrecht, ligt een beetje aan het weer of ik meega ja of nee

Bij te warm lig ik namelijk op het strand..

gretz
 
hoi de snelle motorrijders vanuit de Hoeksewaard hebben om 7:30 bij de Mac in Barendrecht afgesproken samen met de YFR club rijden ze dan richting assen
Iets voor jou?
 
Waar is de Mac te vinden want dan kom ik misschien ook naar daar.

Ik denk dat jij via de N59 rijdt over Zierikzee-Oude Tonge-Ooltgensplaat-Oud Beijerland (A29).

Als het goed is kom je dan door de Heinenoord tunnel (A29), als je gelijk na tunnel de 1e afslag rechts pakt (afslag Barendrecht) wacht ik op je bij de carpoolplek aan de linkerzijde.

Rond 07.00-07.15 >> rijden we samen binnendoor naar de Mac..jij rijdt een VFR he :]

Ik zwarte honda sp2 *D

Is op het moment erg mistig hier, hoop morgenochtend niet :(
 
Laatst bewerkt:
Oke dan, het is een uur rijden vanaf hier maar ben net klaar met een nieuwe bandenset te monteren en ga zo even de schaamranden wegrijden.........ik kom idd via de Heienoordtunnel en zal er zijn zo ff na 07.00uur.
 
Zo de schaamranden zijn niet meer dan een 3mm dus we kunnen weer richting Assen, de oude achterband heeft een waardig afscheid gekregen *O*

full
 
Hebben jullie al kaarten? Of zijn deze nog aan de loketten te koop?

Anders wil ik wel mee! Maatje van me heeft op het laatste moment afgezegd en heb geen zin om alleen terug te rijden als er geen kaarten te verkrijgen zijn. Tevens heb ik alleen een schijfrem slot!!!


Riekky
 

Er zijn nog voldoende tribune- en staanplaatsen voor het WK Superbike verkrijgbaar, o.a. bij alle Motoport dealers (www.motoport.nl) en de overige verkoopadressen. Klik hier voor de adressen.
Voorkom teleurstelling met lange wachtrijen voor de kassa en bestel tijdig uw kaarten voor het WK Superbike. Voor tribune- en staanplaatsen kunt u ook terecht bij TicketBox. Ga naar één van de ruim 1000 TicketBox verkooppunten (o.a. Free Record Shop, Primera en Zigger) bij u in de buurt. Kijk op www.ticketbox.nl voor het dichtstbijzijnde verkooppunt. Tickets zijn tevens te bestellen via www.ticketbox.nl of bel met 0900-9393 (45 cpm).




Ja er zijn nog volop kaarten te krijgen voor overige tribunes, de GT en hoofd zijn wel uitverkocht.....tot morgen in barendrecht :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan