Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt , in de supermono tijd woonde we daar bijna.....Ook altijd prachtig gevonden de supermono.Heb zelf twee maal een Muz gehad met hetzelfde blok.
Was de meting bij Dick Hoogland?
ik gok alvast evenwow van 47 naar 80pk...!
Wat is er allemaal aan gedaan om dat voor elkaar te krijgen???
Inderdaadik gok alvast even
grotere boring, over racing cilinderkop, andere nokkenas, titanium drijfstang, carburateurs, ontsteking en uitlaat. Netjes in elkaar zetten en hopen dat het niet ontploft. Zoiets. En graag verbeteren aanvullen waar ik het mis heb
Dat mockup frame had ik gemaakt en stond bij Dick.Ik heb mn eerste Muz in 2004 gekocht van iemand uit Volendam, die reed in de supermono. Hij had een soort mockup frame gemaakt waarin ie snel en makkelijk het blok kon wisselen. Ging daar ook steeds mee op de bank bij Dick.
Kan er niks over vinden.Dus gewoon een soort motorblok houder met een achterwiel dat je snel kon gebruiken om je blok toch op de testbank te zetten? Klinkt als een handig ding om te hebben als je veel en vaak dezelfde blokken wil testen met een aantal coureurs
Gaat de supermono komend seizoen weer de baan op?
165 slick past er tussen, met 5,5j velg.Ik had een vraag over de Kawasaki GPX 750 achterbrug die jij gebruikt in de supermono.
Is dit de originele lengte dit in verband met de wielbasis, die bij weten dan te lang wordt!
En tot welke breedte velg/band kan daar tussen. Is deze van aluminium of staal.
Ik heb namelijk ook een supermono staan die ik wil opknappen en wellicht deze achterbrug wil gaan gebruiken.
Bij voorbaat dank voor het delen van de gegevens.
Lekker bezig aan de mono Megafoon uitlaten zijn mooi!, ik zie dan meteen weer van die details als een dubbel gelast en verlengt schakelpookje Dat vindt ik het leuke aan zo'n eigen ontwikkelde motor. Je ziet gewoon de evolutie, de wens voor een langer pookje levert een dubbel gelast pookje op i.p.v. een volledig nieuw pookje met de juiste lengte. Kan ook te maken hebben met een schuivertje natuurlijk....Megafoon gedeelte van uitlaatBekijk bijlage 1582887Bekijk bijlage 1582888
Vanwaar de ongelijke lengtes van de inlaatkelken?2x38 mm mikunisBekijk bijlage 1582885
En dat is niet helemaal correct..... het is nog beter. Van 47 aan de krukas (vaak net iets boven de 40pk, aan het achterwiel.) naar 80 aan het achterwiel/wow van 47 naar 80pk...!
Wat is er allemaal aan gedaan om dat voor elkaar te krijgen???
Omdat het een 1 cilinder is kan het , lange kelken geven meer vermogen onderin ,korte meer bovenin.Vanwaar de ongelijke lengtes van de inlaatkelken?
Geen schuiver , omgekeerd schakelen was de wens.Lekker bezig aan de mono Megafoon uitlaten zijn mooi!, ik zie dan meteen weer van die details als een dubbel gelast en verlengt schakelpookje Dat vindt ik het leuke aan zo'n eigen ontwikkelde motor. Je ziet gewoon de evolutie, de wens voor een langer pookje levert een dubbel gelast pookje op i.p.v. een volledig nieuw pookje met de juiste lengte. Kan ook te maken hebben met een schuivertje natuurlijk....