superbike-gangers opgelet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
net op slam FM

'' ennnn tussen Assen,Hooggeveen staan in beide richtingen flitsers bladiebla''

die zullen er morgen ook wel staan! opgelet aub en hou het daar even rustig aan.. verder... vol gaaasss *O*

veel plezier morgen!
 
Ik denk niet dat die er morgen staan. Hoe wil je in godsnaam een goede foto maken, waarop maar 1 voertuig staat, als de grote stroom motoren naar assen scheurt. In de dagen voor het racegebeuren als de voertuigstroom wat minder is staan ze er wel, omdat ze dan beter scoren. Morgen zorgen ze er alleen voor dat de grote verkeersstroom in goede banen wordt geleid.

Let echter op de terugreis wel op, want ze staan dan verder van Assen als de verkeersstroom minder wordt op alle grote wegen te controleren.

Vorig jaar tijdens de TT ter hoogte van Harderwijk o.a.

In de direkte omgeving van Assen zal er gezien de meestal grote drukte weinig gecontroleerd worden.

Echter als je van allerlei stoute dingen uitvreet zal je echt wel van de weg worden gehaald. Baksteentjes genoeg daar :P
 
Gewoon je doppen open houden zoals altijd voor die @#$%^&%@&#%$##@#$%^&%@&#%$## @#$%^&%@&#%$##@#$%^&%@&#%$## controles. :W
 
Raadt wat hier staat en u gaat door voor de keuken...?

Nee ,eerst voor de magnetron.
411830
 
Ik denk niet dat die er morgen staan. Hoe wil je in godsnaam een goede foto maken, waarop maar 1 voertuig staat, als de grote stroom motoren naar assen scheurt. In de dagen voor het racegebeuren als de voertuigstroom wat minder is staan ze er wel, omdat ze dan beter scoren. Morgen zorgen ze er alleen voor dat de grote verkeersstroom in goede banen wordt geleid.

Let echter op de terugreis wel op, want ze staan dan verder van Assen als de verkeersstroom minder wordt op alle grote wegen te controleren.

Vorig jaar tijdens de TT ter hoogte van Harderwijk o.a.

In de direkte omgeving van Assen zal er gezien de meestal grote drukte weinig gecontroleerd worden.

Echter als je van allerlei stoute dingen uitvreet zal je echt wel van de weg worden gehaald. Baksteentjes genoeg daar :P
In alle hectiek misschien vergeten,maar ook en vooral dit jaar stonden ze bij H,wijk,getuige alle posten nadien hier op MF ;)
 
Ik draai ook bij afslag De Wijk de snelweg op,lekker als je zo dichtbij woont.

Hoe wordt t weer trouwens??? -O- -O-
 
Ik denk niet dat die er morgen staan. Hoe wil je in godsnaam een goede foto maken, waarop maar 1 voertuig staat, als de grote stroom motoren naar assen scheurt. In de dagen voor het racegebeuren als de voertuigstroom wat minder is staan ze er wel, omdat ze dan beter scoren. Morgen zorgen ze er alleen voor dat de grote verkeersstroom in goede banen wordt geleid.

Let echter op de terugreis wel op, want ze staan dan verder van Assen als de verkeersstroom minder wordt op alle grote wegen te controleren.

Vorig jaar tijdens de TT ter hoogte van Harderwijk o.a.

In de direkte omgeving van Assen zal er gezien de meestal grote drukte weinig gecontroleerd worden.

Echter als je van allerlei stoute dingen uitvreet zal je echt wel van de weg worden gehaald. Baksteentjes genoeg daar :P
thx zal er aan denken als ik van uit Rotjeknor aan kom vliegen 8-) :W
 
ik Heb ze vanmiddag op viaduct de oude pol richting assen zien staan auto op viaduct en de flitser in de bosjes dus wees gewaarschuwd :(
 
Nee ok maar lees je post eens terug....VERLEDEN jaar,maw wil ik zeggen dus VOORAL dit jaar 8-) ,ik heb daar zwz niets te zoeken :N


Meestal zijn ze niet creatief in het verzinnen van nieuwe plekken, vandaar dat ik er vanuit ga dat ze op bekende plekken staan.

Ik hoop alleen dat zien her en der wat laseraars verstoppen. Het blauwe gilde is me inmiddels wat te gek op rijbewijzen -O-
 
hoezo?????
kun jij vanuit Meppel de superbikes zien _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wel als al die grote trailers langskomen. Maar ik bedoel eigenlijk de terug weg als het feestje afgelopen is :+
Waarom zou ik dan doorscheuren naar H'wijk om me daar te laten flitsen, als ik er bij Meppel afmoet om thuis te komen _O-
 
Voor de verandering geen bekeuring voor de snelheid, maar deze keer voor inhalen bij doorgetrokken streep :X
 
Ze stonden vanmorgen ook langs de Drentse hoofdvaart, vlak voor restaurant Frederikshaven, in een bushokje. (wat aan die kant ook ongeveer de enige onderbreking in de vangrail langs het kanaal is.
Verder stonden ze ook langs de A 28 bij de wijk. De Staatsroverij moest zeker de kosten van de extra politie inzet terug verdienen :X
 
ik Heb ze vanmiddag op viaduct de oude pol richting assen zien staan auto op viaduct en de flitser in de bosjes dus wees gewaarschuwd :(
Gezien en ook net na Zwolle in de bosjes. Ja voor de verkeersveiligheid he om 08.00 in de morgen op ZONDAG :( |(
Gewoon weer geldklopperij.....maar dat wisten wij hier al
 
goed, SBK is weer voorbij, volgend jaar weer een nieuw topic want dan staan ze er weer :P

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan