Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ja. Volgens mij is het niet voor niets dat dat lastig te vinden is: de verzekering voor huurmotoren is al bijna niet op te brengen, laat staan die van een 1000cc supersport.
Een recente supersport zal zeker anders rijden als één van 10 jaar geleden.
Idem met remmen, vering etc, daar is vrij veel ontwikkeling in geweest.
En ook op straat zal je dat verschil merken.
Had ik niet zo gauw niet aan gedacht.......met mijn duc doe ik altijd een pre check....tja en de vfr, tis een Honda hè...
How low can you go....
Off-topic, maar.. Whoah! Echt? Ja dat kan wel uit natuurlijk, als het een prijzig onderdeel betreft.
Wel afwisselend en uitdagend genoeg.....zullen ook wel de laatsten zijn. Zeker vwb de mening van mijn vrouw....het is wel een setje van uitersten hey
Goeie dag mensen..
Jaren geleden kon je her en der nog een 1000cc sport motor huren..
Bv
BMW s1000rr
Gsxr 1000
R1
Ik zie nergens of ik er kan nergens meer eentje vinden om te huren..
Weten jullie toevallig iets?
Mvg
Mike
in de praktijk op straat maakt het geen reet uit idd of je 180 of 200 pk hebt.
op straat kun je zowiezo nergens voluit gaan of zelfs maar in de beurt van voluit komen.
ik heb jaren op oudere sportfietsen gereden op straat.
gsxr1100, zx9r en de laatste een vtr-sp1 dus allemaal met zo n 140 krukas pk-s.
de stap naar een modernere fiets met 180-200+ pk is dan wel goed te vernemen dat wel...
maar je komt er dan ook achter dat het nergens meer over gaat.
kon ik de sp1 nog eens lekker een paar versnellingen doorhalen tot aan de begrenzer op straat dat is met de blade gewoon niet te doen....
3 en 4 ff doorhale uit een bochtje weg en je zit aan 250 op een 80 weg...
voor mij is het nu klaar, ik zal deze nooit verruilen voor 1 met nog meer vermogen domweg omdat je er niks mee doet op straat en zelfs op een circuit denk ik dat de gemiddelde rijder er teveel aan heeft.
ik ben blij met de cbr maar veel nut op de openbare weg heeft t allemaal niet...
zelfde geld voor de zx10,gsxr1000,r1 en s1000rr...zware overkill en het verschil in vermogen ga je op straat ook niet vernemen laat staan gebruiken...
Bizar. Dat verzin je toch niet?Ik heb gisteren bij Silverline banden laten monteren en we hadden het daar nog over. Het gebeurde weleens dat een motor terugkwam met een ander blok, of wegging met nieuwe banden en terugkwam met versleten banden van een ander merk. Natuurlijk is dat maar een klein percentage mensen, maar toch tikt het aan.
Niet overdrijven eh.Bij mij, en wel een Energica Ego of Eva.
200nm koppel over het gehele toerenbereik.
www.electricmotorcycles.nl/huur
Niet overdrijven eh.
Direct van de site van energica:
"It has 107kW (145 hp c.ca) of instantaneous power reaching from 4900 rpm to 10500 rpm and a torque of 200 Nm ranging from 0 rpm to 4700 rpm."
Indien die 200Nm zou doorgaan tot 10500rpm zou hij 295pk leveren...
Nu verwar je het koppel en vermogen van een plofmotor, electrisch werkt behoorlijk anders, gewoon een keer rijden, dan weet je wat ik bedoel.
Ik reageer vooral op je bewering dat hij 200Nm koppel heeft over het volledige toerenbereik, dat klopt namelijk niet.Nu verwar je het koppel en vermogen van een plofmotor, electrisch werkt behoorlijk anders, gewoon een keer rijden, dan weet je wat ik bedoel.
Even los van of de bewering van die 200nm klopt of niet, ik heb op zowel een zero dsr zf13 als een energica Eva en EVO gereden, en die energicas zijn toch een verhaal apart. De petrolheads zullen het niet met me eens zijn maar kevinblade heeft wel een punt. Als je de stand der techniek wil uitproberen zou je die ook eens moeten bekijken.Ik reageer vooral op je bewering dat hij 200Nm koppel heeft over het volledige toerenbereik, dat klopt namelijk niet.
Ik heb al meerdere malen elektrisch gereden, motor (zero modellen) en auto's ( teslas, opel, Renault, mercedes, Volkswagen).
(Koppel en vermogen worden precies hetzelfde berekent, plofmotor of elektrische motor of stoomlocomotief)
Motoshare wellicht?
Zeker welLees je nog mee Veilside? :-)
in de praktijk op straat maakt het geen reet uit idd of je 180 of 200 pk hebt.
op straat kun je zowiezo nergens voluit gaan of zelfs maar in de beurt van voluit komen.
ik heb jaren op oudere sportfietsen gereden op straat.
gsxr1100, zx9r en de laatste een vtr-sp1 dus allemaal met zo n 140 krukas pk-s.
de stap naar een modernere fiets met 180-200+ pk is dan wel goed te vernemen dat wel...
maar je komt er dan ook achter dat het nergens meer over gaat.
kon ik de sp1 nog eens lekker een paar versnellingen doorhalen tot aan de begrenzer op straat dat is met de blade gewoon niet te doen....
3 en 4 ff doorhale uit een bochtje weg en je zit aan 250 op een 80 weg...
voor mij is het nu klaar, ik zal deze nooit verruilen voor 1 met nog meer vermogen domweg omdat je er niks mee doet op straat en zelfs op een circuit denk ik dat de gemiddelde rijder er teveel aan heeft.
ik ben blij met de cbr maar veel nut op de openbare weg heeft t allemaal niet...
zelfde geld voor de zx10,gsxr1000,r1 en s1000rr...zware overkill en het verschil in vermogen ga je op straat ook niet vernemen laat staan gebruiken...
Een recente supersport zal zeker anders rijden als één van 10 jaar geleden.
Kijk alleen al naar het cross-plane blok van de R1, dat heeft een heel ander karakter als het blok vna een 2001 R1.
Idem met remmen, vering etc, daar is vrij veel ontwikkeling in geweest.
En ook op straat zal je dat verschil merken. of je het volledige potentieel er uit kan halen op straat is een andere discussie.
Verhuur van die PK kanonnen is denk ik moeilijk geworden ivm verzekering.
Bij suzuki zelf verhuren ze wel een R1000 volgens de website, kan bij de dealerresultaten het masjiene niet zo snel vinden..
Verhuur - Suzuki Motoren
Motorverhuur heeft een H2SX in het programma.
KAWASAKI H2 SX SE ABS VERHUREN