SuperMagna 1988 Geluid

J-Blaster

Rookie
28 jun 2004
4
0
Boom
Hallo,

Ik heb zojuist een SuperMagna gekocht.
Doch had ik Graag het geluid wat aangepast.
Heeft er iemand Tips om dit aan te passen?
Gaten Boren of elementen verwijderen?

Alvast Bedankt,

J-Blaster
 
Ik had het ook bij "nieuwe gebruikers" geplaatst, maar ik zal het hier ook doen. Dit topic zal wss meer gelezen worden.
Begin niet aan gaten boren, want dan krijg je toch niet het effect wat je zoekt. Dempers er uit verwijderen weet ik niet of dat gaat bij een supermagna, bij het nieuwe model magna in elk geval wel.
Laser heeft vervangingsdempers voor de Super, deze klinken best ruig.
 
en als je echt geld te veel hebt en een super geluidje wilt laat er dan supertrapp's onder monteren.
kun je het geluid zelf een beetje regelen dmv de "disk's"

het enige nadeel: ze zijn er niet standaard voor de supermagna dus je moet ook nieuwe bochten (laten) maken.. maar dan heb je wel een super geluidje

(en ik kan/kon het weten :) )
 
Ik ben absoluut niet tevreden over Supertrapp, en wat ik zo op het Internet zie (lang leve Google) is dat ik niet de enige ben.
Ik vind ht geluid veel te dof, of ik er nu alle plaatjes op heb zitten, of geen eentje. Zonder plaatjes is het geluid ietsjes scheller, op zich iets mooier, maar nog steeds bagger.

Maar het zal ook wel per bike verschillen.
 
bosch-pr4.jpg
 
Ik ben absoluut niet tevreden over Supertrapp, en wat ik zo op het Internet zie (lang leve Google) is dat ik niet de enige ben.
Ik vind ht geluid veel te dof, of ik er nu alle plaatjes op heb zitten, of geen eentje. Zonder plaatjes is het geluid ietsjes scheller, op zich iets mooier, maar nog steeds bagger.

Maar het zal ook wel per bike verschillen.
Als je idd een opgefokte fiets hebt die zich het lekkerst in de hogere toeren voelt kun je er drags op gooien.kosten niks en je maakt vrienden
 
*LOL* Maar volgens sommigen kost het wel weer klauwen aan vermogen. Anderen zijn het daar weer niet mee eens.

En zoals ik al eens eerder zei, hoef ik niet binnen 3 seconden permanente gehoorbeschadiging. ;)
 
*LOL* Maar volgens sommigen kost het wel weer klauwen aan vermogen. Anderen zijn het daar weer niet mee eens.

En zoals ik al eens eerder zei, hoef ik niet binnen 3 seconden permanente gehoorbeschadiging. ;)
Als jij veel in het hogere toerengebied rijdt kun je je gassen wel kwijt.vandaar de naam dragpipes(dragracerij)Verder bestaan er heel goeie dempers die het felle er iets af halen en ook voor wat meer koppel onderin zorgen.Heb 3 jaar met gedempte drags gereje.Goed te doen.
 
Yo Gaste alvast bedankt voor de Info. 8-)

Toch zoek ik meer in de richting om de bestaand aan te passen.

J-Blaster
 
De demper er uit slopen en er een andere in laten zetten? Geen idee of dat voordeliger is dan een simpele universele dragpipe of zo....
 
ik vermoed zo dat jij de uitlaten van een supermagna niet kent ToT :? dat is niet ff de originele demper verwijderen en een universeel setje er op zetten.
Dit zijn nou niet bepald een paar "slip-on" dempertjes
 
Nee ik ken ze idd niet. Maar in dat geval sluit ik me bij dr.Bral aan! ;)
 
Errug gave pipes, ja ik ken ze inderdaad.
Maar wat ik in eerste instantie bedoelde was niet de hele pijp demonteren, maar de demper er uit halen; met sommige pipes kun je die verwijderen. Met deze dus niet?
 
hey blaster ik heb een supermagna 750 en die van mij maakt wel goed geluidje al zeg ik het zelf

hoor wel eens betere maar et lijkt me als dat et zo hard is dat dat op den duur gaat vervelen op lange afstanden
 
Terug
Bovenaan Onderaan