Supermotard circuitdag voor beginners deel III

Zet de 24e maar vast in de agenda allemaal!
Ik kom net thuis van een lang weekendje met de SM spelen in Sauerland dus hou 't nu ff kort.
Morgen zal ik een nieuw topic maken.


Goed bezig *D .
Ik krijg de sleutel van het huis nu de 27ste..... dus ik ga ook niet mee de 24ste.
We spreken nog wel af hoe we het met de korting gaan doen deze keer. We moeten maar eens kijken wat we met de baan gaan doen als we totaal 6 keer per jaar gaan *O* :Y 8-) .

Laten we een "race/ trainings" agenda opstellen voor 2010. Dan kan iedereen gelijk zich aanmelden en hebben we niet telkens het probleem met mensen die te laat betalen e.d. Dan kan iedereeen direct zien welke dagen er zijn e.d. Door langer vooruit te plannen kunnen we mogelijk de korting van de baan verdelen over alle deelnemers!
Kan ook iedereen rekening houden met vakanties e.d. :)
Laten we daar een keertje een avondje voor gaan zitten hoe we het verders gaan aanpakken en wat planningen maken.

Alles goed met de schouder?
 
Goed bezig *D .
Ik krijg de sleutel van het huis nu de 27ste..... dus ik ga ook niet mee de 24ste.
We spreken nog wel af hoe we het met de korting gaan doen deze keer. We moeten maar eens kijken wat we met de baan gaan doen als we totaal 6 keer per jaar gaan *O* :Y 8-) .

Laten we een "race/ trainings" agenda opstellen voor 2010. Dan kan iedereen gelijk zich aanmelden en hebben we niet telkens het probleem met mensen die te laat betalen e.d. Dan kan iedereeen direct zien welke dagen er zijn e.d. Door langer vooruit te plannen kunnen we mogelijk de korting van de baan verdelen over alle deelnemers!
Kan ook iedereen rekening houden met vakanties e.d. :)
Laten we daar een keertje een avondje voor gaan zitten hoe we het verders gaan aanpakken en wat planningen maken.

Alles goed met de schouder?

is het niet leuk om er een sort competitie van te maken
om 1 uur ofzo een wedstrijd van 15min ofzo. voor de gsm leden dan of andere beginners(ik val daar helaas dan buiten denk ik)dan heb je aan het eind van het jaar gewoon een kampioen van de club dus rede om een feestavond te organiseren haha
zomaar een idee hoor.
 
Waneer is er weer een training dan? Ik ben nieuw en wil getraind worden in slides, dit dat alles :+
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog een lerenpak en mileumat en die shit (waar koop je dat eigenlijk?!) En dan kan ik ook eens komen knallen! *O* *O*
 
Nee die loopt als een zonnetje...maar marcel vroeg me ik wou trainen met een van zn yamaha's :) Anders was ik niet gegaan.
 
Er was al weer een deeltje VI, maar door een te kort aan deelnemers ging deze niet door.
Volgend jaar zullen we weer wat dagen plannen, en mogelijk ook wat buitenlandse circuits!

hou in de gaten of er een nieuw topic aangemaakt wordt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan