Superbike Valencia

wie gaat er een race winnen dit weekend?

  • Bayliss

    Stemmen: 11 34,4%
  • Haga

    Stemmen: 8 25,0%
  • Biaggi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Corser

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xaus

    Stemmen: 2 6,3%
  • Neukirchner

    Stemmen: 2 6,3%
  • Checa

    Stemmen: 4 12,5%
  • Nieto

    Stemmen: 4 12,5%
  • Sofuoglu

    Stemmen: 1 3,1%
  • Kagayama

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Oke, daar gaat ieeee *O* *O*
Hopen dat Veneman de prestaties van Neukircher benadert. *D
(afgezien van zijn pech dan) ;(
 
Laatst bewerkt:
Waarom hebben sommige coureurs zo'n klemmetje op hun neus? Vraag ik me al een tijdje af...Iets me bloedneus oid? :)
 
Waarom hebben sommige coureurs zo'n klemmetje op hun neus? Vraag ik me al een tijdje af...Iets me bloedneus oid? :)
Iets met verbeterde ademhaling, schijnt neusvleugels beter open te houden oid. Maar zeker weten doe ik het niet. :P
 
Ik heb vorig jaar 26 pond (40 euro) om streaming video te kunnen kijken.
Was weggegooid geld, wat een slechte resolutie!!! :r Je kon vorig jaar de teksten onderin niet eens lezen....

Dan is dit 100 keer beter, en gratis (maar voor hoe lang nog... 8-) )
 
Beetje saaie race 1 voor SBK bedoelingen, daarentegen spectaculaire laatste ronde! Ik zeg race-ongeluk van Checa..

Maar effe tussendoor, via wsbk.com kan ik niets bekijken. Hij verbindt wel met de stream maar wanneer er onderin de player 'Gereed' staat wordt er niks gespeeld, oftewel het beeld blijft zwart. Iemand een oplossing hiervoor? Codec ofzo misschien?
 
Beetje saaie race 1 voor SBK bedoelingen, daarentegen spectaculaire laatste ronde! Ik zeg race-ongeluk van Checa..

Maar effe tussendoor, via wsbk.com kan ik niets bekijken. Hij verbindt wel met de stream maar wanneer er onderin de player 'Gereed' staat wordt er niks gespeeld, oftewel het beeld blijft zwart. Iemand een oplossing hiervoor? Codec ofzo misschien?
Dit is de link:
[NORML]http://www.worldsbk.com/pubb_EN/index.php#[/NORML]

Weet niet of het aan een codec ligt, misschien helpt dit:

open WMP --> extra- opties - onder de tab 'speler' "verbinding met internet" aanvinken en OK ...
 
Wat is die Foret een zenuwachtig rijder kijkt voordeurent achterom

Edit: Jeeej Vuurwerk *O*
 
Laatst bewerkt:
Dertien uitvallers, dat is behoorlijk veel. Jammer voor Veneman, verder wel aardige race.
Op naar manche 2! :)

@ manche 1: Zonde van Neukirchner, ik had al zo'n gevoel dat het alles of niets zou worden voor Checa. Jammer ook van de fout van Biaggi, toch knap gepresteerd met zo'n arm. :)
 
Nou, op naar de 2e manche van de SBK...

Zonder Max N.

Neukirchner suffered a broken left collarbone in the crash and will not take part in race 2
 
Terug
Bovenaan Onderaan