Superbike Assen 2004

Weer een bewijs van de betrouwbaarheid van de organisatie van Flamini. Twee officiele persberichten over de bezoekersaantallen in Assen. De eerste is van Flamini, de tweede van het circuit zelf::r

Wat een giller zeg. Als je er bent geweest had je zo kunnen zien dat dit nooit één van de best bezochte races in Assen kan zijn geweest. Kijk eens even hoe bomvol het zat :? Tijdens de afgelopen TT zat ik op de plek die je aan de overkant ziet, en het was toen net zo druk als een dagje Scheveningen in het hoogseizoen met 30 C..............net kunnen zitten dus met opgetrokken benen :( . Dan was nu duidelijk geen sprake van. Ik had best een voetbal mee kunnen nemen :+ Gelukkig trouwens, want eigenlijk is dit beter dan op de TT.

full
 
Weer een bewijs van de betrouwbaarheid van de organisatie van Flamini. Twee officiele persberichten over de bezoekersaantallen in Assen. De eerste is van Flamini, de tweede van het circuit zelf::r

niks nieuws dat is ieder jaar zo, ook een manier om het WSB groter voor te doen dan het is. Desalnietteplus hoop ik toch dat er volgend jaar idd weer veel meer echt sterke teams meedoen van alle japanners en ook MV
 
Wat een giller zeg. Als je er bent geweest had je zo kunnen zien dat dit nooit één van de best bezochte races in Assen kan zijn geweest. Kijk eens even hoe bomvol het zat :? Tijdens de afgelopen TT zat ik op de plek die je aan de overkant ziet, en het was toen net zo druk als een dagje Scheveningen in het hoogseizoen met 30 C..............net kunnen zitten dus met opgetrokken benen :( . Dan was nu duidelijk geen sprake van. Ik had best een voetbal mee kunnen nemen :+ Gelukkig trouwens, want eigenlijk is dit beter dan op de TT.

Hier zat ik ook tijdens de TT.
Kon jer inderdaad nouwelijks je benen strekken.
 
Ik had trouwens direct na de superbike een mail gestuurd aan het circuit over die Ten Kate commercial en dat gezeur over de standaard blade. Kreeg net dit terug:



Uw mail heb ik in goede orde ontvangen.

Het team van Ten Kate sponsort ons niet, maar heeft wel een financiële
verbintenis met de Superbike organisatie aangegaan.
Met de opmerking over het standaard zijn, heeft de omroeper bedoeld, dat er
een vastgestelde relatie moet zijn tussen de Superbike motoren en de
standaard motoren. Wellicht had de omroeper zich hier iets meer genuanceerd
moeten uitlaten.

Het spijt ons dat u zich zo heeft geërgerd en wij hopen dat u ons het
komende seizoen zult bezoeken voor een motorsportevenement.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,
TT Circuit Assen
 
Ik had trouwens direct na de superbike een mail gestuurd aan het circuit over die Ten Kate commercial en dat gezeur over de standaard blade. Kreeg net dit terug:



Uw mail heb ik in goede orde ontvangen.

Het team van Ten Kate sponsort ons niet, maar heeft wel een financiële
verbintenis met de Superbike organisatie aangegaan.
Met de opmerking over het standaard zijn, heeft de omroeper bedoeld, dat er
een vastgestelde relatie moet zijn tussen de Superbike motoren en de
standaard motoren. Wellicht had de omroeper zich hier iets meer genuanceerd
moeten uitlaten.

Het spijt ons dat u zich zo heeft geërgerd en wij hopen dat u ons het
komende seizoen zult bezoeken voor een motorsportevenement.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,
TT Circuit Assen


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

lolz nou willen we ook nog allemaal een T-Shirt voor het aangedane leed en dan is het weer goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan