Superbike Assen weer in September???



ik denk toch echt dat men het met alleen motoren niet red. De exposure en geldstroom die de auto sport met zich mee neemt is de enige manier om op dit moment nog het circuit te runnen met al die goedwillende amateurs die een paar tientjes betalen voor een circuit dag (of een paar) daar krijg je tegenwoordig je budget niet meer mee rond.

Die kant is het jaren geleden al op gegaan en ik ben blij dat het circuit daar in mee gaat anders hadden we al lang geen GP en SBK meer gehad denk ik!

Hoe spijtig het misschien ook is, men heeft de autosport gewoon nodig om het rendabel te houden!
 
Laatst bewerkt:
De data die op de site van het circuit staan zijn overigens niet de enige dtata dat er wat te doen is ,vorig jaar is het circuit geloof ik 321 dagen verhuurd .

Ik heb de agenda gezien waar de vrijwilligers voor in kunnen schrijven ,en meen dat er elke week wel 4 circuitdagen/rijvaardigheidstrainingen voor motorrijders zijn ,dus dat de motorrijders een beetje ondergesneeuwd worden is dus niet helemaal waar.
 
ik denk toch echt dat men het met alleen motoren niet red. De exposure en geldstroom die de auto sport met zich mee neemt is de enige manier om op dit moment nog het circuit te runnen met al die goedwillende amateurs die een paar tientjes betalen voor een circuit dag (of een paar) daar krijg je tegenwoordig je budget niet meer mee rond.

Die kant is het jaren geleden al op gegaan en ik ben blij dat het circuit daar in mee gaat anders hadden we al lang geen GP en SBK meer gehad denk ik!

Hoe spijtig het misschien ook is, men heeft de autosport gewoon nodig om het rendabel te houden!

Dit mede omdat de ONK-races nagenoeg geen publiek trekken. Hoe jammer dat ook is ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan