Superbike VIP kaartjes gehad van Honda!!!

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
Zit ik anderhalve week geleden te bladeren in Motor Magazine, zie ik een advertentie van Honda:

EVENEMENT: WK Superbike
WANNEER: 4 & 5 september 2004
WAAR: TT Circuit Assen
WAT: Maak kans op 2 kaarten voor Honda VIP evenement t.w.v. € 600,-
WIE: Iedereen die tussen 17-6-2004 en 13-8-2004 een nieuwe Honda motorfiets koopt en registreert.
HOE: Inschrijfformulier dient uiterlijk 20-8-2004 in het bezit van Honda Nederland B.V. te zijn. Het inschrijfformulier is hier te downloaden of af te halen bij de erkende Honda-dealer.

"Uh... ik heb mijn motor op 19-07-2004 gekocht... What the fuck?!?! Waarom heeft mijn dealer me hiervan toen niet op de hoogte gesteld van dit leuke extraatje Morgen gaan alle gegevens op de post en mag ik bidden dat de kaarten inmiddels niet verdeeld zijn. Want: "zolang de voorraad strekt". Snap ik! Jezus wat ben ik hier kwaad over! met mijn geluk kan ik fluiten naar die kaarten."

Ik als een gek kopieën gemaakt van alle benodigde stukken en de volgende dag (vorige week vrijdag) alles op de post gedaan.

Vandaag lag er een enveloppe van Honda in de brievenbus. In eerste instantie dacht ik aan de terugroepactie wat betreft de achterremmen van de 600RR. Dus ik open de enveloppe en zie 2 VIP parkeerstickers eruit vallen en denk: "het zal toch niet waar zijn?". Ik open de brief en ja hoor "GEFELICITEERD bla bla bla..." vèèèèèèèt, ik helemaal door het dolle heen, meteen m'n buddy gebeld, die ook door het dolle heen. We zijn vippies bij Ten Kate Racing: mijn dag kan niet meer stuk!
 
Ben met TT uitgenodigd geweesd voor rondleiding/diner bij Telefonica/moviestar (Gibernau).
Incl interview met Gibernau. Gelegenheid voor zelf vragen te stellen. Topdag gehad dankzij Castrol. :} :} :} :}

De Kale
 
Terug
Bovenaan Onderaan