Supercorsa's SC1 en SC2 ( gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je nog een voorbandje liggen? Zoja heb ik wel interesse.

Billy ik heb nog 3 voorbanden EN ik ben vrijdag 7 september op cicuit Assen en Zaterdag 15 september ook.
Aangezien jij in Assen woont; Zal ik een band meenemen zodat je hem op het circuit ophaalt?
 
Kheb hem al gemaild jah..thanx.......

Maaruh, verstuur jij de bandjes ook??

Versturen kan ook.
Ik weet alleen niet of TNT dat nog accepteert. Heb gehoord dat ze geen banden meer aannemen. Of dat klopt weet ik niet. Kostte ca 6 euro per band.
 
Weet je toevallig of ik op mijn 91er GSXR ook een 180 kan monteren, momenteel zit er "standaard" 170 onder. Hoe zijn deze banden in de regen?
 
Weet je toevallig of ik op mijn 91er GSXR ook een 180 kan monteren, momenteel zit er "standaard" 170 onder. Hoe zijn deze banden in de regen?

Dat hangt van de breedte van je velg af. Als die minimaal 5 inch breed is past een 180 ook.
In de regen hebben we met deze type banden ook gereden ( omdat dat dat toen niet anders mocht in de cup) en dat ging wel. Aangezien je in de regen toch niet zo plat gaat dat je op het profielloze vlak komt kan het dus wel, maar het blijft uitkijken.
 
Versturen kan ook.
Ik weet alleen niet of TNT dat nog accepteert. Heb gehoord dat ze geen banden meer aannemen. Of dat klopt weet ik niet. Kostte ca 6 euro per band.

Als je ze aanelkaar vast duc-taped kost het maar 1 x de verzendkosten van € 6,20 ;)
 
Als je ze aanelkaar vast duc-taped kost het maar 1 x de verzendkosten van € 6,20 ;)

is een set dan niet net te zwaar voor de grens van 6 euro en een beetje?
zou mooi zijn, dat scheelt dan weer 6 E
Begrijp ik dat je dan een set via de post wil hebben?
 
Laatst bewerkt:
Billy ik heb nog 3 voorbanden EN ik ben vrijdag 7 september op cicuit Assen en Zaterdag 15 september ook.
Aangezien jij in Assen woont; Zal ik een band meenemen zodat je hem op het circuit ophaalt?
Dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk. Dan kom ik vrijdag 7 september op de baan langs. Mail me even hoe ik je kan herkennen of waar we even afspreken. Top :Y

Editje: Mag wel 2 voorbandjes voor me meenemen :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat hangt van de breedte van je velg af. Als die minimaal 5 inch breed is past een 180 ook.
In de regen hebben we met deze type banden ook gereden ( omdat dat dat toen niet anders mocht in de cup) en dat ging wel. Aangezien je in de regen toch niet zo plat gaat dat je op het profielloze vlak komt kan het dus wel, maar het blijft uitkijken.



Net ff gekeken op mijn velg. Er staat J17 x MT 5,50 DOT. Neem aan dat dit dan 5,5 inch breed is
 
BBIL en Ducatifan: ik ben paar dagen niet op MF geweest, maar ben wel gebeld door andere mensen. Daaraan heb ik de banden verkocht.
Sorry, maar ik had geen wetenschap van jullie laatste berichten.

Wellicht de volgende keer beter.
 
BBIL en Ducatifan: ik ben paar dagen niet op MF geweest, maar ben wel gebeld door andere mensen. Daaraan heb ik de banden verkocht.
Sorry, maar ik had geen wetenschap van jullie laatste berichten.

Wellicht de volgende keer beter.

no problemo.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan