Superbike in zolder..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Volgend seizoen zou de sbk doorgaan op het ciruit van zolder(was gisteren op de regionale tv( tv limburg)

iemand al iets van opgevangen

't is eindelijk zo ver :} nu de motogp nog })
 
Volgend seizoen zou de sbk doorgaan op het ciruit van zolder(was gisteren op de regionale tv( tv limburg)

iemand al iets van opgevangen

't is eindelijk zo ver :} nu de motogp nog })

Voldoet Zolder aan de veiligheidseisen die de SBK en MotoGP eisen?
Kan ik me nauwelijks voorstellen
 
ze gaan dit jaar nog beginne werken aan verschillende delen van het circuit maar er zouden al concrete planne en akkoorden zijn.
een paar delen van het circuit worden veranderd,zo'n tof circuit voor de sbk(me sitting in de chicane achter de sacramentsheuvel ;) ) alles van kortbij zien :}

als quatar ne gp kan organiseren kunne wij da toch ook zekers :)
 
DAt zal wel centen gaan kosten? Kan me niet voorstellen dat de betonnen muur aan de sacramentsheuvel, de putten aan de chicane ervoor en de beperkte remzones cq grindbakken aan WSKB normen voldoen :X
 
Heb ik enkele maanden geleden ook geruchten van opgevangen, echter op de recente kalender van 2005 stond ie er niet bij !!!!

De Kale
 
als quatar ne gp kan organiseren kunne wij da toch ook zekers
Het is een kwestie van geld. Ik kan niet in de portemonnee van Zolder kijken, maar de president van de GP van Qatar heeft een inkomen van 8 miljoen dollar per dag.
 
Het is een kwestie van geld. Ik kan niet in de portemonnee van Zolder kijken, maar de president van de GP van Qatar heeft een inkomen van 8 miljoen dollar per dag.

Wat voor illegaal handeltje heeft die kerel? :X
 
Wat voor illegaal handeltje heeft die kerel?
Zijn naam is Nasser Bin Khaliffa en hij verdiend zijn geld met het exporteren van olie. Dus als je nog eens wat wilt verdienen moet je olie exporteur worden. Het LOI heeft er geen cursus voor.
 
Ik geloof ook nooit dat ze op Zolder gaan rijden...
Zou het overigens niet erg vinden als ze wel daar gaan rijden, want dan zal Zolder eindelijk eens wat moeten doen aan de onveilige plekken die er al jaren inzitten.

Als ze dan toch zo nodig naar België willen, laat ze dan naar Spa gaan :0~

Dan kom ik toch zeker wel kijken!
 
ik heb die reportage ook gezien op tvl ,over de superbike deden ze toch maar vaag van my mogen ze daar ryden lekker dicht by huis .in 1980 is er ook al is gereden voor het wereldkampioenschap 500 cc gewonnen door randy mamola
 
in 1980 is er ook al is gereden voor het wereldkampioenschap
Het staat mij bij dat dat toen geen succes was. Slechte organistie en falende tijdwaarneming etc. Men was toen blij dat het eenmalig was.
 
De heer Flamini kwam eerder dit jaar polshoogte nemen op Zolder.
Heeft zijn wensen uitgesproken richting de mensen van Zolder.
Nu de poen nog etc:
Mogelijkwijs word er in 2006 een WKSBK evenement gehouden op Zolder,gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffff.
Waarom zou dit niet tot de mogelijkheden behoren?
Lijk mij op zich een goede zaak,vooral voor de gewone circuitrijder.
 
gezien de baan lijkt het me niet echt dat de SBK naar zolder komt.

die betonnen murendaar nee dank je liever niet
danzouden ze ook het wegdek helemaal op nieuw moeten vervangen die is brak.
 
No way José, hadden 15 jaar geleden al het geld niet voor serieuse aanpassingen, nu zeker niet!
Laat ons maar Spa ( wishfull thinking) aan het SBK event toewijzen :}
 
gezien de baan lijkt het me niet echt dat de SBK naar zolder komt.

die betonnen murendaar nee dank je liever niet
danzouden ze ook het wegdek helemaal op nieuw moeten vervangen die is brak.

het cirquit van laguna seca heeft anders ook genoeg beton om je nek te breken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan