superbike op tv

ElGeoffio

Die hard MF'er
2 okt 2003
313
0
Lierde
hey,

een tijdje geleden keek ik zondag rond 3 u
op de engelse televisie naar wat supersportraces (samengevat).
Maar sinds lange tijd is dit niet meer in de namiddag '(

Kan iemand mij soms vertellen wanneer er nu op welk uur onze tijd
een race uitgezonden wordt?

Thx
 
superbikes zijn toch al enige tijd afgelopen?
Begin maart of april oid beginnen ze weer.
 
jammer zo lang...veel leuker als die verotte moto gp...rijden wat ruwer en die fok rossi is net als schumacher en verneukt het spel |(

ik wil zo'n petronasje rijden :}
 
jammer zo lang...veel leuker als die verotte moto gp...rijden wat ruwer en die fok rossi is net als schumacher en verneukt het spel |(

ik wil zo'n petronasje rijden :}

Heb jij dit seizoen wel gekeken?, vond nou niet dat het van een leien-dakje ging bij Rossi. En de spanning is echt 100000x groter dan bij de f1 parade
 
Laatst bewerkt:
Het raceseizoen is voorbij hoor O-)
Hahaha :^
Heb jij dit seizoen wel gekeken?, vond nou niet dat het van een leiden-dakje ging bij Rossi. En de spanning is echt 100000x groter dan bij de f1 parade
Een leiden dakje??? Hahahahaha, een dak gemaakt van de stad Leiden :?

Dit is een leien dak :P

natuur4.jpg


;)
 
ja oke...nieuw team enzo...maar hoe vaak heeft ie nou al moto gp gewonnen? van mijn part mag ie best naar de formule 1, dan ben ik benieuwt of de f1 wat spannender word
 
jammer zo lang...veel leuker als die verotte moto gp...rijden wat ruwer en die fok rossi is net als schumacher en verneukt het spel |(

ik wil zo'n petronasje rijden :}

Mn Bloed Kookt

Rossi is nu al een legend
hij is gewoon naar yamaha gegaan ja
en daar kicked ie nu ook ass
Hij is een god op 2 wielen
en verneukt het spel helemaal ik sta elke keer weer versteld als ie dr nog een snellere ronden uit gooit


ROSSI RULES!!!!!!!!!!!!!!!

en als rossi F1 gaat rijden raced ie die schijt duitser dr makkelijk uit
maar ik zal het nooit weten want ik kijk geen F1 die hebben namelijk 4 wielen en geen 2
 
tuurlijk is ie goed, en altijd leuk om hem op zijn inhaaltourtochtje door het gehele veld bezig te zien enzo, maar de races vind ik na 10 rondjes al niet echt spannend meer vooral als die rossi op kop ligt...het comentaar is saai, omdat ze niks anders te lullen hebben dan rossi, en hij is de enige die verdomme in beeld komt :( na leuk hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan