Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IV

hahahahahaha

jij zit ook echt vol bullshit altijd he _O- _O- _O- _O-

[afbeelding]
maar ik blijf shinen ook al haat je me :j :P


Strike a pose!

En ik jou haten?.... ik zou het niet kunnen mijn zoon :N
full
 
O ja, we vonden nog een thermoskan toen we maandag als laatste van het terrein vertrokken. Iemand die 'm mist??
 
O ja, we vonden nog een thermoskan toen we maandag als laatste van het terrein vertrokken. Iemand die 'm mist??

Yep, Denk dat hij van mij is. Ik mis hem nu pas. Was meer met mezelf bezig na mijn valpartijtjes.. Zit er een stukje tape omheen met er wat op geschreven met potlood?

Als ik er in september bij kan zijn, kunnen jullie hem misschien dan meenemen? (er van uitgaande dat jullie er ook zijn?)
 
COEN, hij is niet van TVT. Anders zeg ik niet dat ik denk dat hij van Jonkie is..
Want ik weet wel wat voor termoskannen wij hebben!!!

Gr. Danielle..
 
nou dat valt mee hoor;)
hihi

kwam je trouwens morgen kijken Coen? anders moet ik even snel je foto's op cd zetten:O
Wou eigenlijk wachten op JEssica haar foto's die heeft gelof ik ook nog van jou! maar dat duurt zo lang:S
 
jaaahh nog meer plaatjes. haha ben ook nog benieuwd naar de film van jeffry daar heb ik een rondje of 6 achter gehangen en gekke bekken getrokken haha
 
( denise hier)

ik schaam me echt dood !! :O
de volgende keer trek ik iets aan dat alles bedekt :$

woops !
 
( denise )

haha achja :D zolang ik er maar niet heel raar op word aan gekeken, vind ik het wel best.

volgende keer zou het inderdaad niet wat lekkerder weer zijn verwacht ik, dus wordt het ( normale ) kleding (A)

p.s .. knoopje had ik echt niet door hoor :O
 
Terug
Bovenaan Onderaan