Superbike Assen 2004

http://www.tt-assen.com/
Hier staat alles op wat betreft de tijden.

Ik ben er trouwens alleen zondag hopen dat de weergoden het beste met ons voor hebben. :}

Of het staat er niet duidelijk of ik ben scheel :?
De enige tijden die ze aangeven voor de vrijdag en zaterdagtrainingen zijn letterlijk "09:00 - 18:00". Alleen voor de zondag staat het er wel uitgebreid.
Naja, ik zie het vanzelf wel.
 
jongens al gezien wat voor een weertje er aan "schijnt"te komen........... dat wordt het laatste motordaggie uit van dit jaar maar het beloofd wel een hele spannende te worden. heerlijk een zonnetje en races op Assen het leven moet niet mooier worden.
 
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag. dit doe ik al enkele jaren en dit bevalt uitstekend. In de paddock wat foto's maken. Vorig jaar o.a. met Chili, Jurgen, Xaus,Suzy Perry :9 en King Foggy :} op de foto geweest. Altijd hele relaxte sfeer bij de WSB en nu ook het weer waarschijnlijk mee gaat zitten wordt het waarschijnlijk weer een super(bike)weekend.
 
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag. dit doe ik al enkele jaren en dit bevalt uitstekend. In de paddock wat foto's maken. Vorig jaar o.a. met Chili, Jurgen, Xaus,Suzy Perry :9 en King Foggy :} op de foto geweest. Altijd hele relaxte sfeer bij de WSB en nu ook het weer waarschijnlijk mee gaat zitten wordt het waarschijnlijk weer een super(bike)weekend.

Hoe zit dat eigenlijk met die paddock is ie nou gewoon open voor iedereen of moet je daar wel kaarten voor hebben???? :? :?

Hier nog een link voor het programma van het weekend http://www.tt-assen.com/pdf/flyer-NL-screen.pdf
 
Paddock is gratis toegankelijk op donderdag.
Op vrijdag betaal je 15 euro, zaterdag 20 euro en op zondag 25 euro, voor de toegang tot de paddock.
Dit is dus één van de dingen waarvoor ik ga. Altijd mooi om in het paddock rond te kijken en ik wil die Fila Ducati's nu wel eens van dichtbij zien :9~
Vraag me wel af of er een beperkt aantal kaarten voor zijn.
Evenals de pitwalk.
 
Paddock is gratis toegankelijk op donderdag.
Op vrijdag betaal je 15 euro, zaterdag 20 euro en op zondag 25 euro, voor de toegang tot de paddock.
Dit is dus één van de dingen waarvoor ik ga. Altijd mooi om in het paddock rond te kijken en ik wil die Fila Ducati's nu wel eens van dichtbij zien :9~
Vraag me wel af of er een beperkt aantal kaarten voor zijn.
Evenals de pitwalk.

Daar ben ik ook beniwud naar.
Je kan wel kaarten reserveren dus das ook wel een idee...." ;)
 
Zit ik net effe in de veronica gids te neuzen...............blijkt dat de WSB helemaal niet wordt uitgezonden door Eurosport :? Nou ja, hoef ik ook niet de hele dag naar de camera te zwaaien in de hoop dat ik op teevee kom :+ . Kep trouwens de hele week door gebladerd en zag ook nergens een herhaling :X Ach 't is natuurlijk maar een klein sport evenement voor hollandse begrippen.
 
Ducati, StukGatie :?

Niet alleen de motoren, maar ook de vrachtwagens zijn op ze Ducs :}

Sorry mensen, maar ik heb in de auto hardop gelachen toen ik op de A28 thv Nunspeet een rode vrachtwagen met pech zag staan. Volgeplakt met stickers DUCATI.
Waren vast op weg naar Assen, waar ze later dan gepland aan zullen zijn gekomen...

Meest frustrerende voor mij was, dat zij, die Italiano's, wel hulp hadden van de ANWB en dit domme blondje in Italië hulp kon vergeten :(
Maar dat verhaal zal ik op korte termijn met jullie delen :P

Tis te hopen dat de Ducs uit die vrachtwagen meer geluk hebben in Nederland.
 
09:00 - 18:30 uur: Trainingen alle klassen
12:55 - 13:25 uur: Pit-Walk
16:00 uur: World Superbike Superpole
17:30 uur: EA Sidecar Race 1 ( 13 rnd - 78.351 km )

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Groet
 
Open Paddock - Autograph Session Schedule


3.00pm – 3.15pm (STK) Team Italia Lorenzini by Leoni: Lorenzo Alfonsi/ Gianluca Vizziello

(STK) Suzuki Alstare Corona Extra: Riccardo Chiarello

(STK) MCT Sitra: Nicolas Saelens/Ghisbert Van Ginhoven

3.15pm – 3.30pm (STK) Celani Team: Ilario Dionisi

(STK) Yamaha Motor Germany: Kenan Sofuoglu / Didier Van Keymeulen

(STK) Team Bernat Marvimoto: Bernat Martinez Mas

(STK) CRT Yamaha: Robert De Vries

3.30pm – 3.45pm (WSS) Team Yamaha Italia: Jurgen Van Den Goorbergh/Fabien Foret

(WSS) Team Yamaha Germany: Christian Kellner/Kevin Curtain

3.45pm – 4.00pm (WSS) Ten Kate Honda: Karl Muggeridge/Broc Parkes

(WSS) Team Klaffi Honda: Sebastien Charpentier / Max Neukirchner

4.00pm – 4.10pm (WSS) Alstare Suzuki: Stephane Chambon/Katsuaki Fujiwara/Vittorio Iannuzzo

4.10pm – 4.25pm (SBK) Ducati Fila: Regis Laconi/James Toseland

(SBK) DFXstreme Sterilgarda: Steve Martin/Marco Borciani

4.25pm – 4.40pm (SBK) Team PSG-1 Corse: Pier Francesco Chili

(SBK) Team Pedercini: Lucio Pedercini/ Gianluca Nannelli

4.40pm – 4.55pm (SBK) Team Renegade Ducati Koji: Noriyuki Haga/Leon Haslam

(SBK) Ten Kate Honda: Chris Vermeulen

4.55pm – 5.10pm (SBK) Foggy PETRONAS Racing: Troy Corser/ Chris Walker

5.10pm – 5.25pm (SBK) Team Kawasaki Bertocchi: Mauro Sanchini / Ivan Clementi

(SBK) Team Xerox Ducati-Nortel Networks: Garry McCoy/Miguel Praia

5.25pm – 6.00pm Dutch riders
 
Zo... net terug van Assen :] :]

Was er lekker druk vandaag :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan