SUPERBIKE

TINK

MF'er
20 jul 2001
54
0
zutphen
Eindelijk, waar ik altijd al van gedroomt heb is
werkelijkheid geworden !!!!!!!!!
De beste Superbike courreur op de mooiste motor, kortom Haga + Aprillia Ik denk dat deze combinatie
behoorlijke resultaten gaat behalen aankomend seizoen.
Hoe denken jullie er over???????? of welke courreurs schatten jullie in om aankomend seizoen wereldkampioen Superbike te worden?????????
 
Haga met aprillia en Walker met kawasaki :9~
Twee smaakmakers van 2002.
Ben Bostrom maakt een goede kans op de wereld titel in 2002.
Maar het is nog allemaal afw88.
Ik ben zeer benieuwd na de wedstrijden *D
 
Dat wordt nog wel wat met die Haga als ie \'t weer naar z\'n krijgt. Aan de Aprilia kan \'t niet liggen. Maar volgens mij hebben Bayliss, Bostrom en Edwards wel de beste papieren. En ik hoop als fan dat Chili weer wat races wint nu hij weer bij Ducati rijdt.
 
Is het eigenlijk wel 100% zeker dat haga in het sbk uitkomt?,Aprillia heeft vandaag bekend gemaakt dat men ook in 2002 in de nieuwe gpklasse uitkomt.(met een fourstokebike)
Aanstaande donderdag is de presentatie ,misschien ook met de rijders.Laconi?corser?haga?west?

Ook ik ben een fan van Haga,maar of hij op zo\'n vtwin goed zou presteren...ik weet het zo net nog niet.De rest heeft veel twin ervaring,kijk maar naar laconi toch echt wel een snelle jongen maar wist pas aan het eind van het seizoen te winnen.
Oke\' Haga heeft meer talent maar met alleen dit kom je er niet,anders had hij met de yzr500 veel meer laten zien het afgelopen jaar.

De nieuwe gp klasse word zeer mooi next year,in 2003 komen kawa en ducati er ook nog bij......heel leuk.
 
Haga heeft volgens mij wel voor de Superbikes getekent en niet voor de GP1.
Ik denk dat Haga wel weer goed gaat scoren, het is idd. alleen afwachten of hij kan wennen aan een 2 cyl.
Hij rijd in iedergeval wel weer op Dunlop\'s en die passen hem beter dan de michelins.
Ik denk dat vlgd jaar Xaus wel eens een goede kans heeft op de wereldtitel.
 
Yo ik ben ook een zeer grote van Haga, anders dan mijn naam doet vermoeden :) Maar Rossi blijft mijn held of all times, maar ik dwaal af..
Ik vraag me eigenlijk af Haga voor de superbikes kiest, ik heb nog nergens echt gelezen dat het zwart op wit staat dat Haga naar de SBK gaat. Ook op de site van aprilia is er nix te lezen over Haga. Ik denk (hoop) dat Haga op de 4takt GP machine uitkomt. Voor de rest snap ik eigenlijk de gang van zaken niet, wat was Yamaha eigenlijk van plan met Haga, een jaartje om te wennen in de GP\'s en daarna op de 4takt? Nu is hij dus weg bij Yamaha en zit hij bij Aprilia. Waarom? Ik hoop dus echt dat hij in de GP\'s blijft, anderzijds wordt SBK tenminste fun.
 
Noriyuki Haga zal volgend jaar defintief in het Wk Superbike uitkomen voor Aprilia!

In een persverklaring van Aprilia werd de overeenkomst met Haga bevestigd. De populaire Japanner met de spectaculaire rijstijl zal hiermee zijn comeback maken bij de viertakten na een grotendeels mislukt seizoen in de 500cc klasse.

Opmerkelijk is wel dat Aprilia de fabrieksmotoren gaat onderbrengen bij het Florentijnse FGF Corse team en in 2002 niet met een eigen fabrieksteam aan de start zal verschijnen! FGF Corse heeft echter de volledige support van Aprilia en zal ook gedurende het seizoen voorzien worden van de laatste verbeteringen aan de RSV Mille R racers. Dat Aprilia een extern team heeft benaderd voor deelname aan het Wk Superbike heeft waarschijnlijk alles te maken met de GP1. Blijkbaar willen de mannen uit Noale zich volledig kunnen concentreren op de nieuwe viertaktklasse in de Grand Prix. Met het contracteren van Haga voor de Superbikes is in elk geval duidelijk geworden dat Haga nièt de nieuwe driecilinder viertakt GP-racer van Aprilia zal gaan berijden komend seizoen.

Haga zelf was in zijn nopjes met het nieuwe contract: \"Ik ben blij dat ik terug ga naar de viertakten, maar nog meer omdat ik een fabrieks Aprilia ter beschikking krijg. Deze motor is een winnaar! Daarnaast zit ik in een Italiaans team dat ook al zeer succesvol was. De motoren heb ik al gezien en ik was er zeer van onder de indruk.\"

Bron: Racesport.nl
 
Hhhmm, het is dus over met Haga in de GP\'s voorlopig dan..... (hoop ik) Nou ik hoop dat Haga komend seizoen kampioen word, en dat hij zo snel mogelijk naar de GP\'s komt. Iig worden de SBK races weer spectaculair :) because Haga the man is back!
 
De motor is goed, dat hebben Laconi en Corser wel laten zien. En Haga ... is natuurlijk Haga: Een van de beste superbike coureurs van de laatste jaren. Hij werd in 2000 toch maar even vice-wereldkampioen. En dat vanwege een doping akkefietje. Vergeet niet dat hij op een Yamaha, die het jaar daarop in de handen van Borja niet vooruit te branden was, veel V-twins voorbleef.

Haga heeft in ieder geval karakter, ik zie hem in Brands Hatch nog de airfences in gaan aan het begin van zijn superpole ronde. \'s Zondags moesten ze hem op zijn motor tillen.
 
394.jpg

Haga heeft de Aprilia inmiddels getest en goed bevonden :)
 
De Superbikes hebben vandaag getest, en wie denk je dat het snelst was... HAGA! :}

SUPERBIKE : 1, Haga (Aprilia) 1\' 35\"75; 2, Bostrom (Ducati) 1\' 35\"90; 3, Martin (Ducati) 1\' 36\"21; 4, Bayliss (Ducati) 1\' 36\"30; 5, Antonello 1:38.0(Ducati); 6, Lucchi 1:38.0(Aprilia).
 
Heb je er niet bijgezet dat Bayliss niet fit was... Aan de andere kant is dat ook wel een lekker makkelijke smoes. In ieder geval mag Haga-san van mij wereldkampioen worden :}
 
De Superbikes hebben vandaag getest, en wie denk je dat het snelst was... HAGA! :}

SUPERBIKE : 1, Haga (Aprilia) 1\' 35\"75; 2, Bostrom (Ducati) 1\' 35\"90; 3, Martin (Ducati) 1\' 36\"21; 4, Bayliss (Ducati) 1\' 36\"30; 5, Antonello 1:38.0(Ducati); 6, Lucchi 1:38.0(Aprilia).

Toen Haga weg was de dag erna zette Bostrom nog een snellere tijd neer. Die tijd was iets meer dan een tiende boven het baan record van Max Biaggi
 
De Superbikes hebben vandaag getest, en wie denk je dat het snelst was... HAGA! :}

SUPERBIKE : 1, Haga (Aprilia) 1\' 35\"75; 2, Bostrom (Ducati) 1\' 35\"90; 3, Martin (Ducati) 1\' 36\"21; 4, Bayliss (Ducati) 1\' 36\"30; 5, Antonello 1:38.0(Ducati); 6, Lucchi 1:38.0(Aprilia).

Mis ik iets?? Ja, Hodgson!!!! En wat doet Lucchi daar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan