Superbikes Assen beter dan TT ?

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Ik vind het sfeertje tijdens de superbikes nog beter als bij de TT!
Bij de superbikes is het meer een feest voor motorrijders onder elkaar, terwijl bij de TT traditiegetrouw jan en alleman komt kijken.
Wat vinden jullie beter TT of SBK?
 
Ehhhhhhh...... tja vind het moeilijk om te kiezen, TT is gewoon 1 groot feest en altijd lachen om weer door de chaos weg te komen :(
Veel dronken gasten die eigenlijk alleen voor de fun komen en niet voor de races.
Superbike is inderdaad meer voor de liefhebbers doch zie ook daar een toename van figuren waarvan ik denk dat ze meegaan met de hausse !
Blijft over de keuze; wat vind ik het mooiste race/sound event.
Duidelijk voor ondergetekende.... de Superbike's ! Great Sound en lots of fun (alhoewel het eeuwig zonde is dat Haga er niet meer bijrijdt !)

C.U.


:j
 
De Superbikes vind ik persoonlijk mooier dan de TT.De herrie bij de superbikes is 10 keer beter :)
 
\'k heb effe een pol aangemaakt kenne jullie stemmen wat je beter vind, maar je kunt ook niet stemmen natuurlijk :)
 
Hebben jullie Haga vandaag gezien op de grid in Brno?
Hij stak heel sneeky zijn middelvinger op toen de camera op hem gericht werd. :j
Wat een wereldgozer die Haga hij moet alleen terug naar de Superbikes!
 
Hebben jullie Haga vandaag gezien op de grid in Brno?
Hij stak heel sneeky zijn middelvinger op toen de camera op hem gericht werd. :j
Wat een wereldgozer die Haga hij moet alleen terug naar de Superbikes!
Gezien ja, ik snap ook niet waarom hij naar de GP racers is overgestapt, daar rijdt hij maar in de marge mee terwijl hij bij de Superbikes één van de favorieten was. :?
 
Hij wilde zelf ook niet naar de GP\'s maar Yamaha waar hij rechtstreeks onder contrakt staat wilde dat Haga eerst een jaar in de 500 kon wennen en wil hem in 2002 op de 4takt Yamaha in de GP500.
Dat Haga zo slecht rijd ligt volgens mij meer aan de banden (michelins) dan aan de 2takt.
Haga rijd beter op dunlops want daar kun je beter mee sliden. (McCoy kan het anders ook de michelins) In de SBK heeft hij ook een jaar op michelins gereden toen ging het ook niet lekker.
Het jaar daarop op dunlops weer wel.
Simon Crafar was ook zo\'n coureur die alleen op dunlops uit de voeten kan.
 
Ben nog nooit bij de Superbikes geweest... wel al 15 keer bij de TT.

Het valt mij op dat de laatste keren er idd meer dronken-gelegenheids-feestende-boeren zitten dan mensen die echt komen voor de races.

Laatste keer zelfs mot gehad met lui, niks voor mij.

Superbikes dan maar?
 
Nou geef mij maar die vette 4-takt klappers.
De motoren die daar rond rijden lijken tenminste meer op de machines die je in de winkel ziet staan.
En het publiek staat me ook meer aan, zij komen voor de motorsport en niet om eens een keer flink rotsooi te trappen.
En heb je eens tussen de Engelse supporters gezeten...? dat vergeet je je leven niet meer....wat een feest :] :]
 
Ik vind de SBK heftiger...die motoren zie je echt werken (torderen)...

SBK komt me sportief over, de GP wat commerciëler...
 
Terug
Bovenaan Onderaan