Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX

Heb er nog een weten te stikken heeft zijn grasbaanapparaat even omgebouwd tot sm
en is er maandag dus ook bij.
Is het goed dat hij dan betaald.

Heb m verteld dat het gras daar netjes moet blijven *D
 
Heb er nog een weten te stikken heeft zijn grasbaanapparaat even omgebouwd tot sm
en is er maandag dus ook bij.
Is het goed dat hij dan betaald.

Heb m verteld dat het gras daar netjes moet blijven *D
Yep, hij kan rechtstreeks bij de kartbaan betalen.
Tot maandag!
 
ik pim en vriend matthijs zijn van de partij!! wat voor bandenspanning raden jullie aan? groetn pim
 
Zo, de eerste 40 km met het gereviseerde blok zitten d'r op.. en wooooowwww, wat is het toch een formidastisch fantastische motort! :]
Ff de straat-toeters-en-bellen d'r weer afhalen en hij is klaar voor morgen.
We hebben d'r zin in! :Y
 
Zo, de eerste 40 km met het gereviseerde blok zitten d'r op.. en wooooowwww, wat is het toch een formidastisch fantastische motort! :]
Ff de straat-toeters-en-bellen d'r weer afhalen en hij is klaar voor morgen.
We hebben d'r zin in! :Y

geen 450?!?!?
 
Veel plezier iedereen morgen!
Ik heb er vandaag een dagje Clastres (FR) opzitten.
Zeer leuke baan, mooi stuk offroad erbij en ook een complete aparte crossbaan erbij :) ,beetje villars achtig, maar veel minder ver weg :)
De baan daar vreet alleen wel achterbanden!
 
Gewoon doen! Jelmah zat te klagen dat ie geen vervoer had en daardoor niet kon :+ :j
Als dat uiteindelijk nog steeds de reden was... -O- Nu nemen we zelf 2 motoren mee en is de bus vol...
@ Jelmah: had ff gebeld! Jammer!
 
Laatst bewerkt:
Het was droog én ik was met Tampie (&zoon) in de fuerwehr én god zag dat het goed was!
 
Laatst bewerkt:
Zo weer thuis enzo, lekker gereden vandaag, paar keer t (natte) gras in, en (bijna) een paar glijertjes, dat regenbandje achter wou niet lekker plat :') :+
 
Én het was droog én ik was met Tampie (&zoon) in de fuerwehr én god zag dat het goed was!
[afbeelding]
Attent van je dat je nog toch nog even het plaatje post :') Echt een vet coole tattoo! :+
En de 13e op de Suus he!!

Idd een fijn dagje. :]

Filmpje is aan het uppen...

:} :j

En wat was het weer een TOP dag! Prachtig weer, formidastisch fantastisch gereden (eindelijk weer op m'n eigen brommert *O*) en blije gezichten! Nix meer aan doen!
Thanx allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan