Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX

Maandag
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/2
Minimumtemperatuur (°C) 11/15
Middagtemperatuur (°C) 21/24

Valt toch eigenlijk nog best wel mee?
Temperatuur is lekker in ieder geval.
 
Maandag
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0/2
Minimumtemperatuur (°C) 11/15
Middagtemperatuur (°C) 21/24

Valt toch eigenlijk nog best wel mee?
Temperatuur is lekker in ieder geval.

Ik bedoelde ook dat het vanavond gaat regenen...
Melqwel en ik zouden effe gaan rijden -O-
Maandag wordt het mooi weer dus laat je duikpak maar thuis tampie *O*
 
nog ruimte voor 2 rijders met motoren? hou jullie circuitdagen al een tijdje in de gaten maar komt er steeds niet van om mee te gaan, maar heb nu vankantie en mn maat is ook vrij dus, moet het toch maar een keer er van komen! en aan wie moet ik wat overmaken voor de baanhuur? groeten pim
 
nog ruimte voor 2 rijders met motoren? hou jullie circuitdagen al een tijdje in de gaten maar komt er steeds niet van om mee te gaan, maar heb nu vankantie en mn maat is ook vrij dus, moet het toch maar een keer er van komen! en aan wie moet ik wat overmaken voor de baanhuur? groeten pim
Er is zekers nog plek!
Stuur me effe een berichtje: of pb en anders mailadres staat in m'n profiel, kKrijg je de betaalgegevens.
 
nog ruimte voor 2 rijders met motoren? hou jullie circuitdagen al een tijdje in de gaten maar komt er steeds niet van om mee te gaan, maar heb nu vankantie en mn maat is ook vrij dus, moet het toch maar een keer er van komen! en aan wie moet ik wat overmaken voor de baanhuur? groeten pim


Voor deze ronde hoef je eigenlijk niet eens over te maken..
Want de baan is gewoon open!!

Dus niet alleen voor GSM-ers.. daarvoor moet je weer bij topic deel X zijn..

Maar ag.. wat heb ik te zeggen :P Ben maar de irritante in de weg lopende fotografe ;)
 
Voor deze ronde hoef je eigenlijk niet eens over te maken..
Want de baan is gewoon open!!

Dus niet alleen voor GSM-ers.. daarvoor moet je weer bij topic deel X zijn..

Maar ag.. wat heb ik te zeggen :P Ben maar de irritante in de weg lopende fotografe ;)
Als je je hier aanmeldt en geld overmaakt, kom je gezellig op het deelnemerslijstje, krijg je maandag weer een mooie stickert van mij, kun je meteen de baan op want ik heb al voor je betaald.... Alleen maar voordelen *D
 
ik zei toch ook dat ik niets te zeggen had..
en dan moeten ze ook op jou stickertje wachten, aangezien je er niet altijd om 10 uur bent..
kan hij niet meteen rijden.
want piet weet van te voren ook niet welke motoren er bij juo betaald hebben en welke nog moeten betalen..

lastig zo voor piet, en misschien voor jezelf ook..

maar gewoon zo doen!!

ik heb er niets over tezeggen zoals ik net al zei..
en zo serieus was me bericht ook niet bedoeld ;)
 

Ach JVD zit in de nachtdienst en dan is het lastig iets zinnigs te schrijven..
Wilde reageren op Melqwel..vergeet ik de quote en toen werd het allemaal niks meer...
Vandaar.
uit
(sorry zal het nooit meer doen:-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan