Supermotard circuitdag voor beginners deel III

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
't is kort dag maar na het grote suc6 van de afgelopen DRIE keer, gaan we (de Gelderse Supermotardclub - GSM) maandag 13 juli a.s. alwéér naar het circuit toe (De Pottendijk in Emmen).
Aangezien de schoolvakantie dan al wel is begonnen (de bouwvak nog niet), kunnen we de baan huren mits we, indien noodzakelijk, maximaal 1 x per uur de ruimte geven voor een run van de huurkarts (zo'n run neemt incl. in en uit rijden 15 minuten in beslag).
Dat lijkt mij geen probleem dus kom maar op met die aanmeldingen!

In eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM. Ook niet-GSM-ers kunnen zich alvast aanmelden, maar dan kom je nu eerst op de reservelijst. Als de inschrijvingen van GSM'ers achterblijven (max. 30 deelnemers) kunnen ook niet-GSM'ers meerijden. Deelname is op basis van volgorde van inschrijving.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) opbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je wel VOOR 1 juli €100,- over te maken! Op de circuitdag zelf krijg je dan (afhankelijk van het aantal deelnemers) geld terug! En niet komen is geld KWIJT! En niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

Aangezien de dag JUIST voor de beginnende rijders is, dienen die dag de snelle deelnemers rekening te houden met de langzamere rijders.

Dus wederom: heb je een SM maar wil je niet gelijk tussen de euro's en inters rijden dan is dit je kans.

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, lerenpak en gebruik van een milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail.

MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 1 JULI VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

Deelnemers:
1 Jelmah (GSM) *O*
2 wOei (GSM) = Joris? *O*
3 TheMechanic (GSM) *O*
4 R3mco *O*
5 Sid Vicious (GSM) *O*
6 Bazzi (GSM) *O*
7 jef0611 *O*
8 husky sm570r (GSM) *O*
9 MrOi *O*
10 The Beerhunter *O*
11 vriend Jelmer (Valentijn)
12 vriend Bazzi 1 *O*
13 Vriend Bazzi 2 *O*
14 Steef05 *O*
15 Koekeroe *O*
16 Deadeye *O*
17 R1onald *O*
18 Tommy2speed *O*
19 Coenicrossi *O*
20 Arjen Ross *O*
21 Haywire
22 Allard *O*
23 TvT *O*


Onder voorbehoud:
1 El snorro
2 Maxisport

5 Don Pistoni
8 KX500freak (GSM)
13 Ray600

Een *O* geeft aan of je betaling binnen is.
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O*
zet me er maar weer bij !!!

ik wacht nog even met definitief ivm vervoer. wssnlijk neem ik een vriend mee. we gaan zsm zijn motor circuit klaar maken.

heb even een vraagje: er staat: niet met open demper. dat snap ik natuurlijk, maar die maat van me heeft wel een open demper, maar maakt minder herrie dan ik met mijn enduro demper en daar is vorige keer ook niks van gezegd. ik heb nog grvraagd hoe die van mij klonk, maar de meesten zeiden dat die niet harder was dan anderen.
hoe streng kijken jullie dan naar open dempers? als het puur om het geluid gaat lijkt het me namelijk niet zo'n probleem. hij heeft geen DB-killer en ook geen andere uitlaat en het is nogal kortdag om even iets te regelen.
 
Laatst bewerkt:
even een dubbelpost voor de mensen die het vorige topic gelijk niet meer bekijken:

FILMPJES
jullie staan op internet ;)



kijk even onder mijn naam, want er zijn er meer. ik ga niet van elk filmpje hier de link posten.
sommige zijn nu nog aan het uploaden, dus kijk later op de dag of morgen nog even :)
 
Als niet gsm-er meld ik mij graag aan voor de reservelijst. Ik zit alleen nog even met wat niet motor gerelateerde probleempjes. :)

Trekhaak+aanhanger zit in de regelhoek maar ik weet niet of ik het voor die tijd al voor elkaar heb. Is er iemand in de regio die, eventueel tegen een kleine vergoeding, mocht ik die dingen nog niet voor elkaar hebben kunnen krijgen een plekje heeft op de aanhanger?

ik, blonde, sympathiek, rustige jongeman, ideale schoonzoon figuur ed.



Daarnaast is het even de vraag voor mij persoonlijk of de pijp die er nu onder de fiets hangt voldoet aan de geluidsregels... Hier hoop ik zaterdag achter te komen...


(Het zullen mijn eerste meters op de aangekochte SM worden, vandaar dit hele opstel...)
 
Laatst bewerkt:
Ik en Joris ook weer aanwezig!

En diana, je hebt mail!


627360457_6_lynm.jpeg

Bart, de volgende x ga ik je voor blijven O-)
 
Laatst bewerkt:
Als niet gsm-er meld ik mij graag aan voor de reservelijst. Ik zit alleen nog even met wat niet motor gerelateerde probleempjes. :)

Trekhaak+aanhanger zit in de regelhoek maar ik weet niet of ik het voor die tijd al voor elkaar heb. Is er iemand in de regio die, eventueel tegen een kleine vergoeding, mocht ik die dingen nog niet voor elkaar hebben kunnen krijgen een plekje heeft op de aanhanger?

ik, blonde, sympathiek, rustige jongeman, ideale schoonzoon figuur ed.



Daarnaast is het even de vraag voor mij persoonlijk of de pijp die er nu onder de fiets hangt voldoet aan de geluidsregels... Hier hoop ik zaterdag achter te komen...


(Het zullen mijn eerste meters op de aangekochte SM worden, vandaar dit hele opstel...)
ik woon in de buurt van v'daal en ga wssnlijk met een vriend heen. de trailer die we huren heeft wssnlijk 3 goten, maar of er 3 motoren op kunnen betwijfel ik...

iemand ervaring met 3 motoren op 1 trailer?
 
ik woon in de buurt van v'daal en ga wssnlijk met een vriend heen. de trailer die we huren heeft wssnlijk 3 goten, maar of er 3 motoren op kunnen betwijfel ik...

iemand ervaring met 3 motoren op 1 trailer?
als de trailer 1,57 is dan gaat het wel, de buitenste 2 met stuur naar voor en de 3e met stuur naar achteren, succes.
 
Dit weekend zitten we in Duitsland: Tom gaat rijden op de Harzring. Maandag check ik MF weer, ben benieuwd hoeveel namen ik dan aan de lijst kan toevoegen!
 
Ik en Joris ook weer aanwezig!

En diana, je hebt mail!


[afbeelding]
Bart, de volgende x ga ik je voor blijven O-)

Oké, dan blijf ik jou ook voor.
Met wheelie's ben je me al voorbij :}

En hoest met "team 31 Bangbus", zijn we er ook weer bij of moet ik vanuit Arnhem op
de KDX naar Emmen :]
 
Laatst bewerkt:
ik woon in de buurt van v'daal en ga wssnlijk met een vriend heen. de trailer die we huren heeft wssnlijk 3 goten, maar of er 3 motoren op kunnen betwijfel ik...

iemand ervaring met 3 motoren op 1 trailer?
Het zou erg mooi zijn. Wanneer weet je dit zeker?

Heb weer voor een aanhanger gemaild... even afwachten of dit iets gaat worden.
 
Dat hangt er maar net vanaf of deze "vriend" een Gelderlander is...
Dus doe maar ff een kopietje van z'n rijbewijs en een recent bankafschrift op de mail })
haha is ook een zutphenees :+ dus gelderland

beetje vertrouwen in mij mag ook wel hoor.. :+

Je hebt me gekwetst ;(
 
Het zou erg mooi zijn. Wanneer weet je dit zeker?

Heb weer voor een aanhanger gemaild... even afwachten of dit iets gaat worden.
ik bel vanavond even naar die man van de aanhanger. even horen hoe breed hij is. die kar die ik afgelopen keer mee had samen met roderik had ook een 3e goot in het midden, maar volgens mij is dat voor als je maar 1 motor hoeft te vervoeren.

even een andere vraag aan jullie... met wat voor bandenspanning rijden jullie? ik hou voor op de weg aan: 2.2 achter en 2.0 voor. op het circuit kan je dan volgens mij het beste 2.0 achter en 1.8 voor doen. warme banden betekend immers warme lucht en dat zet uit. wat doen jullie?

nog 1 ding... zijn de nummers 5, 55 en 22 al in gebruik?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan