Superduke 990 meeting 10 juli

MrProper

MF veteraan
9 mrt 2008
7.451
1.717
kop van nh
Aanstaande 10 juli is het zover. Even een stukje onrust stoken met een clubje dukes.

Waar?

Restaurant de Witte Bergen. Heidelaan 2, te Eemnes. Eindpunt is McDonalds Nieuwegein.

Wanneer?

10 juli aanstaande. Verzamelen om 10:30, wegrijden om 11:00 a 11:15.

Wie?

- Nampus
- Pepe
- Mugshot
- FolkieS
- Jensson
- Benji
- Heipaal
- Nul10
- Chefket

De route

Hij kan nog aangepast worden. Mochten mensen suggesties hebben wb mooie bochten in de buurt; ik hoor het graag.

209ra4w.png


En dan nog even dit...

- zorg dat je afgetankt ten tonele verschijnt. Kunnen we meteen ten strijde gaan :]
- mensen met GPS, de route heb ik in GPX format. Als er iemand is met gps, altijd handig als achter rijder.
- er word doorgereden (athans, dat probeer ik _O- ), maar ik probeer het wel netjes te houden. Zeker op smalle dijkjes.
- ga elkaar niet inhalen. Mijn ervaring is dat dat alleen maar irritatie opwekt :)

Thats it! Tot 10 juli! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Yep, ook aanwezig. Voorbehoud is regen!

Lijkt me een prima route. Het stuk van Rhenen naar Vianen heb ik al eens gereden, dat is een mooi stuk. Het eerste stuk ken ik niet maar dat zal wel goed komen :Y
 
Ik doe ook mee, mits geen regen natuurlijk.

Nog meer mensen omgeving Zwolle? Wellicht samen heen rijden
 
Als je als een natte krant rijd kan je beter wel vooraan rijden. Door harmonica effect is het achteraan af en toe aanpoten.

haha nee dat komt wel goed hoor ;)
ik rij niet met mijn knietje aan de grond, en dat bedoel ik ermee :).

ps ik vertrek vauint omgeving Nijmegen
 
Vandaag te horen gekregen dat ik 27 juni ongeveer 2 weken offshore ga. Zal er dus om spannen of ik uberhaupt voorop kan rijden.

Is er iemand die als reserve wil fungeren, zodat de meeting sowieso door kan gaan?
 
Ben ook van de partij!

Heb geen GPS en ben een mooi weer rijder... (regen is een no go voor mij)
Toevalling ook iemand die vanaf omgeving van Rotterdam komt en mee gaat? (met GPS ;) )
 
Is er iemand die net als ik, een Sena communicatie set heeft? Of een ander merk? Dan kan er iemand voorop of achterop rijden.. En doorgeven of de groep compleet is of niet. Met stoplichten enz enz..

Ik heb er zin in!
 
Jongens, vanwege werk kan ik er niet bij zijn, en dus ook niet met de route voor rijden...

Kan ik iemand het routebestand toesturen?
 
Dat is erg spijtig!
Stuur hem maar naar mij, al is het ook nog erg onzeker of ik er zelf bij kan zijn -O-

Ik stuur je wel even een pm.
 
Ik heb een scala, geen idee hoe dat ding werkt. Ingewikkeld ding, krijg alleen de radio aan. Als ik wil praten regelt m'n broer dat altijd :P
 
Dafak, gaat iedereen nu ineens afzeggen?

Bij minder als 10 vind ik het al discutabel om het door te laten gaan.....
 
Rustig aan jongens, alleen lompje heeft afgezegd.

Pepe heeft volgens mij aan het begin al gezegd dat aanwezigheid onzeker is, en ik heb dat ook aan het begin gezegd.

Alternatieve data zijn volgens de datumprikker 2, 16 en 17 juli.
 
Dafak, gaat iedereen nu ineens afzeggen?

Bij minder als 10 vind ik het al discutabel om het door te laten gaan.....

Sta je daar van te kijken dan? Ik bedoel als je niet kunt dan kun je niet.. Maar motorrijders hebben er een handje van lijkt het wel. Zo vaak spreek je af met een groep om te rijden, zegt de helft net voor het einde af...

Ik ben er sowieso bij, dus geen zorgen ;) Alleen bij regen haak ik af
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan