superbike en supersport lausitz

michael#69

Die hard MF'er
31 mei 2005
456
0
rotterdam
wat gaat het dit weekend worden
superbike
1vermeulen
2corser
3haga
tweede wedstrijd ook zo iets

supersport
1charpentier
2foret
3fabrizio denk ik
 
ik hoop dat vermeulen de tietel nog kan afpakken van corser
ook al gun ik het troy ook wel
 
ik vind dat corser het wel verdiend om wereldkampioen te worden
mijn top 3
1 corser
2 toseland
3 lanzi

race 2
1 haga
2 corser
3 toseland

supersport
1 charpentier
2 curtain
3 fabrizio
 
Superpole voor Lanzi op de fabrieks 999. :}

Vind ik ook erg, erg goed *D :}
Ze kunnen hem beter inzetten ipv Laconi...
Maar de race is nog niet gereden, denk eerlijk gezegt dat ie Haga, Corser, Vermeulen en misschien ook wel Toseland niet bij kan houden :]
 
Vind ik ook erg, erg goed *D :}
Ze kunnen hem beter inzetten ipv Laconi...
Maar de race is nog niet gereden, denk eerlijk gezegt dat ie Haga, Corser, Vermeulen en misschien ook wel Toseland niet bij kan houden :]


Lanzi beter dan Laconi :? :? :? :? :? :? Gretiger lijkt me duidelijk, maar nu al beter???
Overigens een puike prestatie van de Superstock kampioen van 2003(!!!!!) :Y :Y :Y :Y :Y :Y


EDIT: op aanwijzen van Paul17 en Ocampa. Et moet 2003 zijn... B| wat gaat de tijd toch snel |(
 
Laatst bewerkt:
Lanzi beter dan Laconi :? :? :? :? :? :? Gretiger lijkt me duidelijk, maar nu al beter???
Overigens een puike prestatie van de Superstock kampioen van 2004 :Y :Y :Y :Y :Y :Y

2003 dacht ik, vorig jaar reedt ie supersport op de Ducati 749.
Helaas alleen dat hij in de race bijna nooit met de top 3 kan mee komen -O-
 
Overigens een puike prestatie van de Superstock kampioen van 2004 :Y :Y :Y :Y :Y :Y


:?

Ik zie Lorenzo Alfonsi er niet bij staan? Doet blijkbaar niet mee deze race, zou te maken kunnen hebben met die enorme val in Assen vorig weekend.

edit: zie hierboven dat je waarschijnlijk 2003 bedoeld. :Y
 
:?

Ik zie Lorenzo Alfonsi er niet bij staan? Doet blijkbaar niet mee deze race, zou te maken kunnen hebben met die enorme val in Assen vorig weekend.

edit: zie hierboven dat je waarschijnlijk 2003 bedoeld. :Y

heb het aangepast. Maar ik wist niet dat Alfonsi ook SBK rijdt?! Viziello weet ik wel, maar die moet nog ff door oefenen :9 ;)

Edit: heb ff op de SBK site gekeken, Alfonsi rijdt voor het D.F.X. Treme team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan