Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel V

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
Op maandag 28 september zal de laatste supermotard circuitdag voor BEGINNERS plaatsvinden!! Dan is de Gelderse Supermotardclub (GSM) weer te vinden op het circuit De Pottendijk in Emmen.
En deze keer willen we aan het eind van de dag een competitie organiseren (met prijzen!) en afsluiten met een BBQ. Voor de rijders zit de BBQ in de prijs inbegrepen, indien aanhang wil mee eten gaan we nog even kijken welke bijdrage we daarvoor gaan rekenen, hier komen we nog op terug.
Voor wat betreft de prijs: als we weer net zoveel deelnemers krijgen als de vorige keer dan ben je hetzelfde geld kwijt als de vorige keer alleen dan nu INCLUSIEF DE BBQ!!
Aangezien iedereen weer een beetje bijtijds naar huis wil (ook i.v.m. de lange reisafstanden) willen we de BBQ starten om 16.30 uur. Dan kun je én lekker rijden én lekker eten!

En wederom ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

Daarnaast is de circuitdag dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de trainingszondagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel jongens (en waar blijven de meiden? Ik ben zo alleen... :+ ) die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen O-) , over zo'n baan te rijden :Y . Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden :N . Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

Zoals gezegd: de kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon (nu incl. BBQ)liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR vrijdag 18 september € 100,- over te maken! Uiterlijk 27 september wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur en BBQ) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).

MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 18 SEPTEMBER VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS
Supermotard circuitdag voor beginners deel II
Supermotard circuitdag voor beginners deel III
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IV

En hier het topic van de GSM:
Gelderse SuperMotards 2 - Going sideways

In onderstaand overzicht heb ik de deelnemers tot nu toe gezet. Als je hebt aangegeven dat je het nog niet zeker weet dan staat er ovb (onder voorbehoud) achter je naam. EN ALS JE JE AANMELDT, GEEF OOK EVEN AAN OF JE DEELNEEMT AAN DE BBQ!!
Een *O* betekent dat het geld binnen is.
Een :9~ betekent dat je mee BBQ't. En nummertje geeft het aantal eters aan.

1. TvT *O* :9~ 3
2. ;-Diana *O* :9~
3. JVD *O* :9~ 2
4. TheMechanic *O* :9~
5. Jurrien9 *O* :9~
6. Maxisport *O* :9~
7. R3mco *O* :9~
8. El Snorro *O* :9~
9. Makrolon *O* :9~
10. R1onald *O*
11. Coenicrossi *O* :9~ 2
12. Marco *O* :9~ 2
13. Speedhouse *O* :9~ 2 (ovb) !! Speedhouse stelt weer een demo ter beschikking ... en bestelformulieren neemt ie ook mee, een aanbetaling kan in contanten *D ... !!
14. DannyB *O* :9~
15. Nol Bikker *O* :9~
16. NeoGeniX :9~
17. Jay111 *O*
18. Don Pistoni :9~
19. Sid Vicious *O*
20. Steef05 *O* :9~
21. oscar75 *O*
22. vtr_rex *O*
23. Meeh :9~

Niet:
Ray600
Jef0611
The Beerhunter
Haywire
KX500freak
Deadeye
Jelmah
wOei
Bazzi
 
Laatst bewerkt:
Danielle hier

en Coeni Crossi en Marco (zwagertje Tom) Rijden ook!

Speedhouse is tot nu toe nog niet bekend, vrouw Heidi moet werken.

Diana ik zal even kijken voor de kleding;)
Ik lees s'morgens de mail voor Tom.
 
Nog even een keer plaatsen:

Ik heb een aanhanger waar 3 (misschien zelfs 4) motoren op zouden kunnen. En ik woon in Apeldoorn. Heb alleen geen trekhaak achter mn auto. Dus als er iemand is in de regio Apeldoorn met een auto met trekhaak en BE rijbewijs (of je moet mij in je auto laten rijden) Dan kan er nog iemand mee op de aanhanger. Ik hoor het wel :)

Enne, een miljeukleed kan ik gewoon een groot stuk van dat oranje afdekzeil oid voor gebruiken?
 
LET OP:
De Pottendijk heeft aangegeven dat maandag 21 september helaas niet gaat lukken....
De datum is nu verplaatst naar een week later: maandag 28 september!!
 
LET OP:
De Pottendijk heeft aangegeven dat maandag 21 september helaas niet gaat lukken....
De datum is nu verplaatst naar een week later: maandag 28 september!!

aaah fuck, dan heb ik een medicijnonderzoekje....

edit: inmiddels verschoven dus ik ben erbij!! :)
 
Laatst bewerkt:
Wel erg leuk idee die bbq...en nu het een week later is komt het ook wat beter uit. Ik ga dr nog ff over nadenken.
 
Diana, Danielle hier

Ik heb net Coeni Crossi gesproken, hij wil graag weer komen rijden.
Het gaat al beter naar zijn valpartij van de vorige keer, maar gaat morgen wel foto's laten maken van zijn borstkast.
Hij voelt zich wel weer goed tegen die tijd verteld ie, en anders laat hij het nog wel weten!
Zou je hem erbij willen vermelden?
Bedankt.
 
speedhouse.nl is er dan ook weer,
hij steld zijn demo beschikbaar voor 1 uur.

en voor de mensen die intresse hebben in een husqvarna, dit dan uiteraard wel kopen bij SPEEDHOUSE.NL *O* :} :]
 
Diana, Danielle hier

Ik heb net Coeni Crossi gesproken, hij wil graag weer komen rijden.
Het gaat al beter naar zijn valpartij van de vorige keer, maar gaat morgen wel foto's laten maken van zijn borstkast.
Hij voelt zich wel weer goed tegen die tijd verteld ie, en anders laat hij het nog wel weten!
Zou je hem erbij willen vermelden?
Bedankt.

Hij staat er bij hoor, en Marco ook.
Wens Coen in ieder geval nog maar beterschap!
 
O ja, wil iedereen die zich heeft aangemeld of zich nog gaat aanmelden even aangeven oftie ook mee BBQ'd?
Dan zet ik dat er in de deelnemerslijst ook even bij.
Thanx!
 
Zo dan, ben weer ff online!!! (via mijn werk..... want UPC was vergeten dat ik ging verhuizen........ :( ondanks alle mailtjes e.d.).

Ter info: er zal vanaf ongeveer 15.00 uur een superpole gereden worden.
Iedereen krijgt, om de beurt, een opwarm ronde en daarna direct een superpole ronde!

Iedereen die een snelle ronde wil rijden kan meedoen. Ik probeer nog wat prijzen te regelen voor de deelnemers (uiteraard zit dit allemaal in de kostprijs). We hebben gekozen voor de superpole omdat de kans op ongelukken na een dagje rijden te groot aangezien iedereen dan al moe is en dat het verschil in niveau te groot is/kan zijn.

Ik zie dat de betalingen weer via Diana lopen, maar aangezien ik nog alles moet regelen met betrekking tot de BBQ e.d. is het voorstel om de inschrijf termijn wat te verlengen dan heb ik ook een beeld van de kosten voor de niet rijders die ook graag een hapje willen eten!

Het moet zo zijn dat de kosten van de BBQ voor rekening van de GSM komt (de GSM krijgt korting van Pottendijk en die korting gaat geheel retour naar de deelnemers *O* *O*).

Zo ga nu snel naar het nieuwe huiske!! de berging klaar maken voor de komst van de Husaberg :] :9 Kom hoop ik dit weekend thuis online!

see ya :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan