superbike ombouw zx10r 04/05

nickname?

Die hard MF'er
28 apr 2007
270
1
Beste m Ff ers!

Ik ben op zoek naar superbike ombouw voor m'n zx10r van.
Wie kan er mij helpen aan 2handse set?

Groeten Christophe
 
Ik heb nog een bijna complete set van een 06-07. Volgens mij zijn de vork afmetingen niet gewijzigd?

Type nummer is sowieso anders want bij een 06 set zit er een andere beugel bij voor de stuurdemper..
 
Oh dat zou mooi zijn. Weet je de maten? Dan zal ik die van mij eens meten. Foto's en eventuele prijs?
 
Oh dat zou mooi zijn. Weet je de maten? Dan zal ik die van mij eens meten. Foto's en eventuele prijs?

Foto-YOHU4VCG.jpg

Foto-TV4IV7LR.jpg

Foto-S4BHYFFI.jpg



Gat voor de stuurpen meet ik 25.5mm
Gaten voor de vorkpoten meet ik 47.3mm (Ik weet alleen niet meer of ik dit gemeten heb met losse of aangedraaide klemboutjes)

Set is compleet op de langere remleiding na.

Ik wil er 150,- euro voor hebben.
Als je in de buurt woont kan ik desnoods een keer langsrijden om de kroonplaat te passen.
 
Laatst bewerkt:
Ah te gek! Kga van de week eens kijken. Het is zoiezo de juiste kleur!
Helaas ik woon in Terneuzen (Zeeuws vlaanderen).
 
Ik ga het nog eens nakijken en uitzoeken. zover ik kan vinden zo even snel zouden de vorken van 04 t/m 08 model allemaal 50mm moeten zijn.

Wordt vervolgd :)
 
Oh da zou wel vet zijn. Dan moeten alles ook nog passen, geometrie enx
 
Oh da zou wel vet zijn. Dan moeten alles ook nog passen, geometrie enx

Ik denk dat in de tijd dat ik het heb opgemeten (jaar geleden voor iemand anders) mijn digitale schuifmaat van de rel is geweest. :X

Ik heb nu even de analoge gepakt en meet voor de vorkpoten +- 49.9mm en de balhoofdpen +- 27.9mm
Ik kwam wel tegen dat de voorvork poten van de 06-07 enkele cm langer zijn.
Of ze ook de geometrie hebben veranderd weet ik niet en is zeer lastig te meten. Aangezien de vork langer is is daar natuurlijk wel kans van.
Het uiterlijk is anders dus de onderdeel nummers zijn ook anders. Losse aanbieders geven daarom ook alleen aan 04-05 of 06-07.

Zover ik kan vinden blijft het dus een risico, aan jou de keus of je deze wilt nemen.
 
Sorry ik ga t risico niet nemen. Iig hartstikke bedankt voor de moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan