Superbike Assen 2004

??????

full
 
commentaar overbodig :9

full


tot zover voor deel II. Met veel dank aan Motorfreaks voor de gratis toegangskaarten :} Het mag duidelijk zijn dat ik er van heb genoten.

Waarom worden er zo weinig foto's gepost????? Ik verheug mij op de echt goede foto's met Canon D10 enzo :9
 
Ik heb ook een paar foto's gamaakt, met name tijdens de Pitwalk.

full


Ed en zijn vrienden waren er ook ;)
 
Ikke met Chris Vermeulen. (Ik zal jullie voor zijn, ik ben gisteren begonnen met dieeten)

full
 
Ik heb ook een paar foto's gamaakt, met name tijdens de Pitwalk.

(Afbeelding)

Ed en zijn vrienden waren er ook ;)
Ja, maar dat ging niet vriendelijk. Komen we aanlopen tussen de EK Superstock race en SBK race 1 in, staat daar zo'n bodyguard:
BG: Halt! Pasje?
Ik: Hier, mijn track-pas.

BG: Je hebt een speciale Ducati pas nodig om binnen te komen, met die pas van jou komen jullie niet binnen.
Ik: Wij zijn pers, waarom mogen we niet naar binnen?

BG: Omdat dit een besloten feestje is voor Ducati eigenaren.
Ik: En waarom mag Peter Aarnsog (naam? ex Moto73 redacteur) wel naar binnen dan?

BG: Die mag hier ook niet naar binnen
Ik: Hij komt anders net hier naar buiten gelopen. En als hij naar buiten loopt, dan is ie ook al naar binnengelopen, niet dan?

BG: Eeeeuuuhhhhhhhh.
Ik: Wat een ontzettende flauwekul hier zeg. Waar is Micha de Vries?(importeur Ducati)

BG: Had die naam nou eerder genoemd. Dan was het gesprek heel anders gegaan. Kijk, nu je die naam zegt kunnen we wat. Ik ga ff bellen.
Ik: o.k.

BG (heeft gebeld): Onze excuses en kom binnen, jullie zijn van harte welkom.
Ik (zie dat Micha komt aanrijden op de scooter met Joost Overzee acherop): Hey, de volgende keer wil ik ook een lift hebben.


Het mooiste is nog dat
a) ik zelf een 998 heb (heb ik trouwens niet tegen meneer BG verteld)
b) ik zondagavond thuis mijn mail check en een mailje van Ducati lees, waarin staat dat we als pers natuurlijk van harte welkom zijn op de Ducati Hospitality.
 
Waar is Micha de Vries?(importeur Ducati)

BG: Had die naam nou eerder genoemd. Dan was het gesprek heel anders gegaan. Kijk, nu je die naam zegt kunnen we wat. Ik ga ff bellen.
Ik: o.k.

Hé die naam ken ik ook. Mijn eerste GSXR bij gekocht toen ie nog bij Hans van Wijk werkte ( om het vak te leren denk ik :? ).
Hoe snel kan je carriere gaan ( in de juiste richting wel te verstaan ).
 
Ja, maar dat ging niet vriendelijk. Komen we aanlopen tussen de EK Superstock race en SBK race 1 in, staat daar zo'n bodyguard:
BG: Halt! Pasje?
Ik: Hier, mijn track-pas.

BG: Je hebt een speciale Ducati pas nodig om binnen te komen, met die pas van jou komen jullie niet binnen.
Ik: Wij zijn pers, waarom mogen we niet naar binnen?

BG: Omdat dit een besloten feestje is voor Ducati eigenaren.
Ik: En waarom mag Peter Aarnsog (naam? ex Moto73 redacteur) wel naar binnen dan?

BG: Die mag hier ook niet naar binnen
Ik: Hij komt anders net hier naar buiten gelopen. En als hij naar buiten loopt, dan is ie ook al naar binnengelopen, niet dan?

BG: Eeeeuuuhhhhhhhh.
Ik: Wat een ontzettende flauwekul hier zeg. Waar is Micha de Vries?(importeur Ducati)

BG: Had die naam nou eerder genoemd. Dan was het gesprek heel anders gegaan. Kijk, nu je die naam zegt kunnen we wat. Ik ga ff bellen.
Ik: o.k.

BG (heeft gebeld): Onze excuses en kom binnen, jullie zijn van harte welkom.
Ik (zie dat Micha komt aanrijden op de scooter met Joost Overzee acherop): Hey, de volgende keer wil ik ook een lift hebben.


Het mooiste is nog dat
a) ik zelf een 998 heb (heb ik trouwens niet tegen meneer BG verteld)
b) ik zondagavond thuis mijn mail check en een mailje van Ducati lees, waarin staat dat we als pers natuurlijk van harte welkom zijn op de Ducati Hospitality.

Mijn god, dat ze jou wilden weigeren... niet normaal toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan