Superbike Valencia

wie gaat er een race winnen dit weekend?

  • Bayliss

    Stemmen: 11 34,4%
  • Haga

    Stemmen: 8 25,0%
  • Biaggi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Corser

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xaus

    Stemmen: 2 6,3%
  • Neukirchner

    Stemmen: 2 6,3%
  • Checa

    Stemmen: 4 12,5%
  • Nieto

    Stemmen: 4 12,5%
  • Sofuoglu

    Stemmen: 1 3,1%
  • Kagayama

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
full



:} :} :} :}
 
Beetje late reactie, maar ben gisteren pas teruggekomen uit Valencia. Wat een kaal circuit zeg! Brands Hatch is vele malen mooier, maar het circuit van Ricardo Tormo kan je wel helemaal overzien en dat vind ik van Brands Hatch weer niet. Je hoeft geen deel van de race te missen en plek genoeg om te zitten want er is daar geen mens te bekennen! De reacties van de mensen vond ik ook wel erg lauw. Sta je daar in je eentje te juichen *O* . Ik zat op de tribune in de eerste bocht en heb dus heel wat rijders voorbij zien schuiven.....

In de paddock nog Barry, Xaus en Pitt tegengekomen. Natuurlijk tig foto's gemaakt, maar die laten nog even op zich wachten.......Ze moeten nog even door de photoshop.

Nog meer mensen die in Valencia geweest zijn? Moet haast wel, want ik hoorde meer Nederlands dan Spaans om mij heen!

Op naar Assen!
 
Beetje late reactie, maar ben gisteren pas teruggekomen uit Valencia. Wat een kaal circuit zeg! Brands Hatch is vele malen mooier, maar het circuit van Ricardo Tormo kan je wel helemaal overzien en dat vind ik van Brands Hatch weer niet. Je hoeft geen deel van de race te missen en plek genoeg om te zitten want er is daar geen mens te bekennen! De reacties van de mensen vond ik ook wel erg lauw. Sta je daar in je eentje te juichen *O* . Ik zat op de tribune in de eerste bocht en heb dus heel wat rijders voorbij zien schuiven.....

In de paddock nog Barry, Xaus en Pitt tegengekomen. Natuurlijk tig foto's gemaakt, maar die laten nog even op zich wachten.......Ze moeten nog even door de photoshop.

Nog meer mensen die in Valencia geweest zijn? Moet haast wel, want ik hoorde meer Nederlands dan Spaans om mij heen!

Op naar Assen!
Kijk is aan, verhalen uit de eerste hand. Heel leuk! *O*

Ben benieuwd naar je foto's, en wat je zegt: op naar Assen!
 
De foto's heb ik gereed. Nu nog even een verhaaltje erbij tikken en dan komen ze op mijn website.........Had toch meer foto's gemaakt dan ik in eerste instantie dacht.

Nog twee weekjes en dan is Assen er al weer.........wat gaat de tijd toch snel! Daarna helaas weer een jaartje wachten.......wat een kwelling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan